• 2
  • 3
2016-03-01, 18:04
Medlem
DevilsThrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepatitBerit
Nå? Slutade du upp som singel efter ditt experiment?

Det gick faktiskt mycket bättre än förväntat måste jag ju säga!
När jag och tjejen låg i sängen och höll på lite granna, så märkte jag att min kompis stod och smygtittade genom dörren som stod på glänt.

Efter en liten stund när vi körde doggy, så upptäckte min tjej att han stod där. Hon tittade på oss båda, och frågade: "Ska du inte joina oss två?"

Hela kvällen hade ett mycket bra slut!
Citera
2016-03-01, 18:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsThree
När jag och tjejen låg i sängen och höll på lite granna, så märkte jag att min kompis stod och smygtittade genom dörren som stod på glänt.

Efter en liten stund när vi körde doggy, så upptäckte min tjej att han stod där. Hon tittade på oss båda, och frågade: "Ska du inte joina oss två?"

Otroligt! Precis som en porrfilm med smygtitt och allt.
Citera
2016-03-01, 22:17
Medlem
_jss avatar
Citat:

Det verkar som att det är din tjej och din kompis som planerat grejen istället
Citera
2016-03-01, 22:39
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

Fyfan så gött.

Finns bara en sak kvar att veta. Vart hamnade satserna någonstans?
Citera
2016-03-02, 08:18
Medlem
HepatitBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Otroligt! Precis som en porrfilm med smygtitt och allt.

Mja, känns ju onekligen som taget ur en P-rulle. 😂
Citera
2016-03-02, 09:58
Medlem
Jag gömde mig hemma hos min kompis när vi visste att hans KK skulle komma. När dom höll på så gick jag fram och visade mitt stånd. Hon tittade på mig och börja sen suga av mig. Två timmar härlig sex. Hon hade en dröm om två killar och var vild. Ville hon inte så skulle jag bara ge mig i väg. Enda gången vi träffades. Så det som låter som en p-rulle kan verkligen hända IRL.
Citera
2016-03-07, 13:00
Medlem
Tropicanans avatar
Citat:

Jag signalerar min vän att det är dags, han drar genast ut sin lem och lägger den mot hennes hål utan att trycka in den. Hon måste trott att det är mina fingrar som är där och leker igen för hon säger ingenting.

Du förklarar denna plan som om den redan har hänt, haha sjukaste jag läst. Din flickvän kommer nog lämna dig fyfan. Hoppas din polare har aids eller något
Citera
2016-03-08, 12:44
Bannlyst
Roligare om hon trott att alla gått hem, då blir det som en ny variant av / canadian border / spöket,

Men hur gick det sen då? Lr sitter ni båda för grov våldtäkt? Ses om 2-3 år kanske?
Citera
2016-07-01, 10:13
Bannlyst
har gjort så flera gånger, sjukt upphetsande.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in