2016-05-31, 14:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hade inte det normala varit att han skrattat bort det och sagt att det är en osannolik dröm?

Nu är det "inga kommentarer":

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-tystlatet-om-en-eventuell-zlatan-aterforening/

Det är inte omöjligt att MFF är ett av alternativen han funderar på. Eller inte.

Den enda lilla möjligheten för det som jag trots allt ser som osannolik är ju den som redan nämns i bl.a. klippet. D.v.s. att han går till USA och har ett halvår ledigt.
Den tiden kan även läggas på ett OS då vilket han väl också ansett sig sugen på.

Dock ser jag det fortfarande som osannolikt att Zlatan skulle vilja hem till Sverige och harva runt på plastmattor i Örebro, Sundsvall, Sthlm, Hisingen, Norrköping och Gävle. Det innebär i princip varannan match efter ett OS. Nu tror jag dock inte det bara är plastaskiten som gör att han inte kommer tillbaka till allsvenskan men ändå.
2016-05-31, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hade inte det normala varit att han skrattat bort det och sagt att det är en osannolik dröm?

Nu är det "inga kommentarer":

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-tystlatet-om-en-eventuell-zlatan-aterforening/

Det är inte omöjligt att MFF är ett av alternativen han funderar på. Eller inte.
Att kopplas ihop med Zlatan i all svensk media och många utländska tidningar är knappast något negativt för MFF. Att i media konstatera hur totalt osannolikt scenariot är och därmed döda alla skriverier har man inget att vinna på. Smart av MFF som låter media spinna vidare.
2016-05-31, 15:34
Medlem
junkbords avatar
IFK är sugna på FC Nordsjællands mittback Andreas Maxsø.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medie-ifk-goeteborg-varme-paa-maxsoe/
2016-05-31, 16:04
Medlem
elpirros avatar
Inte en chans att Zlatan går till mff utan tror snarare det handlar om något jippo han planerat.
2016-05-31, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Inte en chans att Zlatan går till mff utan tror snarare det handlar om något jippo han planerat.
Du har rätt han går till Häcken.
2016-05-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord

Vi har ju Rogne, Bjärsa, Benni, Tom och Hjalle.

Även om vi tappar t ex Bjärsa, så har vi 4 gubbar som kan spela mittback och ekonomin är ju som den är, jag hoppas att Gren tar det lite lugnt framöver, sticker Bjärsa är det en bra möjlighet för oss att dra ner på a-lagets lönesumma, och sänka rörelsekostnaderna(även om han kommer vara saknad), vad har han i lön?
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-05-31 kl. 17:43.
2016-05-31, 18:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vi har ju Rogne, Bjärsa, Benni, Tom och Hjalle.

Även om vi tappar t ex Bjärsa, så har vi 4 gubbar som kan spela mittback och ekonomin är ju som den är, jag hoppas att Gren tar det lite lugnt framöver, sticker Bjärsa är det en bra möjlighet för oss att dra ner på a-lagets lönesumma, och sänka rörelsekostnaderna(även om han kommer vara saknad), vad har han i lön?

En del IFK:are har väl varit tveksamma till Hjalle. Hur långa kontrakt har dessa fyra?
2016-05-31, 19:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord

Portugisiska cupvinnarna Braga är också intresserade av honom.
2016-05-31, 19:11
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
En del IFK:are har väl varit tveksamma till Hjalle. Hur långa kontrakt har dessa fyra?
Toms går ut efter 2018, Rogne efter 2017, Zalo 2018 och Hjalles går ut efter i år.
2016-05-31, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Tycker inte han kan lastas för några mål, i alla fall inte som jag kommer att tänka på så här på rak arm, men visst, han är ju filler material nu för tiden. Tom och Benni har kontrakt till 2018, Rogne och Bjärsa till 2017, och Hjalle fick ett nytt ett års kontrakt.
2016-05-31, 19:16
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Tycker inte han kan lastas för några mål, i alla fall inte som jag kommer att tänka på så här på rak arm, men visst, han är ju filler material nu för tiden. Tom och Benni har kontrakt till 2018, Rogne och Bjärsa till 2017, och Hjalle fick ett nytt ett års kontrakt.
Även om han inte kan lastas för något av målen i år så är det bara att inse att han inte är tillräckligt bra. Borde inte få förlängt efter i år enligt min mening.
2016-05-31, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
Även om han inte kan lastas för något av målen i år så är det bara att inse att han inte är tillräckligt bra. Borde inte få förlängt efter i år enligt min mening.

Ja det börjar väl bli dags att ställa skorna på hyllan, men han är ju inte usel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in