2015-10-28, 21:21
Medlem
Kan väl säga att detta är en fortsättning på en tråd jag skrev i somras:

(FB) Hur göra med fd. kk?

Jag lydde några råd jag fick i tråden och backade helt enkelt.
Efter min asienresa hittade vi tillbaka till varandra och fortsatte som KK och jag accepterade det.
I slutet av sommaren skrev hon till mig att hon hade känslor för mig och ville börja träffas mer seriöst.
Fine tänkte jag då mina känslor för henne i grunden fanns kvar.
Jag tog det dock inte så seriöst i början då allt gammalt grodde kvar i grunden.

Vi började träffas med middagar, en weekendresa, hemmakvällar med film.
Jag kände dock att hon inte släppte in mig helt i sitt liv.
Det fungerade ett tag.
Hon ville dock gå ut på krogen i snitt typ varannan helg och då var jag aldrig medbjuden.
Det var väl ok då jag gjorde saker med mina egna polare.

Jag kände tyvärr efter ett tag jag jag började drunkna i känsloträsket igen och då började hon backa.
Vi grälade nån gång på fyllan och efter det började det kännas konstigt igen.
För någon dag sedan träffades vi för att prata, det gjorde vi och hon sa då att hon var osäker på hur hon ville ha det med mig. Trots det hamnade vi i sängen och hade sex med varandra.
Hon kunde inte släppa mig när jag skulle gå. Vi kysstes och kramades typ 45 min innan hon släppte iväg mig.

Hon sa att hon behövde en vecka på sig att tänka utan att ses.
Det kan hon väl få tänkte jag då.
Hon hörde av sig redan dagen efter och sa att hon saknade mig och ville ligga i min famn osv och att hon inte ville ha detta avslut. Hon ville ses nån mer gång.

Jag svarade typ att jag saknade henne också men att jag inte visste hur allt skulle gå till pga mina känslor.
Hon hör av sig varje dag. Jag försöker vara så vanlig som möjligt.

Hur ska jag göra för att hålla ett eventuellt intresse vid liv?
Hur gör man för att attraktionen och känslorna ska öka från hennes sida?

Hon säger att hon har känslor för mig som varierar från dag till dag och att hon inte känner sig redo att ta klivet in i ett förhållande. Vi har ju hittat tillbaka till varandra typ 3 gånger sen i våras. Det måste ju betyda något.

Jag försöker gymma, jobbar över på mina två jobb, umgås med polare osv, men kan inte sluta tänka på henne.

Kommentarer om att jag är en fjolla osv på ett anonymt forum rinner av mig bara så ni vet men seriösa svar uppskattas.
Citera
2015-10-28, 21:23
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Tjejen är skit.

Och du är en masochist eller idiot som fortsätter sattsa på henne.

Eller tror du verkligen inte det finns bättre brudar än så?
Citera
2015-10-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Tjejen är skit.

Och du är en masochist eller idiot som fortsätter sattsa på henne.

Eller tror du verkligen inte det finns bättre brudar än så?

Haha det är möjligt att jag är det. Det är därför jag ber om råd kanske
Citera
2015-10-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoner1983

Jag har haft två brudar som den du beskriver. Efter att ha träffat tjejen jag lever med nu kan jag säga dig att mina relationer med de två som var som din, jämfört med min nuvarande relation, är som att springa i uppförsbacke med en 30 kilos ryggsäck medans gladiatorer försöker putta ner dig jämfört med att rulla nedför på en segway.

"Va, finns det tjejer som genomgående visar i besluten de fattar i sin vardag att jag betyder något och de vill leva med mig?"
Citera
2015-10-28, 22:01
Medlem
Citat:

Så rådet är, dumpa henne både i ord och tanke snarast möjligt hon är en återvändsgränd för hon vill inte vad du vill hon ska vilja.
Citera
2015-10-28, 22:40
Medlem
Af ejen erfarende - 2 piger.
Nej.
Citera
2015-10-29, 00:24
Medlem
Hur bryter jag mig ur detta på bästa vis? Gärna så hon känner att hon "förlorat"?
Senast redigerad av Stoner1983 2015-10-29 kl. 00:25. Anledning: Fel
Citera
2015-10-29, 17:01
Medlem
Citat:
Hur bryter jag mig ur detta på bästa vis? Gärna så hon känner att hon "förlorat"?

Om du vill vara taskig,
sluta bara höra av dig, alternativt säg att du träffat någon annan.

Om du är inte är en sadist,
säg att du inte känner att ni passar ihop.
Citera
2015-10-29, 18:03
Medlem
Citat:
Kan väl säga att detta är en fortsättning på en tråd jag skrev i somras:

(FB) Hur göra med fd. kk?

Jag lydde några råd jag fick i tråden och backade helt enkelt.
Efter min asienresa hittade vi tillbaka till varandra och fortsatte som KK och jag accepterade det.
I slutet av sommaren skrev hon till mig att hon hade känslor för mig och ville börja träffas mer seriöst.
Fine tänkte jag då mina känslor för henne i grunden fanns kvar.
Jag tog det dock inte så seriöst i början då allt gammalt grodde kvar i grunden.

Vi började träffas med middagar, en weekendresa, hemmakvällar med film.
Jag kände dock att hon inte släppte in mig helt i sitt liv.
Det fungerade ett tag.
Hon ville dock gå ut på krogen i snitt typ varannan helg och då var jag aldrig medbjuden.
Det var väl ok då jag gjorde saker med mina egna polare.

Jag kände tyvärr efter ett tag jag jag började drunkna i känsloträsket igen och då började hon backa.
Vi grälade nån gång på fyllan och efter det började det kännas konstigt igen.
För någon dag sedan träffades vi för att prata, det gjorde vi och hon sa då att hon var osäker på hur hon ville ha det med mig. Trots det hamnade vi i sängen och hade sex med varandra.
Hon kunde inte släppa mig när jag skulle gå. Vi kysstes och kramades typ 45 min innan hon släppte iväg mig.

Hon sa att hon behövde en vecka på sig att tänka utan att ses.
Det kan hon väl få tänkte jag då.
Hon hörde av sig redan dagen efter och sa att hon saknade mig och ville ligga i min famn osv och att hon inte ville ha detta avslut. Hon ville ses nån mer gång.

Jag svarade typ att jag saknade henne också men att jag inte visste hur allt skulle gå till pga mina känslor.
Hon hör av sig varje dag. Jag försöker vara så vanlig som möjligt.

Hur ska jag göra för att hålla ett eventuellt intresse vid liv?
Hur gör man för att attraktionen och känslorna ska öka från hennes sida?

Hon säger att hon har känslor för mig som varierar från dag till dag och att hon inte känner sig redo att ta klivet in i ett förhållande. Vi har ju hittat tillbaka till varandra typ 3 gånger sen i våras. Det måste ju betyda något.

Jag försöker gymma, jobbar över på mina två jobb, umgås med polare osv, men kan inte sluta tänka på henne.

Kommentarer om att jag är en fjolla osv på ett anonymt forum rinner av mig bara så ni vet men seriösa svar uppskattas.

Kanske kunde ni skjuta diskussionen om förhållande lite på framtiden och istället planera en fantastisk förutsättningslös resa tillsammans, kort eller helst lång? Då har ni ju tillfälle att spendera dygnet runt tillsammans en tid i en miljö där ni kan leka par utan att nån bryr sig... Så kan ni se hur det känns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in