• 1
  • 2
2015-11-01, 07:10
Medlem
rambostinas avatar
Citat:
En kvinna uppger att hon under söndagsmorgonen våldtagits i Vilhelmina.
Citat:
Våldtäkten ska ha skett utomhus

http://www.vk.se/1563302/kvinna-anma...t-i-vilhelmina

Ännu en våldtäkt, är det mångkulturen som visar sitt fula tryne igen? Hur ser berikningen ut på den lilla orten. Det finns ett boende för ensamkommande "barn" som har varit utsatt för mordbrand tidigare i Vilhelmina. Kan man hitta gärningsmannen på boendet? Någon som vet mer?
Senast redigerad av rambostina 2015-11-01 kl. 07:21.
Citera
2015-11-01, 09:07
Bannlyst
Vi har haft åtskilliga minusgrader de sista nätterna...

Får snubben stånd ute i kylan, å dessutom lyckas med en fullbordad våldtäkt, så har snubben åtminstone bra fart på blodomloppet.
Citera
2015-11-01, 09:46
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Utvisning och minst 15 år i utländskt fängelse är rättvist. 25 år minimum för grov våldtäkt vore ett mer hyfsat straff än 1,5 år i Sverige..

Vi borde hyra fängelseplatser i Ryssland precis som norrmännen gjorde i Belgien/Holland.

Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Vi har haft åtskilliga minusgrader de sista nätterna...

Får snubben stånd ute i kylan, å dessutom lyckas med en fullbordad våldtäkt, så har snubben åtminstone bra fart på blodomloppet.

Överfallsvåldtäkt. Vem f-n våldtar en kvinna utomhus vid den här årstiden!?

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...t-i-vilhelmina
Citera
2015-11-01, 09:49
Medlem
bushtuckers avatar
Tycker det händer otrevligheter lite för ofta i Vualtjere... Var det inte ett mord bara för ett litet tag sedan?
Citera
2015-11-01, 10:14
Medlem
rambostinas avatar
Det ska tydligen vara en ung kvinna som blivit våldtagen.

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...-i-natt-478370
Citera
2015-11-01, 11:08
Medlem
Valsus avatar
Hörde väl att det var någon flyktingförläggning däruppe i Vilhelmina ?

Var GM en svartskalle ?
Citera
2015-11-01, 11:45
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Hörde väl att det var någon flyktingförläggning däruppe i Vilhelmina ?

Var GM en svartskalle ?

Alla småkommuner i inlandet har väl just flyktingmottagande som en affärsidé för att dryga ut skatteinkomsterna. Att befolkningen sedan blir rövknullade skiter politikerna i.
Citera
2015-11-01, 11:58
Medlem
Fiskemannen87s avatar
Plats för brottet = Lekparken på tallåsvägen, Nedanför förskolan skogsbacken. Där åsgatan kommer ut på tallåsvägen.
Citera
2015-11-01, 12:05
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Japp. Tjejen blev berikad. Får vi se lite bränder nu?
Vilken nationalitet har våldtäktsmannen och är han asylsökande och vilket land har han kommit ifrån?
Riskerar flickan HIV eller hepatit eller nåt annat?Hoppas hon blir undersökt efter 3 månader.

Får GM avslag på sin asylansökan.Vad kommer att hända?
Citera
2015-11-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Vilken nationalitet har våldtäktsmannen och är han asylsökande och vilket land har han kommit ifrån?
Riskerar flickan HIV eller hepatit eller nåt annat?Hoppas hon blir undersökt efter 3 månader.

Får GM avslag på sin asylansökan.Vad kommer att hända?

Man kan väl inte få avslag på asylansökan p.g.a. en vanlig våldtäkt heller?
Måste väl till mord eller liknande tror jag. Det är ju trots allt Sverige.
Citera
2015-11-01, 21:03
Medlem
darthvaders avatar
Detta är nästan för "bra" för att vara sant. Mångkulturen flyttar in och vips som ett brev på posten kommer våldtäkterna. Hela landet ska strösslas, ingen slipper undan. Har jag fel eller är detta Vilhelminas första våldtäkt? Kan inte påminna mig att jag någonsin hört talas om sådant barbari på de breddgraderna.
Citera
2015-11-01, 21:24
Medlem
havregryyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darthvader
Detta är nästan för "bra" för att vara sant. Mångkulturen flyttar in och vips som ett brev på posten kommer våldtäkterna. Hela landet ska strösslas, ingen slipper undan. Har jag fel eller är detta Vilhelminas första våldtäkt? Kan inte påminna mig att jag någonsin hört talas om sådant barbari på de breddgraderna.

Tror du på allvar att detta är Vilhelminas första våldtäkt? Möjligen första överfallsvåldtäkten, om det nu handlar om det. Jag har iaf inget minne av något sådant här i inlandet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in