• 1
  • 2
2005-11-02, 10:14
Bannlyst
I dagens Aftonbladet kör man igång med ännu en manifestation. Länk. Nu är det vita band som skall bäras och visa att man inte stödjer våldet mot kvinnor.
Nu är det så att jag är trött på alla dessa band och tecken som jag måste bära för att visa att jag: Är emot fotbollsvåld, inte rör mina svarta kamrater, stödjer kvinnor med cancer mm... Och nästan alltid är det tidningen jag hatar mest av alla som startar dessa kampanjer.

Varför i helvete måste jag sätta på mig ett märke eller en bit snöre för att visa att jag inte våldtar eller skövlar kvinnorasen? Vad kommer hända om jag inte gör det? Skall folk gå omkring och peka på mig och säga: Titta han stödjer inte han måste vara en av dem.. Jag lovar härmed att den första som gör det bryter jag fingret på.

Får jag inte ha en armbindel med en swastika eller symboler från forntiden på mig så skall jag definitivt inte tvingas bära några andra symboler som tex vita band och känna mig som en jude. Det är nog nu och DETTA är mitt upprop att våga vägra ett utseende med julgransattrialjer oavsett om det anses vara för en god sak.
Citera
2005-11-02, 10:25
Medlem
DenLedes avatar
Man kanske skulle införa ett grönt band som innebär att man inte stöder "falska våldtäkter".
Citera
2005-11-02, 10:25
Medlem
Veyrons avatar
Folk som vill stilla sina dåliga "samveten" och kunna skylta med sin politiska korrekthet inför för hela Sverige.
Citera
2005-11-02, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Man kanske skulle införa ett grönt band som innebär att man inte stöder "falska våldtäkter".
Ja eller att man inte stödjer regeringens åsikter om invandring.
Citera
2005-11-02, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veyron
Folk som vill stilla sina dåliga "samveten" och kunna skylta med sin politiska korrekthet inför för hela Sverige.
Exakt vad en god vän sa när jag talade om detta idag. Börjar man gräva så kommer man hitta många fega skitar bakom dessa jävla trams-band.
Citera
2005-11-02, 11:18
Medlem
Blodansiktes avatar
Instämmer.

Nu får det vara nog med dessa symboler. Aftonbladets enda anledning till detta är att skaffa sig goodwill och presstöd. De skulle utan tvekan kunna ha en intervju med en våldtäktsman som de sedan skulle skydda. Det finns organisationer för dessa saker.
Aftonbladet borde ägna sig åt det de är bra på, skvaller och utfyllnad.
Citera
2005-11-02, 11:19
Medlem
besservissers avatar
word up!
Precis samma tanke har jag oxå haft, så jävla illa att svensken inte kan ha en
åsikt innan div tidningar eller Tv kanaler talar om för oss vad vi ska ta ställning mot eller för.

Samma fenomen med alla dessa jävla TV-galor för allt möjligt
Citera
2005-11-02, 11:21
Bannlyst
Vilken färg ska man bära för att visa att man stödjer våldet mot kvinnor? Va fan, en lusing får dom väl tåla...

// Roger P.
Citera
2005-11-02, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Vilken färg ska man bära för att visa att man stödjer våldet mot kvinnor? Va fan, en lusing får dom väl tåla...

// Roger P.
Tja frågar man Aftonhoran så är det säkerligen en armbindel från 2:a världskriget för det är väl bara nazister som är otäcka i det här samhället
Citera
2005-11-02, 11:27
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Tja frågar man Aftonhoran så är det säkerligen en armbindel från 2:a världskriget för det är väl bara nazister som är otäcka i det här samhället
Japp!
Här har vi en otäck jävel:
http://img2.kompost.cz/images/images41/obr_66241.jpg
Citera
2005-11-02, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Jo, självfallet...

Jag tror att jag ska ta på mig ett svart band i en säkerhetsnål och sen ska jag gå ut och klippa till en kärring i Konsumkön. Anti-kvinnomisshandel...

// Roger P.
Citera
2005-11-02, 11:33
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jo, självfallet...

Jag tror att jag ska ta på mig ett svart band i en säkerhetsnål och sen ska jag gå ut och klippa till en kärring i Konsumkön. Anti-kvinnomisshandel...

// Roger P.
Sätt på dig en vit istället och klipp till kärringen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in