2008-10-14, 04:45
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Vad ær det hemska?

Just det sätt han dog på.
2008-10-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanNostrand
Golflegenden Seve Ballesteros har dåligt läge, och då gäller det tyvärr inte golf.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle3521680.ab
Han var ju mästare på att ta sig ur dåliga lägen. Hoppas han kommer att klara detta med! Någon som har lite mer info om hur det är med honom?
2008-10-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Märkligt att en 37-åring dör av lunginflammation i modern tid. Enligt artikeln var det åtminstone pneumoni som tog kål på honom. Normalt sett dör man inte av en lunginflammation ifall man lever i västvärlden och får riktig sjukhusvård. Åtminstone inte om man är såpass ung. Gamla människor eller folk med extremt nedsatt immunförsvar är förstås en annan femma.

Tragiskt hur som helst. 37 år är ingen ålder på en gammal häst.

Nu kan jag ju ha fel här, men brukar inte lunginflammation vara ett utav symtomen vid HIV, kan ju vara så att han hade den sjukdomen och därför kolade av lunginflammation vid den låga åldern av 37?
2008-10-14, 21:04
Medlem
DarkPrincesss avatar
Vad sägs om Tito Beltran? Han lär ju svälta till döds under sin tid i häkte / fängelse då maten inte "passar" honom.
2008-10-15, 08:36
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Nu kan jag ju ha fel här, men brukar inte lunginflammation vara ett utav symtomen vid HIV, kan ju vara så att han hade den sjukdomen och därför kolade av lunginflammation vid den låga åldern av 37?

Han levde tydligen ett tumultartat liv enligt expressen och i går stod i aftonbladet att han hade ett vilt leverne.. så HIV är nog sannolikt..
2008-10-15, 12:05
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Han levde tydligen ett tumultartat liv enligt expressen och i går stod i aftonbladet att han hade ett vilt leverne.. så HIV är nog sannolikt..
Det stod dessutom att han fått ett virus som i sin tur gjorde att han fick dubbelsidig lunginflammation...
2008-10-15, 21:10
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=uXvXz7OqgbY

Neal Hefti

Gerards sønn = droger
Senast redigerad av cross dresser 2008-10-15 kl. 21:12.
2008-10-17, 00:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Jo visst kan man vara hivsmittad och ha lunginflammation men det finns ju inget som tyder på att han var hivsmittad. Eller har jag missat något?
2008-10-17, 00:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Han drog väl på sig någon sorts multiresistent bakterie i samband med en sjukhusvistelse eller är jag felunderrättad? Hur som helst behöver man inte dö av lunginflammation som hivsmittad om man får sjukhusvård med allt vad det innebär.
2008-10-17, 01:08
Medlem
curdmans avatar
Kom att tänka på Peter Harrysson då jag min vana trogen lyssnade på Meny i P1 i morse och han var gäst.
Tycker han blivit (ännu) tjockare och väldigt mycket flåsigare på senare år.

Känns som en sån som bara ligger död en dag.
2008-10-17, 01:08
Medlem
johnjohns avatar
Det har visat sig att han var på fyllan när han smällde. Alltså en full nazi bakom ratten=ingen förlust.
2008-10-17, 07:31
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPrincess
Vad sägs om Tito Beltran? Han lär ju svälta till döds under sin tid i häkte / fängelse då maten inte "passar" honom.
Hahaha!!!! Eller svårartad lunginflammation som uppstått p.g.a korsdraget som uppstått mellans hans uppspärrade käft och extremt uttöjda fisring som han fått vid kontakt med andra inspärrade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in