2009-09-29, 17:36
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Vaför envisas folk hela tiden med att skriva in dödsfall här?
Tråden heter "LIGGER inför döden" vilket är en helt annan sak.
Håller med dig i princip. Ibland är det dock så att det är relevant för en diskussion att någon faktiskt har avlidit. (När Hasse Alfredson dör kommer ju eventuellt Sonny Crocett att få någon sorts upprättelse!)
2009-09-29, 19:03
Medlem
Bronkzs avatar
jag äter min hatt om inte paul newman går och dör i år.
2009-09-29, 19:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz

Öhhh... du skojar va? Du vill bara slippa äta din svettiga hatt och satsar på döingar!
2009-09-30, 10:04
Medlem
Eithnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
död 26 september 2008

Johnny Munkhammar
2009-09-30, 10:15
Medlem
snurreskvätts avatar
En högoddsare är Laila Bagge
Hon har en riktig efedrinkropp
2009-10-02, 09:38
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Lena Nyman skulle jag tro. Vet inte om någon nämnt henne.
Ett antal gånger. Som jag nämnde så blev jag inte förvånad när jag hörde om Uffe Larsson. Han var uppenbarligen i riskgruppen. En annan (förutom de riktigt gamla) som jag inte skulle bli förvånad över är Leif GW Persson. Han är väl ett dö-i-hjärtinfarkt-ämne så gott som något.
2009-10-02, 14:04
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon1
Ett antal gånger. Som jag nämnde så blev jag inte förvånad när jag hörde om Uffe Larsson. Han var uppenbarligen i riskgruppen. En annan (förutom de riktigt gamla) som jag inte skulle bli förvånad över är Leif GW Persson. Han är väl ett dö-i-hjärtinfarkt-ämne så gott som något.

Har inte GW bantat bort en 20kg och lagt om sina vanor just för att undvika att göra en Stenbeckare...
Men visst, säker är han knappast.
2009-10-02, 14:38
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Har inte GW bantat bort en 20kg och lagt om sina vanor just för att undvika att göra en Stenbeckare...

Har för mig att han berättat att han är periodare med vikten. Ibland tar han tag i hälsan och ibland är det mat och dryck för hela slanten.
2009-10-02, 20:32
Medlem
Tjohildas avatar
OM det är sant att Ludmila Engkvist har fått tillbaka cancern ligger hon risigt till, allt mellan ett halvår upp till fem år är möljligt, beroende på spridningar och egenskaper. Är det VERKLIGEN ingen som vet?
2009-10-02, 20:46
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante

Ja och hur många kilogram bantade Ulf Larsson bort då och ändå dog han.
2009-10-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Ja och hur många kilogram bantade Ulf Larsson bort då och ändå dog han.
Ja men det är inte säkert han dog för att han bantade. Hade folk dött så fort man bantade så hade halva svenska folket legat risigt till för att inte snacka om jänkarna
Ulf L hade nog lite andra komplikationer ockås, psykisk sjukdom, hjärtfel vadvetjag...Skall han obduceras ?
2009-10-02, 21:07
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Ja men det är inte säkert han dog för att han bantade. Hade folk dött så fort man bantade så hade halva svenska folket legat risigt till för att inte snacka om jänkarna
Ulf L hade nog lite andra komplikationer ockås, psykisk sjukdom, hjärtfel vadvetjag...Skall han obduceras ?

Jag menade faktiskt att han dog trots att han bantade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in