• 1
  • 2
2015-11-07, 13:59
Medlem
Hur vanligt har ni stött på folk som gillar väldigt tabu teman inom sex? typ rollspel med incest teman osv, olika familjeroller osv.. Och hur leker ni det? jag personligen tycker det är hett så länge man verkligen är förstådd med att det bara är fantasier och lek och inget verkligt. Jag har alltid tyckt det var hett att blanda in incest-rollspel men det är aldrig så att jag fantiserar om mina riktiga familjemedlemmar såklart utan det är mer det som är tabu i det och att det är så förbjudet..

Har utövat det med tre tjejer, första gången var jag bara 19år när jag hade en relation med en tjej som älskade att jag "agerade" pappa i sängen, herregud vad hon skrek och pratade snusk under samlagstiden också. Vilket gjorde det mer hett, och det var startskottet för våra lekar... Idag är jag 30år...

Skriv om ni är kvinna eller kille...
Senast redigerad av Tabu86a 2015-11-07 kl. 14:00. Anledning: Tillägelse
Citera
2015-11-07, 14:56
Medlem
nedboys avatar
Själv har jag aldrig fattat det där med incest-grejen. Men det verkar ju vanligt? Det jag undrar över är de som fantiserar att de är syskon. Har de syskon på riktigt då eller är det avsaknad av syskon?

Ytterligare en fråga till de tjejer som vill "spela" att pappa stoppar in snoppen i dem. Har de fantiserat om sin egna pappa under uppväxten? Eller har det varit så att pappa varit där och pillat kanske?

Själv har jag tyvärr inte så mycket att tillägga som nytt i tråden. Kan väl säga att det jag uppfattar som vanligast av det som får räknas som annorlunda är att folk verkar pissa på varandra jävligt mycket? Har vänner som öppet börjar tala om hur de får piss i munnen och de diskuterar hur det kan smaka osv. De talar också om att det inte är farligt att svälja pisset och vissa gör det och vissa gör det inte. Börjar wet-sex bli så vanligt att det inte längre räknas som udda/tabu?
Citera
2015-11-07, 15:09
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabu86a
Hur vanligt har ni stött på folk som gillar väldigt tabu teman inom sex? typ rollspel med incest teman osv, olika familjeroller osv.. Och hur leker ni det? jag personligen tycker det är hett så länge man verkligen är förstådd med att det bara är fantasier och lek och inget verkligt. Jag har alltid tyckt det var hett att blanda in incest-rollspel men det är aldrig så att jag fantiserar om mina riktiga familjemedlemmar såklart utan det är mer det som är tabu i det och att det är så förbjudet..

Har utövat det med tre tjejer, första gången var jag bara 19år när jag hade en relation med en tjej som älskade att jag "agerade" pappa i sängen, herregud vad hon skrek och pratade snusk under samlagstiden också. Vilket gjorde det mer hett, och det var startskottet för våra lekar... Idag är jag 30år...

Skriv om ni är kvinna eller kille...
Jag tror att många fler än de som erkänner att de gillar ageplay/Little gör det men de är rädda för hur de ska uppfattas av andra så därför förblir det oftast en fantasi. Det heter ju dock rollspel så det borde ju vara uppenbart och självklart att det är ett spel, en lek och ingenting verkligt. Det är fetischer det rör sig om vilka är förankrade i fantasin inte i verkligheten men det är ett laddat tema och många har förutfattade meningar om det hela.

Jag är tjej och jag har en sexuell relation där han är Dom och jag ug men väldigt, väldigt ofta kör vi ageplay då det är något vi båda två gillar. Gällande incestplay och ageplay så är de ju faktiskt inte beroende av varandra, det går alldeles utmärkt att vara liten utan någon form av anspelan på släktskap (barnvakter, förmyndare, uppfostrare, rektorer, lärare osv) även om just vi båda triggas av att det är så tabu.

När vi leker på det sättet så är vi inte Dd/dlg bara i sängen utan vi kör rollspel från det vi träffas, vi har en speciell situation/scen/händelse vi utgår ifrån och sen låter vi bara fantasin flöda.
Citera
2015-11-07, 15:22
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Själv har jag aldrig fattat det där med incest-grejen. Men det verkar ju vanligt? Det jag undrar över är de som fantiserar att de är syskon. Har de syskon på riktigt då eller är det avsaknad av syskon?

Ytterligare en fråga till de tjejer som vill "spela" att pappa stoppar in snoppen i dem. Har de fantiserat om sin egna pappa under uppväxten? Eller har det varit så att pappa varit där och pillat kanske?
Förlåt men du har förutfattade meningar, bra ändå att du frågar och inte antar. För med ditt resonemang så skulle alla som har en fotfetisch har det för att de amputerat sina fötter eller för att någon trampat på fötterna när de var små tex.

Jag har både brorsor och en underbar pappa, kommer från en oerhört trygg och kärleksfull familj, inga övergrepp eller ens i närheten av det. Jag är trygg i mig själv och jag har stark självkänsla och vet att jag är värdefull som jag är men... jag är kinky. That´s it!

