2010-09-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det tror jag inte. Både två spelar fortfarande in filmer och verkar vara relativt pigga för sin ålder.
Nej, Kirk Douglas gick faktiskt i pension 2004, efter att ha spelat med i "Illusion" i vilket han var en av de äldsta skådespelare som någonsin spelat huvudrollen i en film vid 88 års ålder. Nuförtiden har han ersatt denna bedrift med att istället vara en av världens äldsta aktiva kändisbloggare.
2010-09-03, 16:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, Kirk Douglas gick faktiskt i pension 2004, efter att ha spelat med i "Illusion" i vilket han var en av de äldsta skådespelare som någonsin spelat huvudrollen i en film vid 88 års ålder. Nuförtiden har han ersatt denna bedrift med att istället vara en av världens äldsta aktiva kändisbloggare.

På Imdb står det dock att hans senaste jobb var som Jim Kovalski i Tv-filmen Empire State Building Murders från 2008, så vi hade fel båda två.

Ernest Borgnine däremot har flera jobb på G.
2010-09-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
På Imdb står det dock att hans senaste jobb var som Jim Kovalski i Tv-filmen Empire State Building Murders från 2008, så vi hade fel båda två.

Ernest Borgnine däremot har flera jobb på G.
Nja förvisso, fast han "spelar" into så mycket i och med att det är en cameo helt utan repliker. Han har dock medverkat i ett par dokumentärer som sig själv på senare år.
2010-09-08, 01:58
Medlem
Louis Jourdan kanskje ?

Bobby Heenan har blitt bettre nu.......men hva med Jim Anvil Neidhart , droger og innbrott
Senast redigerad av cross dresser 2010-09-08 kl. 02:01.
2010-09-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cross dresser
Louis Jourdan kanskje ?

Bobby Heenan har blitt bettre nu.......men hva med Jim Anvil Neidhart , droger og innbrott
Från Louis Jourdan (eller Louis Gende, som han egentligen heter) har det inte hörts ett knyst på nästan 20 år, MEN han är *eventuellt* aktiv på IMDB i den här tråden: http://www.imdb.com/name/nm0431139/b...hread/98207736 där han bland annat påstår att han numera lider av arteris i bägge händerna. Dock pekar mycket på att det är en bluffmakare som skriver, dock en som verkar vara osedvanligt väl bevandrat i herr Jourdans liv och leverna.
2010-09-08, 23:38
Medlem
Butterss avatar
Citat:
Åtminstone den sistnämnde brukar vara en av två vanligt förekommande personer i denna tråd. Dock glömde du Hasse Alfredson.
Hasse stod jag bakom på Systemet härom dagen. Gammal men vid god vigör.
2010-09-09, 00:12
Medlem
metraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butters

Systemet, så gubben försöker supa ihjäl sig. Eller bara dränka sorgerna efter Tage?
2010-09-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butters
Åh attans. Jo men det kan jag tänka mig mycket väl att han gjorde, för det är välkänt att Hasse Alfredson gillar att supa, så det styrker ditt vittnesmål. Såg du vad han beställde mån tro?

Sen undrar jag lite hur det kommer sig att inget gjorts åt hans hjärta? För han verkar ju ha varit väldigt hjärtsjuk under väldigt lång tid och det enda som gjorts, mig veterligen, är att sätta honom på hjärtmediciner och blodförtunnande. Vore det itne bättre med t.ex. hjärtvalvsoperation, pacemaker, bypass, transplantation eller vad man nu kan göra, som rimligtvis borde vara mer hållbart? Han har tidigare sagt att han knappt har någon ork kvar alls nuförtiden pga. hjärtbesvären och det borde väl vara en indikation på att åtgärda besvären?
2010-09-15, 21:22
Medlem
Kevin McCarthy, stjärnan från "Världsrymden anfaller" (Invasion of the Body Snatchers) har avlidit i en ålder av 96. McCarthy var även känd som karaktärsskådespelare i en mängd filer och serier i en karriär som varade i mer än 60 år. Han var aktiv upp i den sista, och hans sista film kom ut tidigare i år.

Kevin, du är sörjd och saknad! Tack för allt!

http://www.latimes.com/news/obituari...,7898882.story
2010-09-15, 21:55
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Kevin McCarthy, stjärnan från "Världsrymden anfaller" (Invasion of the Body Snatchers) har avlidit i en ålder av 96. McCarthy var även känd som karaktärsskådespelare i en mängd filer och serier i en karriär som varade i mer än 60 år. Han var aktiv upp i den sista, och hans sista film kom ut tidigare i år.

Kul att någon vet vem det där är.. Framför allt att någon bryr sig om denna s.k. kändis
2010-09-15, 23:44
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Kul att någon vet vem det där är.. Framför allt att någon bryr sig om denna s.k. kändis

Han var kalas i 24timmars jakten...
2010-09-16, 00:30
Medlem
Citat:

Äsch, nu postade jag inlägget i fel tråd, skulle ju förstås ha varit i nyligen avlidna kändisar. Moderator får gärna flytta över det! Jäkla trassel att de delade upp trådarna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in