I dagens Aftonbladet kör man igång med ännu en manifestation. 
Länk. Nu är det vita band som skall bäras och visa att man inte stödjer våldet mot kvinnor.
Nu är det så att jag är trött på alla dessa band och tecken som jag måste bära för att visa att jag: Är emot fotbollsvåld, inte rör mina svarta kamrater, stödjer kvinnor med cancer mm... Och nästan alltid är det tidningen jag hatar mest av alla som startar dessa kampanjer.

Varför i helvete måste jag sätta på mig ett märke eller en bit snöre för att visa att jag inte våldtar eller skövlar kvinnorasen? Vad kommer hända om jag inte gör det? Skall folk gå omkring och peka på mig och säga: 
Titta han stödjer inte han måste vara en av dem.. Jag lovar härmed att den första som gör det bryter jag fingret på.
Får jag inte ha en armbindel med en swastika eller symboler från forntiden på mig så skall jag definitivt inte tvingas bära några andra symboler som tex vita band och känna mig som en jude. Det är nog nu och 
DETTA är mitt upprop att våga vägra ett utseende med julgransattrialjer oavsett om det anses vara för en god sak.