2015-12-22, 22:44
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han var mycket saknad i år. Hans spelsinne, passningsfot och attityd behövs. Det bekymrar mig inte att han misslyckats i både Kina och Danmark.

Inget psyke för utlandet måntro? Så är det ju för vissa, de klarar inte omställningen i livsstil.
2015-12-22, 22:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Han var mycket saknad i år. Hans spelsinne, passningsfot och attityd behövs. Det bekymrar mig inte att han misslyckats i både Kina och Danmark.

Han kommer göra mer nytta än vad Eikrem har gjort. Kan de inte byta klubb med varandra?
2015-12-22, 22:47
Medlem
patriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Rinne förlänger sitt kontrakt med ytterligare ett år vilket innebär att såväl han som Oscar Jansson nu har två år kvar på sina kontrakt. Då lutar väl allt åt att vi trots allt får samma målvaktssituation som förra året med två unga och talangfulla målvakter som slåss om platsen.

Kanske läge att försöka skola om en av dem till vänsterback för att få ut Valgardsson ur startelvan?

Vi har ju Sebastian Ring som är vänsterback, har tyvärr sett för lite av honom för att kommentera hur det går för honom. Almebäck, eventuellt en vänsterback och en anfallare och jag vill tro att vi kan gå för topp 5.
2015-12-22, 22:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Inget psyke för utlandet måntro? Så är det ju för vissa, de klarar inte omställningen i livsstil.

Något är det ju. Han behöver kanske känna trygghet för att prestera.

Sedan är ju Bröndby en notoriskt dålig klubb på att scouta sina nyförvärv. De tar lite vad som helst som finns tillgängligt.
2015-12-22, 22:53
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Något är det ju. Han behöver kanske känna trygghet för att prestera.

Sedan är ju Bröndby en notoriskt dålig klubb på att scouta sina nyförvärv. De tar lite vad som helst som finns tillgängligt.

Samtidigt bör han, sett till vad han presterade i MFF, inte ha några problem att prestera i danska ligan. En sådan spelare som kommer till insikt är drömspelaren egentligen. Bra klass för allsvenskan men för hemmakär för att kunna prestera utomlands.
2015-12-22, 23:33
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj

Mycket möjligt, han gjorde ju en vända i Belgien också för ett par år sen utan resultat.
2015-12-23, 00:07
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Tycker inte jag läst annat under hösten än att Bosse hoppas att Mushekwi skall spela för Dif nästa år. Men ok.

Bosse säger så om många, men Mush är det väl mest våra Facebook-krigare som verkligen trott på? Och det spelar liksom inte någon roll vem vi har där framme om inte Haris är frisk som kan spela fram till varenda mål som görs.

Mrabti, Haris och Sam utgör grunden i år framåt. Sen lär vi få in någon ny som vanligt och Bosse brukar ha näsa (ja, den stora röda jäveln som ser ut att ha förbrukat hela systemets utbud dagligen) för det där. Ännu är jag inte orolig, men när någon rycker Haris och Mrabti börjar det sivda för oss.
2015-12-23, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Ryktas om Magnus Eriksson till MFF: http://www.bt.dk/superligaen/farvel-og-tak-broendby-vil-sende-fuser-over-oeresund
Det hoppas jag verkligen att det stämmer.
2015-12-23, 08:49
Medlem
a.e.gs avatar
Nu är det grejer på gång, kan mycket väl ske idag.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2015-12-23, 09:13
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Kanske läge att försöka skola om en av dem till vänsterback för att få ut Valgardsson ur startelvan?

Logi är kanon... se bara till att han inte använder vänstern...

https://youtu.be/b4bd1Dkpx7Y
2015-12-23, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Nu är det grejer på gång, kan mycket väl ske idag.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
F5 för F3? = FFF?
Gustaf Nilsson från Falkenbergs FF?
2015-12-23, 11:55
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
F5 för F3? = FFF?
Gustaf Nilsson från Falkenbergs FF?
En av de det viskas om ja.