Citat:
Ursprungligen postat av
Tabu86a
Hur vanligt har ni stött på folk som gillar väldigt tabu teman inom sex? typ rollspel med incest teman osv, olika familjeroller osv.. Och hur leker ni det? jag personligen tycker det är hett så länge man verkligen är förstådd med att det bara är fantasier och lek och inget verkligt. Jag har alltid tyckt det var hett att blanda in incest-rollspel men det är aldrig så att jag fantiserar om mina riktiga familjemedlemmar såklart utan det är mer det som är tabu i det och att det är så förbjudet..
Har utövat det med tre tjejer, första gången var jag bara 19år när jag hade en relation med en tjej som älskade att jag "agerade" pappa i sängen, herregud vad hon skrek och pratade snusk under samlagstiden också. Vilket gjorde det mer hett, och det var startskottet för våra lekar... Idag är jag 30år...
Skriv om ni är kvinna eller kille...
Jag tror att många fler än de som erkänner att de gillar ageplay/Little gör det men de är rädda för hur de ska uppfattas av andra så därför förblir det oftast en fantasi. Det heter ju dock roll
spel så det borde ju vara uppenbart och självklart att det är ett spel, en lek och ingenting verkligt. Det är fetischer det rör sig om vilka är förankrade i fantasin inte i verkligheten men det är ett laddat tema och många har förutfattade meningar om det hela.
Jag är tjej och jag har en sexuell relation där han är Dom och jag ug men väldigt, väldigt ofta kör vi ageplay då det är något vi båda två gillar. Gällande incestplay och ageplay så är de ju faktiskt inte beroende av varandra, det går alldeles utmärkt att vara liten utan någon form av anspelan på släktskap (barnvakter, förmyndare, uppfostrare, rektorer, lärare osv) även om just vi båda triggas av att det är så tabu.
När vi leker på det sättet så är vi inte Dd/dlg bara i sängen utan vi kör rollspel från det vi träffas, vi har en speciell situation/scen/händelse vi utgår ifrån och sen låter vi bara fantasin flöda.