• 1
  • 2
2005-11-02, 12:55
Medlem
Är det någon som vet vad lagen säger om poppers i finland? Kan man ta in det genom tullen utan att oroa sig?

Jag kan tänka mig att tullarna kommer ta flaskan oavsett lagar och regler. Dessutom stinker mina kläder och väskor så mycket gräs så jag blir alltid stoppad ifall de har en hund.
Citera
2005-11-02, 13:26
Medlem
RiszmAivens avatar
kanske ska ta o tvätta kläderna med onödigt mycket sköljmedel innan du åker då
Citera
2005-11-02, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiszmAiven
kanske ska ta o tvätta kläderna med onödigt mycket sköljmedel innan du åker då

och min väska och handbagage..

jag har redan fått strippa i sverige och det är ju inte speciellt jobbigt ifall man inte har smugglat. men jag vet inte hur finska vakterna ser på en marijuanaluktande svensk kille som dessutom har en flaska med "märkligt" innehåll..
Citera
2005-11-02, 16:37
Medlem
sparkfots avatar
Vad är poppers?
Citera
2005-11-02, 16:41
Medlem
bvsas avatar
Tullen? Hört talas om Schengenavtalet?
Citera
2005-11-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bvsa
Tullen? Hört talas om Schengenavtalet?

jag flyger _inte_ ifrån sverige. kanske jag skulle ha tillagt. flyger från det där eu-landet där poppers härjar fritt men som inte är med i schengenavtalet...
Citera
2005-11-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Vad är poppers?

du kan söka efter det på forumet men eftersom jag redan skriver nu så:

poppers är egentligen rätt patetiska. känns onödigt knarkigt att ta det, ungefär som att se någon 15-åring sniffa bensin vid en bensinmack. men det är kul också. 2 minuters rus då man, oftast, börjar skratta okontrollerat ifall man är med kompisar. är man inte med kompisar kan man lika gärna skita i det. amylnitrat är tydligen det "riktiga" namnet.

det är billigt, det är lagligt att inneha (beroende på land förmodar jag) och det funkar!
Citera
2005-11-04, 01:08
Medlem
holes avatar
andreas

det är även en go boost
Citera
2005-11-06, 00:23
Medlem
Har du käkat E så är det en sjuk boost. Som jag skrivit tidigare så står man i princip på alla fyra och hyperventilerar av välmående. Eller iaf framåtlutad och stödjer sig på knäna, ungefär som när folk spyr. Men man står bara och hyperventilerar och vet inte var man ska ta vägen för att det är så bra.

Men man får dock hjärtklappning utan dess like!
Citera
2005-11-06, 03:43
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Vad är poppers?

Används framför allt av homosexuella män när de ska fista varandra.
Verkar muskelavslappnande. Bra om man ska få in en hel hand.
Är ganska kul annars också men man ledsnar extremt snabbt.
Citera
2005-11-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzy
Har du käkat E så är det en sjuk boost. Som jag skrivit tidigare så står man i princip på alla fyra och hyperventilerar av välmående. Eller iaf framåtlutad och stödjer sig på knäna, ungefär som när folk spyr. Men man står bara och hyperventilerar och vet inte var man ska ta vägen för att det är så bra.

Men man får dock hjärtklappning utan dess like!

har provat det men inte fått exakt det resultatet. förmodligen pga svagare piller... men ja, det blir klart mycket starkare.
Citera
2005-11-08, 18:08
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Används framför allt av homosexuella män när de ska fista varandra.
Verkar muskelavslappnande. Bra om man ska få in en hel hand.
Är ganska kul annars också men man ledsnar extremt snabbt.

Bra, nu har han fått två svar på vad det gör, men ingen har sagt - vad är dess riktiga namn? Är själv också nyfiken
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in