Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jo och jag tycker att i denna tråd kan man diskutera döende/sjuka kändisar och även prata lite om kändisars hälsotillstånd i allmänhet, utan att det behöver vara off topic.
Det heter ju trots allt "
vilka kändisar ligger inför döden" vilket ger utrymme för viss diskussion om kändisarnas hälsa, även om dom inte direkt är dödsdömda.
Men att komma med gissningar och påståenden som är tagna direkt ur luften har inget i denna tråden att göra. Det kan vi alla här ha lite svårt med ibland
MVH
Rati, "låtsas-mod"

Instämmer till fullo! en det är just det där sista som du skriver som kan vara lite tvetydligt iblannd, för vad är "gripet ur luften"? Hör man t.ex. på Konsum att Hasse Alfredson försvunnit till skogs så tycker jag nog att det är ett fullgott rykte som man kan skvallra om för det kan ju faktiskt vara sant, och då rör det sig troligtvis om timmar innan personen i fråga lämnar jordelivet. Men att uppenbart sprida vilseledande information, t.ex. att Sven Melander fått ansiktet insparkat av en häst och att man själv har sett det när det är uppenbart att så inte skett tycker jag inte har i denna tråd, eller ens detta forum att göra, förutom möjligen i loungen eller i humor-forumet, om man nu har en humor som är lagd åt det hållet.