Spelet handlar inte om att pappa stoppar snoppen i mig. Det som är så sexuellt laddat för vår/min del är resan till det sexuella. Från att vara vanlig vardag till att det blir sexuellt lite laddat, sedan mer... men så backar man. Teasar lite. Och så blir det laddat igen. Jag tänker inte alltid pappa/barn jag tänker oftast stor/liten även om rollspelet är så och vi använder uttryck som pappas flicka ibland. Sedan ju mer intensivt det sexuella blir ju mer glider det naturligt över till någon typ av icke-ålder och vi blir bara två nakna kåta kroppar.
Senast redigerad av Mi-Rakel 2015-11-07 kl. 15:27.
Citera
2015-11-07, 16:01
Medlem
Intressant, jag personligen triggas igång av det verbala, allt snuskprat i sängen om pappas flicka, hur hon ska vara duktig för pappa osv... Sen ska det blandas mjukt,hårt,belöningar,bestraffningar osv...
Citera
2015-11-07, 18:26
Medlem
Gå in på Darkside. Där finns det forum om incest.
Citera
2015-11-07, 19:33
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Rakel
Förlåt men du har förutfattade meningar, bra ändå att du frågar och inte antar. För med ditt resonemang så skulle alla som har en fotfetisch har det för att de amputerat sina fötter eller för att någon trampat på fötterna när de var små tex.

Jag har både brorsor och en underbar pappa, kommer från en oerhört trygg och kärleksfull familj, inga övergrepp eller ens i närheten av det. Jag är trygg i mig själv och jag har stark självkänsla och vet att jag är värdefull som jag är men... jag är kinky. That´s it!

Spelet handlar inte om att pappa stoppar snoppen i mig. Det som är så sexuellt laddat för vår/min del är resan till det sexuella. Från att vara vanlig vardag till att det blir sexuellt lite laddat, sedan mer... men så backar man. Teasar lite. Och så blir det laddat igen. Jag tänker inte alltid pappa/barn jag tänker oftast stor/liten även om rollspelet är så och vi använder uttryck som pappas flicka ibland. Sedan ju mer intensivt det sexuella blir ju mer glider det naturligt över till någon typ av icke-ålder och vi blir bara två nakna kåta kroppar.

just det att jag inte antar gör väl att jag inte har förutfattade meningar? Jag frågar ju eftersom jag säger mig inte veta.

Jag förstår i ditt svar vad det handlar om. Bra svar.
Citera
2015-11-07, 22:17
Medlem
Douloss avatar
En internationell domina som jag samtalade med, -
berättade om en föredetta högt uppsatt man som blivit deprimerad och som betalade för bli förnedrad av ett gäng kvinnor för att han blivit impotent, förlorat jobbet. Samt hans fru hade lämnat honom och träffat en ny man.

Och ordentligt förödmjukad blev han. Kvinnorna kissade och spottade på honom ute i skogen.
Slog honom, och extremt grov verbal förnedring eftersom han givit dom mycket ammunition genom att beskriva sin misslyckade situation.
Han använde sin sexuella läggning destruktivt för öka sin smärta och på sätt stå ut. Men jag tror han njöt. Så får inte moralpanik.

Vet att det finns många undergivna slavar som gillar rasförnedring, både kvinnor och män/svarta så väl som vita, dom eller sub/ och med hjälp av ras skapa ännu mer dynamik. att få höra att deras egna ras är undergiven, sämre, mindre värd osv. oftast mellan vita och svarta rasen. Tex som i Cuckolding.

Vet flera vita-dominor som haft en mörkhyad slav som velat bli förnedrade med fokus på rasförnedring.

"neger" "Äckliga jävla neger" "slicka mitt rövhål din äckliga negerslav"

- "Tänk att du får äran att slicka mina vita fötter rent din smutsiga neger"

"-Säg att du är tacksam för att du får slicka den överlägsna vita rasens fötter!" "Ni negrer har alltid varit våra slavar eller hur?"
Citera
2015-11-07, 22:29
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos

Vet att det finns många undergivna slavar som gillar rasförnedring, både kvinnor och män/svarta så väl som vita, dom eller sub/ och med hjälp av ras skapa ännu mer dynamik. att få höra att deras egna ras är undergiven, sämre, mindre värd osv. oftast mellan vita och svarta rasen. Tex som i Cuckolding.

Vet flera vita-dominor som haft en mörkhyad slav som velat bli
förnedrade med fokus på rasförnedring.

"-Säg att du är tacksam för att du får slicka den överlägsna vita rasens fötter!" "Ni negrer har alltid varit våra slavar eller hur?"
Kan det vara Martin Dahlin?
Citera
2015-11-11, 01:31
Medlem
Scallions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
En internationell domina som jag samtalade med, -
berättade om en föredetta högt uppsatt man som blivit deprimerad och som betalade för bli förnedrad av ett gäng kvinnor för att han blivit impotent, förlorat jobbet. Samt hans fru hade lämnat honom och träffat en ny man.

Och ordentligt förödmjukad blev han. Kvinnorna kissade och spottade på honom ute i skogen.
Slog honom, och extremt grov verbal förnedring eftersom han givit dom mycket ammunition genom att beskriva sin misslyckade situation.
Han använde sin sexuella läggning destruktivt för öka sin smärta och på sätt stå ut. Men jag tror han njöt. Så får inte moralpanik.

Vet flera vita-dominor som haft en mörkhyad slav som velat bli förnedrade med fokus på rasförnedring.

Kan relatera lite till detta i min dragning till femdom. Jag vill underkasta mig en kvinna pga att jag är man. Jag är mindre värd just för att jag är man och ska därför veta min plats i närvaro av en kvinna. Stör mig oerhört när de inom femdom klär ut mannen till kvinna eller tar in undergivna kvinnor, det förstör hela grejen.
Citera
2015-11-28, 00:45
Medlem
Applequeen-mss avatar
Testat rollspel, som säkert e vanligt men skulle inte få för mig en incest fantasi eller liknade.
Citera
2015-11-28, 12:53
Medlem
wasabi84s avatar
Tillfredsställt en man (ej IRL) med fantasin, men moraliskt dilemma att ställa upp och ser själv ingen "tjusning" i det what so ever...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in