Låter som en gambler typ pokerspelare eller rik affärsman. Med tanke på risker med bull/bear o spread så finns det ju andra instrument med hävstång som man väljer om man är seriös. Kan ju bli problem att avyttra dessa mängder också.
Låter som en gambler typ pokerspelare eller rik affärsman. Med tanke på risker med bull/bear o spread så finns det ju andra instrument med hävstång som man väljer om man är seriös. Kan ju bli problem att avyttra dessa mängder också.
Det fetade är i hög grad sant. Tanken på att sitta där med 30 miljoner i bear X15 - och i värsta fall bli sittande över natten med allt vad omviktning innebär - ger kalla kårar.
Det fetade är i hög grad sant. Tanken på att sitta där med 30 miljoner i bear X15 - och i värsta fall bli sittande över natten med allt vad omviktning innebär - ger kalla kårar.
ja, haha. Skulle verkligen vara svettig i hans sits just nu. 1h kvar till stängning.
Hade jag haft 30 milj hade jag inte daytradat överhuvudtaget.
Senast redigerad av jajahaaja 2016-02-25 kl. 16:33.
Va f-n. Köpte när NRD köpte och sålde en bit över där han sålde majoriteten av sitt innehav. En fin vinst. Men sedan gick jag in igen på tok för högt och torskade hela den tidigare vinsten nu när min stoploss sålde. Inte första gången man slösar bort ett par timmar av sitt liv på att gå plusminus noll..