Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-30, 17:07
Medlem
God afton!

Sitter här nu med ett fett jävla skumt problem, min Razer Taipan mus har helt och hållet gett upp.
Haft skiten i en månad kanske och den fungerade utmärkt fram till två dagar sedan då den fungerar i typ 5 min och sedan stendör. När jag rycker ur musen och stoppar in den i USB'n igen så känner datorn inte igen enheten. Och jag har absolut inte gjort någonting med datorn jämfört med när den fungerade.

Jag gick in och kollade på enhetshanteraren och skulle kika på om jag kunde hitta den där och kolla om den går in i viloläge eller något, men hittar inte ens musen där eftersom den dör dirr.

Någon som har haft samma problem och vet hur man löser det? Jag har även avinstallerat och installerat om Razer Synapse men det fungerar inte heller.
Citera
2015-10-30, 17:22
Medlem
Företaget har antagligen någon supportmail du kan få hjälp av.
Citera
2015-10-31, 06:42
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Razer är ett skitmärke som hypats av småglin.
Citera
2015-10-31, 12:35
Medlem
EckiEckis avatar
Köpråd - PC: Tillbehör --> Hårdvara - PC
/Moderator
Citera
2015-11-02, 07:38
Medlem
Fungerar den om du startar om datorn ?

Kör själv med Razer och har gjort det sedan 2005, visst har man önskat att kvaliten, speciellt på brytarna skulle vara bättre, vilket dem säkert numera är, har kört min Deathadder nu i 3 år

Prova att avaktivera valbar frånkoppling om du inte gjort det under USB inställningar i
energialternativ.

Rekommenderar att du vänder dig till www.sweclockers.com med din fråga, om det inte löser sig, där är dem riktigt duktiga och hjälper dig säkert.
Senast redigerad av peckapecan 2015-11-02 kl. 07:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in