2015-11-08, 13:12
Medlem
Ja hur vinterförvara skor utrymmeseffektivt om man inte har kartongerna kvar? Vill inte ställ ner dem i källaren pga stöldrisken så jag måste knö ihop dem i lägenheten på nåt sätt. Nu är de nerhällda i en påse men det är inte optimal skovård.
Citera
2015-11-08, 13:18
Avstängd
Du har väl nåt skåp i bostaden? Annars ställ dom under sängen i nån papplåda köpt på IKEA, Rusta eller Clas Ohlson.
Citera
2015-11-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du har väl nåt skåp i bostaden? Annars ställ dom under sängen i nån papplåda köpt på IKEA, Rusta eller Clas Ohlson.
Klart jag har ett skåp, problemet är att jag inte har 3 tomma hyllor i skåpen utan måste trava dem på varann och det kanske inte gör underverk för dem. Men lådor under sängen kan ju vara ett alternativ.
Citera
2015-11-08, 13:35
Medlem
MartinStLouiss avatar
Om det bara är ett par skor så tycker jag att det är smidigt att ha dem i en skokartong under sängen bara. Men om du har flera par skor som du vill vinterförvara så kan man köpa en sån här möbel: http://xn--begagnatbrsen-qmb.se/image/large/5673
Citera
2015-11-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Om det bara är ett par skor så tycker jag att det är smidigt att ha dem i en skokartong under sängen bara. Men om du har flera par skor som du vill vinterförvara så kan man köpa en sån här möbel: http://xn--begagnatbrsen-qmb.se/image/large/5673
Tack. Det är snarare 20 par skor.
Citera
2015-11-08, 14:14
Medlem
M1159s avatar
Du bör även nyttja det gamla klassiska sättet att proppa dina skor fulla med tidningspapper det behåller formen på dina skodon och tar även upp oönskad fukt, gör du på detta vis kan du stapla dina skor hur mycket du vill, de behåller sig bra, under förutsättning att du förvarar den på en bra plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in