• 2
  • 3
2005-11-10, 22:59
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Alltså vad är det fär jävla jubelidioter som gjort det här testet? Mitt förakt för kvinnliga "snusare" har just mångdubblats!

Om Catch licorice säger kärringarna "Hujedane mig, går fetbort" (bara en sån kommentar.. jävla klimakteriekossa!) "Läbbigt med fuktiga snuspåsar". Vad i helvete är det dom inte förstår? Snus SKA vara fuktigt! Nejdå, kärringarna gillar istället torrversionen White av samma snus: "Helt okej". Någon tycker att General Mini är "tråkig och blöt". Någon säger "jag gillar inte blöta portionssnusar". Nehej! Så ge fan i att snusa då. Flera kommentarer: "för rinning", "lite för blöt", "mycket rinning"...

Seriöst, är det egentligen speciellt roligt att snusmarknaden växer till att omfatta dessa menlösa spån? Vill riktiga snusare tillhöra samma grupp som sjukskrivna vårdarbetare som suger på små torra vaniljsnuspåsar? Kommer riktigt snus ens att finnas kvar om några år om det här får fortsätta?

Grov, General och Ettan, allt utöver det är överflödigt!

Haha, erkänn du är lite sugen på Choice Apple (nikotinfri)
Citera
2005-11-11, 02:03
Medlem
C64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Allts vad r det fr jvla jubelidioter som gjort det hr testet? Mitt frakt fr kvinnliga "snusare" har just mngdubblats!

Om Catch licorice sger krringarna "Hujedane mig, gr fetbort" (bara en sn kommentar.. jvla klimakteriekossa!) "Lbbigt med fuktiga snuspsar". Vad i helvete r det dom inte frstr? Snus SKA vara fuktigt! Nejd, krringarna gillar istllet torrversionen White av samma snus: "Helt okej". Ngon tycker att General Mini r "trkig och blt". Ngon sger "jag gillar inte blta portionssnusar". Nehej! S ge fan i att snusa d. Flera kommentarer: "fr rinning", "lite fr blt", "mycket rinning"...

Serist, r det egentligen speciellt roligt att snusmarknaden vxer till att omfatta dessa menlsa spn? Vill riktiga snusare tillhra samma grupp som sjukskrivna vrdarbetare som suger p sm torra vaniljsnuspsar? Kommer riktigt snus ens att finnas kvar om ngra r om det hr fr fortstta?

Grov, General och Ettan, allt utver det r verfldigt!
Jag har en kompis som jobbar p Gothia tobak, och han har sagt att om ett r eller s, s kommer det inte finnas annat n white-portionssnus (m.a.o. s kommer den vanliga varianten "icke white" frsvinna). S krringarna kommer nog att f som dom vill. Jvla tur att det finns fler n Gothia tobak som gr snus..
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Haha, erknn du r lite sugen p Choice Apple (nikotinfri)
Jag har en sn dosa som 'krissnus' (kpte den fr att jag tnk sluta snusa, ngot jag har lagt p is) hemma .
Citera
2005-11-11, 03:16
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C64
Jag har en kompis som jobbar p Gothia tobak, och han har sagt att om ett r eller s, s kommer det inte finnas annat n white-portionssnus (m.a.o. s kommer den vanliga varianten "icke white" frsvinna). S krringarna kommer nog att f som dom vill. Jvla tur att det finns fler n Gothia tobak som gr snus..

Jag har en sn dosa som 'krissnus' (kpte den fr att jag tnk sluta snusa, ngot jag har lagt p is) hemma .

Ngon aning om hur det blir med General silver?
Citera
2005-11-11, 08:55
Medlem
Andrew Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C64
Jag har en kompis som jobbar p Gothia tobak, och han har sagt att om ett r eller s, s kommer det inte finnas annat n white-portionssnus (m.a.o. s kommer den vanliga varianten "icke white" frsvinna). S krringarna kommer nog att f som dom vill. Jvla tur att det finns fler n Gothia tobak som gr snus...

Det problemet tog jag upp i denna trden:

http://forum.flashback.info/scandina...=andrew+martin
Citera
2005-11-11, 13:23
Bannlyst
r det bara jag som undrar, VART FAN R LD PORTIONSSNUS????

fy fan sger jag bara, fr vrigt, skit dlig artickel, jvla hobbysnusare som har gjort testerna. Snutjvlar!
Citera
2005-11-14, 07:11
Medlem
C64s avatar
Glmde av att jag postat i denna trden..
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Ngon aning om hur det blir med General silver?
Ingen aning. Jag r ven osker p vilken du menar..r det den dr General Light med graktig dosa?.
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Martin
Det problemet tog jag upp i denna trden:
http://forum.flashback.info/scandina...=andrew+martin
Fint, d lter det som det stmmer..
Citera
2005-11-14, 07:31
Moderator
tobess avatar
*harkel*

Topic tack, diskussioner angende om det bara kommer att finnas "white" snus i framtiden fr ni ta i den andra trden.

/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in