2015-11-09, 00:57
Medlem
Moltisantis avatar
Någon som vet var man kan köpa bra skjortor med s.k cocktail cuffs som Sean Connery (och andra) ofta bar som James Bond till ett vettigt pris? Såna här:

http://thesuitsofjamesbond.com/wp-co...back-Cuffs.jpg
Citera
2015-11-09, 01:11
Avstängd
Du köper en vanlig skjorta med extra långa ärmar samt ett par manchettknappar. Går att beställa båda delarna on-line. Sök på skräddarsydda skjortor.
Citera
2015-11-09, 01:25
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltisanti
Någon som vet var man kan köpa bra skjortor med s.k cocktail cuffs som Sean Connery (och andra) ofta bar som James Bond till ett vettigt pris? Såna här:

http://thesuitsofjamesbond.com/wp-co...back-Cuffs.jpg
Om du specificerar vad du anser är ett vettigt pris så är det enklare att hjälpa till. En replika av skjortan på bilden finns hos T&A för £185+frakt, vilket får anses vara prisvärt med tanke på att det är en mycket fin skjorta. Sedan kan den vara utanför din budget, men det är en annan femma.

Mitt tips är i alla fall att du mailar Luxire med bilder och frågar om de kan sy upp en åt dig.
Citera
2015-11-09, 12:34
Medlem
Moltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Om du specificerar vad du anser är ett vettigt pris så är det enklare att hjälpa till. En replika av skjortan på bilden finns hos T&A för £185+frakt, vilket får anses vara prisvärt med tanke på att det är en mycket fin skjorta. Sedan kan den vara utanför din budget, men det är en annan femma.

Mitt tips är i alla fall att du mailar Luxire med bilder och frågar om de kan sy upp en åt dig.

Max 1200 tänker jag mig, 185 pund känns lite saftigt. Behöver inte en replika utan en vanlig vit skjorta med såna manschetter duger gott och väl. Hittade själv en sida med vettigt pris men då hade skjortan röda kontrastknappar och kontrastmönster innanför kragen osv vilket jag inte vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in