2005-11-05, 18:16
Medlem
UrbanKids avatar
Tackar. Men varfr vann inte rda lacket eller ettan?
Citera
2005-11-05, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanKid

Gustavus.

Det nya rsersnuset som slr allt, en tia billigare.

Nu fanns de inte med vid bjudbordet, d de stora hade monopol
som vanligt.
Tvlar man bara inom svensk tobak eller va fan de heter, s vinner deras mrken alltid, sklart.
Citera
2005-11-05, 20:46
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke L
Hr kommer det scannade testet p tv sidor frn min egen upplaga av tidningen. Ha det s kul

http://72.29.77.239/~micke/Andra%20saker/snus1.jpg

http://72.29.77.239/~micke/Andra%20saker/snus2.jpg

Stort tack.
Citera
2005-11-06, 18:02
Medlem
Ultimates avatar
komentarerna var keffa och matchade inte betygen s bra
Citera
2005-11-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanKid

jo det var lustigt, brukar inte dom vara dom strsta favoriterna?
Citera
2005-11-07, 11:40
Medlem
d0lfs avatar
Det dr var den smsta journalistiken jag bevittnat p mycket lnge. Den enda frklaringen man fick var "den r god" "jttegod" "lite torr", det verkade som att dem hade hittat 3 stycken som redan tyckte att general var godast. Man fick ju ingen utfrlig beskrivning om hur de olika snusen faktiskt smakar, den dr artikeln var ett bottennapp ven fr en skittidning som aftonbladet.
Citera
2005-11-07, 17:03
Medlem
Skruf stark "Hrligt drag" <-- wtf?
Citera
2005-11-07, 18:28
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
Kan inte fatta att dom drar ner betyget p blt snus. Det bsta r nr man ppnar en dosa port och det rinner, ett tecken p att det r frskt.
Citera
2005-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liin_Me_Cneen
Kan inte fatta att dom drar ner betyget p blt snus. Det bsta r nr man ppnar en dosa port och det rinner, ett tecken p att det r frskt.

s sant, s sant.

Jag har svrt att frst snusare som sger att det r ckligt nr det rinner, det r ju nr det rinner som det smakar ngot, det r ju drfr man snusar!
Citera
2005-11-07, 22:47
Medlem
Uno!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicy Mchaggis
s sant, s sant.

Jag har svrt att frst snusare som sger att det r ckligt nr det rinner, det r ju nr det rinner som det smakar ngot, det r ju drfr man snusar!
Nah man snusar fr knslan, lite fr smaken ocks men nr det rinner blir det fr mycket(innan det brjar rinna ordentligt r det mums), kan tnkas att det hade varit okej om min mage hade klarat all saft, fr ju spy-attacker!
P senare tid har det iofs brjat g halvbra
Citera
2005-11-08, 01:34
Medlem
Icecubes avatar
Lucky strike, bra betyg fr att dosan r "tuff"
Citera
2005-11-10, 22:54
Medlem
Fulfittans avatar
Allts vad r det fr jvla jubelidioter som gjort det hr testet? Mitt frakt fr kvinnliga "snusare" har just mngdubblats!

Om Catch licorice sger krringarna "Hujedane mig, gr fetbort" (bara en sn kommentar.. jvla klimakteriekossa!) "Lbbigt med fuktiga snuspsar". Vad i helvete r det dom inte frstr? Snus SKA vara fuktigt! Nejd, krringarna gillar istllet torrversionen White av samma snus: "Helt okej". Ngon tycker att General Mini r "trkig och blt". Ngon sger "jag gillar inte blta portionssnusar". Nehej! S ge fan i att snusa d. Flera kommentarer: "fr rinning", "lite fr blt", "mycket rinning"...

Serist, r det egentligen speciellt roligt att snusmarknaden vxer till att omfatta dessa menlsa spn? Vill riktiga snusare tillhra samma grupp som sjukskrivna vrdarbetare som suger p sm torra vaniljsnuspsar? Kommer riktigt snus ens att finnas kvar om ngra r om det hr fr fortstta?

Grov, General och Ettan, allt utver det r verfldigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in