2013-03-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Stig Bergling, spionen? Jag kan meddela att Frank Gunnarsson, radioprofilen ondgjorde sig redan 1994 över att "en dösjuk spion får komma hem och leva gott i Sverige". Men han överlevde den gången (om nu Frank hade rätt i att han var så sjuk), men då var han 57. Den här gången har han hunnit bli 76 bast vilket ju är en lite mer "dödlig ålder" om man säger så.

Men en gammal spion....släng kadavret åt vargarna när han trillat av pinn, en sådan landsförrädare förtjänar väl ingen begravning av dignitet? Eller vad tycker Scrollock och Antevante? (Ni andra får gärna svara på frågan, men i egenskap av lång trogen tjänst på tråden frågar jag först och främst dem, inte mindre orkar jag ändå inte rabbla alla namn på alla som skrivit här det senaste året.
Inte ofta jag önskar livet ur kända svenskar men i fallet Stig Bergling så är han ett förbannat as som sålde ut sitt land och sedan kom tillbaka och var ynklig och patetisk när ryssarna varit taskiga mot honom (no shit, de kunde inte lita på någon som förått sitt eget land?). Då passade det minsan bra med svensk pension. Minns en intervju med honom strax efter att han återvänt då han fortsatte racka ned på Sverige efter det att han släppts. Han raljerade då över vilket underbart land Israel är och hur han planerade att sitta vid stranden i Tel Aviv och därmed slippa Sverige och "allas dömande blickar". Snacka går ju för kvar blev han det svinet.

Död åt spioner!! Eller nej förresten, låt honom sitta kvar och ruttna så som han är nu. Bergling förtjänar allt annat än ett värdigt avslut så låt honom sakta tyna bort i en förnedrande tillvaro.
2013-03-21, 19:10
Medlem
Nu hävdar Justin Bieber att han kollpase bara för att han "blir arg i bland". mmm jo, och vad är det som framkallar dessa "vredesutbrott"? Rodrage kanske? Vi såg ju vart det slutade för Chris Benoit.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16426047.ab
2013-03-21, 19:54
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Han vårdas nu på sjukhem för palliativ vård och har troligtvis inte långt kvar alls.

TRO MIG!!!!

Palliativ vård = vård i livet slutskede. Han är alltså rökt landsförrädaren,. Men hur han fått tag på ett airgun (om det nu var det). Är alla inkl personal dementa på hemmet?
2013-03-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Palliativ vård = vård i livet slutskede. Han är alltså rökt landsförrädaren,. Men hur han fått tag på ett airgun (om det nu var det). Är alla inkl personal dementa på hemmet?
Kanske gubben är så pass senil att han lever i en slags "James Bond-verklighet" och någon släktning gett honom en soft airgun att lattja med då soft airgun är vad som finns att tillgå i Sverige. Någon som vet ifall Bergling har familj kvar (och som besöker honom)?
2013-03-21, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Kanske gubben är så pass senil att han lever i en slags "James Bond-verklighet" och någon släktning gett honom en soft airgun att lattja med då soft airgun är vad som finns att tillgå i Sverige. Någon som vet ifall Bergling har familj kvar (och som besöker honom)?

Det finns säkert någon hungrig varg i Värmlands skogar, som kan få besöka honom istället. Släpp in vargen och låt den äta upp fanskapet.
2013-03-21, 21:24
Medlem
Enligt en känd kvällstidning har man funnit Steve Irwin vid liv i Brisbane. Hela historien med stingrockan var bara ett fejkat sätt att dö, så Irwin kunde gå under jorden.

Citat: "I couldn´t get away from it. Everybody I spoke to started to talk about crocodiles, so in the end I saw no other way than to go under cover. I am truly sorry that I waited this long to reveal myself, but I know my fans still support me. After doing other things for 6½ years, under the name Theodor Johnson, I look forward to catch up and try to restart my career I had back in 2006. I just haven´t found any sponsors willing to put in the necessary cash".

