Diablo II
World of warcraft
WC3 + FT
Counter-strike
Ultima online second age
Resident evil 1+2
Need for speed serien
Golden eye
GTA- Hela serien (främst GTA Vice city)
Red alert C&C
Zelda ocraina of time
Unreal tournament
C&c generals zero hour
Tekken 2
Quake 2 (+action quake som är underskattat!)
Starcraft
Doungeon & keeper 2
Började med wow för 2 veckor sedan, gillar det skarpt :P
Kanske är bra att börja med wow nu, när man inte har något att jämföra med Fast jag hatar det pga det var mycket bättre under TBC.. och ännu bätre pre-tbc
Jag minns inte vilket år det var. Men var det inte strax efter 2000 som folk röstade fram första Civilization som bästa spelet som gjorts fram tillochmed 1999-12-31? Det kom en top 100 lista minns jag. Half-Life och FF7 låg högt men inte över Civ.
Jag minns inte vilket år det var. Men var det inte strax efter 2000 som folk röstade fram första Civilization som bästa spelet som gjorts fram tillochmed 1999-12-31? Det kom en top 100 lista minns jag. Half-Life och FF7 låg högt men inte över Civ.
Ursäkta, men vad har det med denna tråden att göra?