Svårt att hålla sig till två spel
Bästa fps är helt klart Quake II. Första spelet jag började lira "på riktigt". Slutade dock vid 07 för att klanen la ner och allt färre bra servrar. Vilket är ett mysterium för mig, jag kan ärligt inte förstå det roliga i counterstrike. Hur som helst så patchade jag Q2 idag och har spelat ett par timmar
Spel nummer två. WC3 - Dota. Spenderar 2-12 timmar om dagen, och tröttnar inte.