Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Min gissning över vilka som dör 2013
Jag har bortsett från de vanligaste namnen som förekommer här, dvs Gabor, Alfredsson, Lilian, Douglas osv.
* Rochus Misch
* Jane Withers
* Maximilian Schell
* Theodore Bikel
* Nova Pilbeam
* Earl Cameron
* Esther Williams
* Lata Mangeshkar
* Wilford Brimley
* lda Pollock
* Charlotte Rae
* Don Pardo
* 2 personer från Our Gang-filmerna
Lite märkligt att Rochus Misch fortfarande lever. För över ett och ett halvt årsedan sa han ju att han kunde se döden i ögonen och att han inte skulle leva tills att se filmen som baserats på hans återberättelser, "The Last Witness", som skulle filmas 2012. Jag har dock inte hört något om att den filmen ens är på väg att filmas, är den klar än? Då kanske han hinner se den trpts alls?
http://www.express.co.uk/posts/view/246754/The-last-survivor-of-Hitler-s-downfall-in-the-bunker
Ett par andra namn jag kan lägga till på listan i så fall:
*Erich Priebke
*Maureen O'Hara
*Eli Wallach
*Al Molinaro
*Sid Caesar
*Jake LaMotta
*Patrick Mcnee
*Bernard Lewis
*Herman Wouk
*Chapman Pincher
*Anna Wing
*Luise Rainer (den f.n. absolut äldste A-list skådisen i Hollywood och en av de allra sista vuxna teaterskådisarna från 20-talet).
*Alice Babs
*Prins Philip (finns ett gammalt skrock som säger att en stjärna slocknar när en annan tänds och nu ska ju Arvsfursten Årins William få barn 2013, så vi får hoppas att det INTE stämmer!)
*Margaret Thatcher
*Nelson Mandela (om han inte ryker redan i år)
*Bashir Al-Assad (dåliga odds, han har ju sagt att han vägrar fly Syrien och att han tänker dö där, samtidigt som hans militär säger att de inte kan vinna).
*George Beverly Shea
*Billy Graham (predikanten)
Eventuellt även:
*Hugo Chavez
*Fidel Castro
*Billy Graham (fribrottaren)
*Rod Taylor & Carroll Baker (eftersom nästan alla andra skådisar som varit med i James Deans filmer har dött)
*Ronnie Biggs