Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Nej, Sonny är en skojare och inget annat!
Jag tror att du ska ta en del av vad du läser och hör med en nypa salt. Även jag har vid tillfälle sagt att jag drabbats av en släng Alzheimers. Jag tror att vi kan bortse helt i från det uttalandet.
Han var med i Skavlan november 2009, du kan ju själv räkna....Han var knappast döende då
Du borde sluta läsa skvallertidningar hos frisören, de flesta förstår att det är mycket hittepå i de tidningarna.
Jo, jag har misstänkte det, men ändå stoltserade Sonny för ett tag sedan om en ganska genomgående dödslista på kändisar han gissat/informerats rätt på?? Han vill ju utmärka sig själv i att ha något slags inofficellt rekord i att vara den som prickat rätt fest gånger, och tror han kanske ligger nära till.
Men gällande HA så är det ändå välkänt och bekräftat att han har prostatacancer och är svårt hjärtsjuk, och det har framgått i den "vanliga" presen och inte skvallerpressen. Visst har han räknats ut tidigare, och visst är det, med den bakgrunden, svårt att förstå att han fortfarande kan knalla ner till Helsingborg, än mindre knalla runt alls. Han kan, men mycket stor sannolikhet vara döende/dödligt sjuk, och är troligtvis även det, men hur pass långt han har kvar verkar vara ett oskrivet blad. Jag tror dock att Hasse varit (är) svårt deprimerad och har kanske en blanding av dödsångest och dödslängtan och känner uppgivenhet. Därför undrar man vad det är som fått honom på andra tankar, att han bestämt sig att åka hela vägen ner till Helsingborg nu när han för några månader sedan inte ens ville svara i telefon och bli grattad på sin födelsedag och bryskt avvisade alla ansatser från journalister att intervjua eller ens ställa enstaka frågor till honom ("sånt där trams har jag inte tid med!" vill jag minnas att han sa till en journalist innan han slängde luren i örat på henne). Det *kan* vara så att han fått en diagnos om att t.ex. cancern spridit sig, eller att Alzheimern (om den nu finns) är på väg att förvärras, och att HA därför vill göra "rent hus" och göra en sista insats så att säga innan det är dags att traska vidare.