2013-01-02, 17:37
Medlem
Charlie Sheens knarkmissbruk är knappast taget ur luften. Inte heller det faktum att han levt rövare och hamnat i skiten.

Och jag måste ju kunna spekulera på så vis att jag tror att vi ganska snart kommer få anledning att återkomma till hans knarkmissbruk.
2013-01-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jo och jag tycker att i denna tråd kan man diskutera döende/sjuka kändisar och även prata lite om kändisars hälsotillstånd i allmänhet, utan att det behöver vara off topic.
Det heter ju trots allt "vilka kändisar ligger inför döden" vilket ger utrymme för viss diskussion om kändisarnas hälsa, även om dom inte direkt är dödsdömda.

Men att komma med gissningar och påståenden som är tagna direkt ur luften har inget i denna tråden att göra. Det kan vi alla här ha lite svårt med ibland

MVH
Rati, "låtsas-mod"
Instämmer till fullo! en det är just det där sista som du skriver som kan vara lite tvetydligt iblannd, för vad är "gripet ur luften"? Hör man t.ex. på Konsum att Hasse Alfredson försvunnit till skogs så tycker jag nog att det är ett fullgott rykte som man kan skvallra om för det kan ju faktiskt vara sant, och då rör det sig troligtvis om timmar innan personen i fråga lämnar jordelivet. Men att uppenbart sprida vilseledande information, t.ex. att Sven Melander fått ansiktet insparkat av en häst och att man själv har sett det när det är uppenbart att så inte skett tycker jag inte har i denna tråd, eller ens detta forum att göra, förutom möjligen i loungen eller i humor-forumet, om man nu har en humor som är lagd åt det hållet.
2013-01-02, 18:31
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Charlie Sheens knarkmissbruk är knappast taget ur luften. Inte heller det faktum att han levt rövare och hamnat i skiten.

Och jag måste ju kunna spekulera på så vis att jag tror att vi ganska snart kommer få anledning att återkomma till hans knarkmissbruk.

Sheen är högst aktuell i denna tråden. Men just nu är han väl i hyfsat skick jämfört mot några månader sedan. Men sånt kan ju ändras snabbt för missbrukare.
2013-01-02, 20:09
Medlem
Scrollock: Äh, det där med Sven Melander och hästasparken, det var ju granne som tutade i mig det där.

Okej, jag borde kanske försökt hitta info på nätet, men jag vill minnas att jag var på väg till en fest, och att jag bara snabbt skrev ett inlägg om vad jag hört om Melander.

Sen minns jag vidare att jag i efterhand förklarade att det hade rört sig om ett dåligt skämt från grannen, och att jag bad om ursäkt för detta.
2013-01-02, 22:15
Medlem
Knullkungens avatar
Bobby Womack har enligt egen utsago alzheimers och minns inte sånger han själv skrivit.
2013-01-03, 00:11
Medlem
Citat:
Scrollock: Äh, det där med Sven Melander och hästasparken, det var ju granne som tutade i mig det där.

Okej, jag borde kanske försökt hitta info på nätet, men jag vill minnas att jag var på väg till en fest, och att jag bara snabbt skrev ett inlägg om vad jag hört om Melander.

Sen minns jag vidare att jag i efterhand förklarade att det hade rört sig om ett dåligt skämt från grannen, och att jag bad om ursäkt för detta.
Haha jaså var det du som sa det? Minns bara det där med Sven Melander i bakhuvudet någonstans. Inte menat att låta argt på något sätt.

För Roger Ebert verkar det gå stadigt nedåt.

http://www.hollywoodreporter.com/new...-update-406083

Hur är det med Jerry Herman förresten? Han har haft HIV sedan mitten av 80-talet. Närmast unikt att man lyckats klara sig så länge med sjukdomen, speicellt från den tid då det ej fanns mediciner mot sjukdomen.
Senast redigerad av scrollock 2013-01-03 kl. 00:17.
2013-01-03, 13:13
Medlem
-X-hellfires avatar
Hillary Clinton, 65, left New York-Presbyterian Hospital looking relaxed with daughter Chelsea and husband Bill by her side
After three days of treatment for blood clot in vein behind her ear, her medical team reports that she is making 'good progress on all fronts'

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ain-scare.html

Hillary Clinton har tillfrisknat och är ute går med Bill och Chelsea
(noterar de stora mörka solglasögonen och det dallriga bleka ansiktet)

Hon kommer inte att kampanja till presidentämbetet på överskådlig tid...
2013-01-03, 13:33
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Hillary Clinton, 65, left New York-Presbyterian Hospital looking relaxed with daughter Chelsea and husband Bill by her side
After three days of treatment for blood clot in vein behind her ear, her medical team reports that she is making 'good progress on all fronts'

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ain-scare.html

Hillary Clinton har tillfrisknat och är ute går med Bill och Chelsea
(noterar de stora mörka solglasögonen och det dallriga bleka ansiktet)

Hon kommer inte att kampanja till presidentämbetet på överskådlig tid...

Ja inte såg hon helt kry ut. Kanske proppen orsakat demens.
2013-01-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Ja inte såg hon helt kry ut. Kanske proppen orsakat demens.

Nja, det är väl ganska normalt att inte se tip-top ut när man varit inne för något sådant. Hon klarar nog ut stormen denna gång utan bestående men.
2013-01-03, 14:42
Medlem
Citat:
Nja, det är väl ganska normalt att inte se tip-top ut när man varit inne för något sådant. Hon klarar nog ut stormen denna gång utan bestående men.
Fast det är extremt ovanligt att presidenthustruarna dör före sina män. Undantaget i modern tid var väl Nixon.
2013-01-03, 15:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast det är extremt ovanligt att presidenthustruarna dör före sina män. Undantaget i modern tid var väl Nixon.

Troligtvis bara en slump att det oftast är männen som dör först. De är ju oftast äldre också. Pat Nixon var ju däremot ett år äldre än Richard.
2013-01-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Troligtvis bara en slump att det oftast är männen som dör först. De är ju oftast äldre också. Pat Nixon var ju däremot ett år äldre än Richard.

Du, det är ingen slump. Medelåldern för kvinnor är 3-4 år högre än för män. Jag kan inte exakt de senaste siffrorna, men för några år sedan var det i Sverige 79 år för män och 82 för kvinnor.

Således är det ren logik att kärringarna brukar överleva gubbarna, särskilt om presidenterna alltid tenderar att välja yngre kvinnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in