2015-11-07, 14:11
Medlem
Hej

Mitt mobila bank id fungerar sällan, det bara står och laddar, sällan fungerar det. Vad ska jag göra? Har pratat med banken och omstinallerat appen och även fått ny bank id och banken verkade inte kunna så mycket mer, det måste nästan vara något fel på android i telefonen, rätt så kass, köpte den för 1000kr för någon månad sedan, så vad ska jag göra?
Citera
2015-11-07, 14:15
Medlem
Du har kanske dålig uppkoppling, saknar 4g? Köpte själv lika billig mobil som du men har inga problem med mobilt bankid.
Citera
2015-11-07, 14:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeBush
Hej

Mitt mobila bank id fungerar sällan, det bara står och laddar, sällan fungerar det. Vad ska jag göra? Har pratat med banken och omstinallerat appen och även fått ny bank id och banken verkade inte kunna så mycket mer, det måste nästan vara något fel på android i telefonen, rätt så kass, köpte den för 1000kr för någon månad sedan, så vad ska jag göra?

Kolla dina säkerhetsinställningar i mobilen.
Citera
2015-11-08, 12:31
Medlem
Kolla hur inställningarna ser ut för ditt mobila-Id. Det kan mycket väl vara så att appen inte tillåts använda telefonens mobila data och därför endast fungerar när det finns wi-fi tillgängligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in