2010-12-10, 17:42
  #649
Medlem
Drillbits avatar
Warlord 2

Fanns det något bättre än att starta en ny bana och höra riddaren säga "let the war begin"

Härligt också när man startade spelet och fick höra "treeting me warlord"
Citera
2010-12-10, 17:44
  #650
Medlem
bolt-of-fears avatar
Baldurs Gate serien.

Fastnade totalt för den
Citera
2010-12-10, 17:45
  #651
Medlem
Zickan_s avatar
Svårt att hålla sig till två spel

Bästa fps är helt klart Quake II. Första spelet jag började lira "på riktigt". Slutade dock vid 07 för att klanen la ner och allt färre bra servrar. Vilket är ett mysterium för mig, jag kan ärligt inte förstå det roliga i counterstrike. Hur som helst så patchade jag Q2 idag och har spelat ett par timmar

Spel nummer två. WC3 - Dota. Spenderar 2-12 timmar om dagen, och tröttnar inte.
Citera
2010-12-11, 06:34
  #652
Medlem
fancywanks avatar
jag gillar Harpan!!

Annars är Heroes of Newearth jävligt skojj
Citera
2010-12-11, 10:26
  #653
Medlem
Ico (ps2)
Demon`s souls (ps3)

Ico är ett mästerligt underverk som mer borde ses som konst, något i klass med Picasso.

Demon`s souls är ett tungt mörkt äventyr. I detta spel kan du känna smaken av miljön i din mun.

Två mörka spel som båda lyckas få dina sinnen att kännas små i de lite "onaturligt" stora borgarna...
Citera
2010-12-11, 10:30
  #654
Medlem
Bästa spelet någonsin enligt mig är Heroes of might and magic III
Citera
2010-12-11, 10:32
  #655
Medlem
rankovs avatar
x-com, enemy unknown.
Citera
2010-12-11, 13:20
  #656
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Var det bara jag som spelade Commandos som en galning?

Nej, men sjukt svårt! kom till bana 6 sen var tvärstopp av 25 levels... Min polare kom inte ens förbi bana 3 haha..
Citera
2010-12-11, 13:56
  #657
Medlem
Robinson-Mickes avatar
Drar till med Fifa 11. Sjukt snyggt och realistisk, inte mycket som slår en fifa kväll med polarna en kall vinterdag som denna!
Citera
2010-12-11, 14:02
  #658
Medlem
hybriskulans avatar
Fifa, oavsett årgång.
Citera
2010-12-11, 16:19
  #659
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillbit
Warlord 2
"treeting me warlord"
Som skulle betyda....?

Nej, han säger "Greetings Warlord", inget annat.
Citera
2010-12-11, 16:56
  #660
Medlem
Lixxxs avatar
För min del får det bli The Elder Scrolls IV: Oblivion. Har aldrig spenderat så mycket tid med och haft så roligt med ett spel.

Andra kandidater är Super Mario Galaxy (spelglädje och plattformsmagi i oerhörda mängder) och GTA IV (helt enkelt underbart).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in