2015-11-09, 11:34
Medlem
Hej!
Jag känner en tjej som är 22 år gammal och som bara får en värre och värre intelligens. När hon var yngre så var hon som en vanlig person, tänkte som en vanlig person och helt enkelt betedde sig som en vanlig person - men nu tänker hon och beter sig som en 8 åring, jag är fullt seriös. Jag förstår inte vad det är som har hänt med henne, känns som att hon har gått åt helt fel håll i utvecklingen.
Hon kan inte stava rätt överhuvudtaget eller bilda meningar, hon gör och säger saker som en 8 åring gör. Det är svårt att komma med exempel då hon är bara allmänt konstig, men tänk er en 8 åring och hur dom beter sig och pratar - exakt så är hon också, fast hon är 22 år gammal.
Hennes mamma är också väldigt konstig, om det kan vara så att hon fått gener där ifrån.
Vad tror ni kan ha hänt?
Citera
2015-11-09, 12:18
Medlem
Psykos
Citera
2015-11-09, 12:49
Medlem
Niggerbullens avatar
Det är nog rätt normalt för en tjej i den åldern. Finns huuuur måååånga som heeeeelst som beter sig så?
Citera
2015-11-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerbullen
Det är nog rätt normalt för en tjej i den åldern. Finns huuuur måååånga som heeeeelst som beter sig så?

Jo, men liksom hur kan det gå så fel? Tycker det är väldigt konstigt, speciellt att hon var normal men sedan har utvecklats till någon som inte ens kan stava till träd.
Citera
2015-11-09, 20:30
Medlem
Niggerbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siaz
Jo, men liksom hur kan det gå så fel? Tycker det är väldigt konstigt, speciellt att hon var normal men sedan har utvecklats till någon som inte ens kan stava till träd.

Säg det du. Känner du flickebarnet i fråga borde du rimligtvis veta lite mer än en annan om hennes uppväxt, miljö osv. Söndercurlad av föräldrarna? "Misshandlande" föräldrar? Psykisk sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in