2012-02-21, 15:40
  #685
Medlem
goelens avatar
Över huvud taget? Zelda: A link to the past. Utan tvekan.

Bäst inom respektive kategori:
Äventyr: Zelda: A link to the past. (SNES) - Detta är ännu idag ett av de vackraste och bästa spelen jag spelat.
Action: Super Metroid (SNES) - Samus bästa äventyr. Schyssta miljöer, bra kontroller, bra balans, bra längd.
FPS: Quake 3 Arena (PC) - Över tolv år har gått sedan spelet släpptes men det lever fortfarande.
Sport: NHL 96 (SNES) - Inga orättvisa domare, enkla kontroller, rättvist.
RPG: TES: Oblivion (PC) - Stor yta, bra huvuduppdrag, fin känsla, lång livslängd.
Citera
2012-02-21, 15:44
  #686
Medlem
Mattsson69s avatar
liero utan tvekan

http://sv.wikipedia.org/wiki/Liero
Citera
2012-02-22, 18:35
  #687
Medlem
martinnitrams avatar
Fallout 3: Oändligt spel. speciellt med alla Dlc.

Half life 2 + part one och part two: rikigt bra spelkännsla.

Tes: Oblivion: Snyggt spel med bra handling.

Dreamfall: The longest yourney: Fruktansvärt bra handling.

Legend of Zelda: Ocarina of time: Utan tvekan det bästa spelet som gjorts. Nostalgi kännslan är oslagbar och handlingen likaså. Kännslan när man klarat ut spelet är obeskrivlig.
Citera
2012-02-22, 18:51
  #688
Medlem
Minipaxs avatar
Baldurs Gate, första. Sjukt kul spel.
Citera
2012-04-30, 01:42
  #689
Medlem
no one lives forever, innan var mitt favorit spel ghost recon 1. Men detta spel är sjukt!

Man känner sig som james bond och storyn är bättre än någonsin, map designen är också sjukt bra. Gammalt spel, men sjuuukt bra. Tycker alla borde testa det!

Edit: Får många spel i minnet nu

Vietcong 2
GTA vice city
Mirrors Edge
Oblivion/skyrim
Age of empires
Hitman
Mass effect
Crash bandicoot 1-3
MW 1-2

Dessa är spel som jag verkligen tyckte om "SP" multiplayer så är det CS runt 2004-6 BF spelen. HL modden the specialists.
__________________
Senast redigerad av sinan 2012-04-30 kl. 01:52.
Citera
2012-04-30, 05:55
  #690
Medlem
Killing Floor.

Roligaste spelet, då underhållning är viktigare än grafik!
Citera
2012-04-30, 10:31
  #691
Medlem
Tycker mer att sidescrollers och RPG är en utav de bästa.
Citera
2012-04-30, 10:35
  #692
Medlem
dannywtfs avatar
Diablo 2 så klart. Det enda spelet jag spenderat hundratals timmar på och ändå fortfarande kan känna att jag vill ta en liten period med.
Citera
2012-04-30, 11:08
  #693
Medlem
San Andreas
Citera
2012-04-30, 11:13
  #694
Medlem
Johnny.99s avatar
Hejsan, gigaaz! Jag som skriver detta heter Johnny.99 och som svar till dig då gigaaz så måste jag säga Counter-Strike eller GTA 3 då eftersom jag spenderade så himla mycket tid med dessa spel samt att jag har haft KRAFTIGT kul samt Roligt under min tid med dessa spel då.

Och då vill jag påpeka att man har skrattat Flera gånger i Ventrilo när man som Ung satt och lökade och Rökte på då.

Förstår du hur jag menar nu då?

Angående Spel-biten då gigaaz?

Förstår du hur jag menar nu då gigaaz?

Att GTA 3 och Counter-Strike var roligast då.
Citera
2012-09-18, 09:45
  #695
Medlem
TroDus avatar
1. The legend of zelda - Ocarina of time
2. Half life 2
3. Fallout 2
4. The Elder Scrolls 3 Morrowind
5. Fallout 3
Citera
2012-09-18, 16:47
  #696
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
RPG: TES: Oblivion (PC) - Stor yta, bra huvuduppdrag, fin känsla, lång livslängd.

måste va den enda som tycker det e kul att gå in genom oblivon portar hela tiden. piss tråkigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in