Där ser man....Steve Irwin lever alltså!
2013-03-22, 07:33
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Men en gammal spion....släng kadavret åt vargarna när han trillat av pinn, en sådan landsförrädare förtjänar väl ingen begravning av dignitet? Eller vad tycker Scrollock och Antevante? (Ni andra får gärna svara på frågan, men i egenskap av lång trogen tjänst på tråden frågar jag först och främst dem, inte mindre orkar jag ändå inte rabbla alla namn på alla som skrivit här det senaste året.
NEj, varför skulle han få en begravning av dignitet? Det blir väl en begravning som för de flesta andra, närmast anhöriga, kaffe med landgång och sen är skiten glömd..

Citat:
Enligt en känd kvällstidning har man funnit Steve Irwin vid liv i Brisbane. Hela historien med stingrockan var bara ett fejkat sätt att dö, så Irwin kunde gå under jorden.

Citat: "I couldn´t get away from it. Everybody I spoke to started to talk about crocodiles, so in the end I saw no other way than to go under cover. I am truly sorry that I waited this long to reveal myself, but I know my fans still support me. After doing other things for 6½ years, under the name Theodor Johnson, I look forward to catch up and try to restart my career I had back in 2006. I just haven´t found any sponsors willing to put in the necessary cash".

Där ser man....Steve Irwin lever alltså!

Ja, även Elvis har setts gå på gatorna
2013-03-22, 12:48
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Då var namnet på din källa avslöjad! Kvä**spressen! Lite imponerad är jag ändå! Men hade du kommit med detta för flera år sedan, när det blev känt så hade jag velat bli din vän.
Nej nej då har du missat något fundamentalt! Av en ren slump har nu Bergling gjort en dumhet med en luftpistol som fått honom att uppmärksammas i kvällspressen, men jag avslöjade en massa saker i mitt inlägg om hans hälsa som Kvällspressen var noga med att mörka. Tro mig, jag lovar alltså, mig ska man tro på för jag är alltid pålitlig, jag är större än kvällspressen!

Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

Ja, han är rökt.
2013-03-22, 13:08
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Nej nej då har du missat något fundamentalt! Av en ren slump har nu Bergling gjort en dumhet med en luftpistol som fått honom att uppmärksammas i kvällspressen, men jag avslöjade en massa saker i mitt inlägg om hans hälsa som Kvällspressen var noga med att mörka. Tro mig, jag lovar alltså, mig ska man tro på för jag är alltid pålitlig, jag är större än kvällspressen!
Fast nu ljuger du Sonny! Alla visste redan det du skrev. Jag är hemskt ledsen men dina källor fuckar med ditt huvud Sonny!
2013-03-22, 13:24
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Fast nu ljuger du Sonny! Alla visste redan det du skrev. Jag är hemskt ledsen men dina källor fuckar med ditt huvud Sonny!
LÖGN??!! Nej, inte alls! Jag skrev ju om hans andningssjukdom etc. Ingen annan har tagit upp det. Eller det faktum att han är i det närmaste helt handikappad och knappt kontaktbar. Inte heller det faktum att det var en invandrare som var jiddrade med Bergling om "respekt" och att Bergling då lackade ur efter att ha viftat med pickadolen ett tag. Jodå, mina källor vet saker du inte vet!
2013-03-22, 13:36
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
LÖGN??!! Nej, inte alls! Jag skrev ju om hans andningssjukdom etc. Ingen annan har tagit upp det. Eller det faktum att han är i det närmaste helt handikappad och knappt kontaktbar. Inte heller det faktum att det var en invandrare som var jiddrade med Bergling om "respekt" och att Bergling då lackade ur efter att ha viftat med pickadolen ett tag. Jodå, mina källor vet saker du inte vet!

Men snälla Sonny! Andningssjukdom! Alla ser ju att han får syrgashjälp på bilden som publicerats. Du har inga källor!
2013-03-22, 14:59
Medlem
Tystnaden efter att Klas Ingesson fått nya cancerproblem är inte lovande. Undrar hur det går för honom egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in