2015-11-05, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Var inte Göteborg intresserade av honom?

Jo men han var väl rädd för att inte få någon speltid har jag för mig? Det var väl ett moget beslut då men det känns som att han kan släppa sådana tankar till nästa år.
2015-11-05, 20:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jo men han var väl rädd för att inte få någon speltid har jag för mig? Det var väl ett moget beslut då men det känns som att han kan släppa sådana tankar till nästa år.

Kan det vara en spetsspelare för er?
2015-11-05, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kan det vara en spetsspelare för er?

Alla hyfsade anfallare skulle kunna vara det, känns som man sitter och dregglar med förhoppningar varje dag nu. Just att han liknar Ranegié så jävla mycket gör att man blir extra sugen.
2015-11-05, 20:46
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Alla hyfsade anfallare skulle kunna vara det, känns som man sitter och dregglar med förhoppningar varje dag nu. Just att han liknar Ranegié så jävla mycket gör att man blir extra sugen.
Back off. Han är som klippt och skuren för att ersätta Kujo.
2015-11-05, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Back off. Han är som klippt och skuren för att ersätta Kujo.

Nu när vi har tvingats dras med Thorvaldsson och Rexhepi en hel säsong så hoppas jag att övriga sportchefer i allsvenskan visar lite medlidande och ger oss första tjing på alla duktiga anfallare vi kan tänkas vara intresserade av.
2015-11-05, 22:10
Medlem
Nilsson som påläggskalv/rotationsspelare bakom Rosenberg och en etablerad anfallare hade inte varit helt tokigt. Jag har nog inte sett mer än fem matcher med Falkenberg i år så han har flugit under min radar, jag trodde hans längd var hans främsta styrka men han har uppenbarligen flera strängar på sin lyra.
2015-11-05, 22:26
Medlem
nomadics avatar
Årets silly season i Närkeland kommer helt klart bjuda på mer än vad förra årets ganska stillsamma motsvarighet gjorde. Än så länge klara ut är:

Eidur Sigurbjörnsson
Christoffer Wiktorsson
Ayanda Nkili
Sam Mensah
Marcus Pode
Christer Lipovac

Lägg till Astrit-situationen samt att det är oklart om Pär Ericsson återvänder till Kalmar även om option finns. Ingen vet ju fortfarande inte riktigt vad som händer kring Crespo heller.

Enligt min truppkalkylering behöver vi minimum två mittbackar, en innermittfältare, en yttermittfältare och två anfallare inför nästa år. Så snacka om att det finns att göra!

Då har jag heller inte ens nämnt att vi egentligen behöver byta vänsterback också då Valgardsson knappt skulle hålla i Superettan...
2015-11-05, 23:29
Medlem
Wads avatar
Citat:
Nu när vi har tvingats dras med Thorvaldsson och Rexhepi en hel säsong så hoppas jag att övriga sportchefer i allsvenskan visar lite medlidande och ger oss första tjing på alla duktiga anfallare vi kan tänkas vara intresserade av.

Sugen på Hallenius + Pablo? Vi kan byta rakt av
2015-11-06, 05:50
Medlem
Daffy-Ducks avatar
Här har ni lösningen på forwardskrisen Norrköping, stygge Stellan är free transfer.

http://www.gp.se/sport/fotboll/ois/1.2887095-carlsson-lamnar-ois

I övrigt när det gäller ÖIS så är Stellan den enda spelaren som till min vetskap är klar ut. Finns inte heller några rykten om spelare in så vitt jag vet. Frågan är om nya målisen Robertino får förlängt eller ej, blir Hedman kvar ytterligare ett år trots att han knappt får spela? Mycket hänger naturligtvis på om vi blir kvar i Div 1 eller om det blir efterlängtad comeback i SE. Om vi torskar kvalet är risken stor att Lindström och Sebastian Ohlsson försvinner till högre serier vilket vore väldigt olyckligt eftersom vi äntligen har byggt upp lite kontinuitet, något som vi inte haft särskilt mycket av sedan konkursen 2011. Det blir onekligen spännande på söndag, to be or not to be.
2015-11-06, 06:28
Avslutad
Kan Sirius anfallare Moses Ogbu vara något för de allsvenska klubbarna om inte Sirius lyckas ta sig till allsvenskan?
2015-11-06, 06:47
Medlem
fyratretres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Kan Sirius anfallare Moses Ogbu vara något för de allsvenska klubbarna om inte Sirius lyckas ta sig till allsvenskan?
Sades väl samma sak om Silva men han blev kvar. Är nuvarande Ogbu bättre än dåvarande Silva?

Vilka fler i Superettan borde följas med intresse under silly egentligen?
2015-11-06, 08:01
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyratretre
Sades väl samma sak om Silva men han blev kvar. Är nuvarande Ogbu bättre än dåvarande Silva?

Vilka fler i Superettan borde följas med intresse under silly egentligen?

Som jag skrev tidigare, någon måste plocka Lumala Abdu i Mjällby. Vilket jäkla råämne, det vore kul att se hur långt han kan gå om han får rätt förutsättningar. Förmodligen väldigt långt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in