2012-05-01, 22:17
Medlem
Hur är det med Gore Vidal? Verkar som om han är skröplig och rullstolsbunden nuförtiden, eller i alla fall på denna bild från 2009:

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...McGovern_1.JPG
2012-05-02, 05:41
Medlem
Scrollock: Om Lill-Babs numera ser ut som en skräcködla, så har uppenbarligen Little Richard använt "rätt grejer", om han nu har genomgått "metoder" för att hålla sitt ansikte ungt.

Att han haft peruk i många, många år är väl ganska uppenbart och känt, men titta på bilden. Här har du ändå en 78-årig (bilden är från ifjol) Rock ´n Roll-stjärna som fortfarande uppträder, och han behöver absolut inte skämmas för hur han ser ut. Tvärtom...

http://www.zimbio.com/pictures/B1h06...Little+Richard
2012-05-02, 05:45
Medlem
Som du ser är Little Richards peruk på denna bild från 2011 ganska platt och tråkig. En peruk kan ju se ut lite hur som helst, så det är synd att han inte tar chansen att se ut som i fornstora dagar när han hade rejäl fluff. Givetvis hade en sådan peruk fått honom att se ännu yngre ut.

Se bara på denna bild vad jag menar med "rejäl fluff"

http://tropicopolitan.files.wordpres...e-richard1.jpg
2012-05-02, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Scrollock: Om Lill-Babs numera ser ut som en skräcködla, så har uppenbarligen Little Richard använt "rätt grejer", om han nu har genomgått "metoder" för att hålla sitt ansikte ungt.

Att han haft peruk i många, många år är väl ganska uppenbart och känt, men titta på bilden. Här har du ändå en 78-årig (bilden är från ifjol) Rock ´n Roll-stjärna som fortfarande uppträder, och han behöver absolut inte skämmas för hur han ser ut. Tvärtom...

http://www.zimbio.com/pictures/B1h06...Little+Richard
Fast det är ju svårt att se hur Little Richard EGENTLIGEN ser ut. Bilden är tagen på avstånd, han har flera lager ansiktssmink på sig, tjocka solglasögon och en peruk. Om Lill-Babs gör samma sak så skulle mna nog kunna säga om henne att hon också såg rätt skaplig ut, baserat på vad man INTE ser. Samma sak med Boy George, när han har sin utstyrsel på sig ser han sig ganska lik ut, åtminstone på avstånd, från när han var i ropet ca 1982. Tar man emellertid av honom sminket och krimskramset så ser han helt bedrövlig ut.
2012-05-02, 11:18
Medlem
Zenon1s avatar
Välkommen tillbaka Sonny! Det har inte varit detsamma utan dig. Själv tycker jag att detta inlägg från november 2005 är ett av de mest intressanta.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Inom 10 år får jag feeling på att Ingvar Kamprad, Mike Tyson, Michael Jackson, Leif "loket" Olsson och Ingvar Oldsberg alla kommer vara döda.

Förlåt om jag gick Offtopic men kom ihåg var ni läste det först.

Det är intressant eftersom Jacko mycket riktigt gick hädan 2009. Men hur blir det med de andra?
Senast redigerad av Zenon1 2012-05-02 kl. 11:31.
2012-05-02, 11:51
Medlem
Ja, med tanke på att Loket missköter en diabetes, har dålig kondition, och att Oldsberg hunnit drabbas av cancer.....

Det var ju 10 år fr.o.m. 2005 det gällde, och Oldsberg kan mycket väl få tillbaka cancern och dö av den innan 2015.

I vissa fall är det ju så. De fixar första ronden och rubrikerna tutar ut att de besegrat cancern, sedan kommer rond två, och då förlorar de på knock-out när cancern blir mer aggresiv än tidigare.
2012-05-02, 12:49
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ja, med tanke på att Loket missköter en diabetes, har dålig kondition, och att Oldsberg hunnit drabbas av cancer.....

Det var ju 10 år fr.o.m. 2005 det gällde, och Oldsberg kan mycket väl få tillbaka cancern och dö av den innan 2015.

I vissa fall är det ju så. De fixar första ronden och rubrikerna tutar ut att de besegrat cancern, sedan kommer rond två, och då förlorar de på knock-out när cancern blir mer aggresiv än tidigare.
Att Kamprad går bort innan 2015 känns ju inte alls omöjligt. Även Tyson kan mycket väl försvinna, när som helst. Han verkar medicinera tungt och sådant kostar på.
2012-05-02, 14:54
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon1
Det är intressant eftersom Jacko mycket riktigt gick hädan 2009. Men hur blir det med de andra?

Jag tror stenhårt på detta. Inte för att jag önskar att någon av dessa dör, men jag vidhåller att dessa kommer att vara döda inom loppet av 10 år från att jag skrev inlägget.

Den största skrällen, tillsammans med Tyson då möjligen, alltså Jackson, har ju redan dött.
2012-05-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag tror stenhårt på detta. Inte för att jag önskar att någon av dessa dör, men jag vidhåller att dessa kommer att vara döda inom loppet av 10 år från att jag skrev inlägget.

Den största skrällen, tillsammans med Tyson då möjligen, alltså Jackson, har ju redan dött.

Jag minns en snubbe som sa i januari 2007 att "Keith Richards är garanterat död om 5 år. Finns inte en chans att han överlever så länge, så som han hållt på".

Fast iofs, Keith KAN ju inte dö....Frågan är om Mick Jagger får komma på 70-årspartajet i december 2013....
2012-05-02, 18:40
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Jag minns en snubbe som sa i januari 2007 att "Keith Richards är garanterat död om 5 år. Finns inte en chans att han överlever så länge, så som han hållt på".

Fast iofs, Keith KAN ju inte dö....Frågan är om Mick Jagger får komma på 70-årspartajet i december 2013....

I Rolling Stones-sammanhang ska man inte glömma den äldste av dom alla – trummisen Charlie Watts, 71 i juni.

Man hör inte mycket av honom, men med tanke på dom andra stenarnas levnadsvanor vore det förvånande om mr Watts bara tuggat tuggummi och druckit sockerdricka genom åren…
2012-05-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
I Rolling Stones-sammanhang ska man inte glömma den äldste av dom alla – trummisen Charlie Watts, 71 i juni.

Man hör inte mycket av honom, men med tanke på dom andra stenarnas levnadsvanor vore det förvånande om mr Watts bara tuggat tuggummi och druckit sockerdricka genom åren…
Watts är även den som haft sämst hälsa iom att han haft/har cancer.
2012-05-02, 20:12
Medlem
"American Idol" producenterna oroar sig för Ryan Seacrest. Han får tydligen dropp.

http://www.tmz.com/2012/04/25/ryan-s...nigel-lythgoe/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in