2015-10-30, 13:06
Moderator
VitKallas avatar
Ts, fantasi är något du kan styra in i minsta detalj. Den går inte att planera in i minsta detalj när du vill överföra den till irl.

Det du pratar om är ren och skär fantasi.
Som sillbit säger, du måste prata mer med henne och se så att hon verkligen är med på det hela.
Citera
2015-10-30, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesh4
Du måste prata med henne om det under kvällen. Hon kan nog va på om ni kör nån typ av "uppvärmning" under kvällen. Sitt uppe och drick lite vin eller poppa ngt efter gästerna gått. Föreslå det lite smidigt.
Att komma med förslaget när hon är full och kåt är åt helvete fel. Sådant ska göras nykter och med möjlighet att tänka över det ordentligt.
Citera
2015-10-30, 13:21
Medlem
Pan-Everts avatar
Alltså det kanske inte är en våldtäkt i din fantasi, och att tjejen kommer gå igång på det riktigt ordentligt.

Men det är en enorm skillnad på att leka med tjejen med en dildo och låtsas att ni är flera till att du låter din kompis knulla henne bakifrån när hon inte har någon aning om det.

Hon kan mycket väl uppleva det som en våldtäkt, och då är både ditt förhållande till tjejen och polaren förstörda.

Hur vet du ens att hon tycker din polare är het nog att vilja att han knullade henne?
Citera
2015-10-30, 13:27
Medlem
Min vän hade en KK som jag fick överraska med att helt enkelt komma in i rummet när dom höll på. Hon tittade på mig och sen börja suga av mig. Sen var det mysigt i några timmar. Hade hon sagt nej så hade jag helt enkelt gått där ifrån.

Att fråga rakt av fungerar säkert många gånger men det finns det en knep som fungerar väl om antingen partnern eller den inbjudna tredje personen är med på det och där man undviker situationer som kan bli lite trassliga...

Du och din vän vill förföra din partner. Kyss din partner och då säger din kompis något om vad ni håller på. Du berömmer din vän och säger att hen har så bra kyssar. Din kompis säger något att det får väl jag aldrig veta. Du säger, jo då, pröva så får du se att jag har rätt med glimten i ögat. Nu har hen all möjlighet att tacka nej och skoja bort det. Av egen erfarenhet så vet jag att det fungerar.

Borde fungera bra med omvända roller.
Citera
2015-10-31, 00:33
Medlem
Dålig idé som kommer sluta med katastrof och kraschat förhållande. Gör sig bäst i fantasin.

Klart det är svårt att vid frukostbordet fråga "vill du ha en trekant med min kompis?", det bästa du kan göra är att försöka få henne med på noterna ändå.

Har själv haft en trekant och så här gick det till: Satt och "groggade" i soffan. Killarna flyttade sig närmare och närmare och närmare och utan att några frågor ställdes så blev det så att jag hånglade och kysstes med båda två och på den vägen blev det....
Citera
2015-10-31, 13:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Tjejen är ju uppenbarligen inte informerad om upplägget, men vet ens killkompisen vad han förväntas göra?
Citera
2015-10-31, 22:02
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsThree
Har ni några tips på "Do and Dont's"? Hur låter det här? Något som ni skulle ändrå på?
Tack!
Don't do it! Din tjej måste få vara med och säga sitt. Vissa saker kan man fantisera och prata löst om men när det kommer till kritan kanske hon känner att hon vill att det ska förbli en fantasi. Hon kanske är nöjd med dig och Mr Dildo eller så kanske hon vill hon ha ett helt annat upplägg.

Om du kör på som du tänkt så kan efterreaktionen blir jättejobbig för henne. När allt kommer ikapp henne så känner hon sig kanske totalt överkörd och inser att hon gjort saker hon inte ville bara för att hon blev helt ställd och paralyserad eller för att hon inte ville göra dig besviken. Är det vad du vill riskera?

En annan sak; är det verkligen så genomtänkt att föreslå någon ni känner? Säger din tjej ja till detta så kan känslor och sexuell attraktion uppstå mellan henne och din kompis, du kan (miss)tolka blickar dem emellan och svartsjuka kan uppstå osv osv. Har du tänkt igenom det ordentligt?
Citera
2015-12-22, 03:05
Medlem
Ingen bra idé det här, prata med henne när hon är full och hör om hon vill prova på det..
Citera
2015-12-28, 22:49
Medlem
Kan du inte typ kompromissa med de skeva delarna av din hjärna? Först försöka få till ett så säkert försök till en no-surprise-threesome? Se om hon går med på det, om hon går med på att använda den kompisen och sedan se hur slutresultatet blir? Kanske upprepa några gånger?
Det du beskriver i trådstarten är inte applicerbart i verkligheten, iaf inte med 99.9% av svenska tjejer. Och risken att den där 0.1% hade fått en negativ vibe av det pga valhänthet är nog ganska stor. Det krävs fan skillz av alla inblandade när det kommer till sick things.

PS: DP ska väl inte vara så svårt att ordna med en dildo o din johnson... Knulla henne redigt i båda hål först, och använd bra med glid och en mjuk dildo. Dildo är bättre än plugg iom att den är jämn i tjockleken. Dildon/pluggen behöver ändå hållas på plats om det inte rör sig om en riktigt saftig plugg, och det gör fan ont i dasen att "bo granne" med en sån. Det kan vara lite trixigt med vinkeln för att få in kuken då det lediga hålets utrymme begränsas rätt ordentligt av leksaken, men proba henne med fingrarna så känns det var du får plats. Håll en dialog hela tiden om hur det känns, vad som känns tokigt o hur det kan lösas. Det gör henne lugnare om hon förstår att du inte tänker trycka in den på vinst och förlust, och att du är mån om att hon inte får ont/får onödigt mycket ont, och kan hon säga till när saker behöver revideras är chansen mycket bättre att ni får till det.

DP med dildo är grymt, den tjej jag missbrukar/utnyttjar sexuellt för tillfället kommer hela tiden i riktiga krampanfall av det, och det blir en satans massa slabbiga fontänorgasmer (tips är lacklakan, sabbat en madrass vilket är lite onödigt...). Dessutom blir det grymt tight.

Det är ruggigt nice att knulla henne med en dildo i samma hål som man knullar henne i oxå Men då får man töja på rätt bra innan med stooora pluggar/dildos, ha mycket glid (crisco vegetabiliskt bordsfett eller J-Lube för hästveterinärer hihi) och vara rätt försiktig i början. Meckigt som fan, men jag anser mig i alla fall vara en engagerad mekaniker specalicerad på att vidga rör...
Citera
2015-12-29, 18:38
Medlem
"Hon måste trott att det är mina fingrar som är där och leker igen för hon säger ingenting."
Är det du som har stora fingrar eller har du valt en kille med väldigt liten en eller har hon någon form av skador som gör att hon inte kan känna ordentligt?
I alla andra fall så lär hon märka en stor skillnad

" Hon blir helt chockad"
Vilket kan göra att hon går med på saker hon inte vill för att hon inte ser något annat val.

Har du pratat med henne så att hon har trekantsfantasier? Stor skillnad på plast och äkta varan.
Har du talat om för killen vad han får och inte får göra? pratat om STDs osv
Ska killen fortfarande sova hos er om hon bara skriker rakt ut när han kommer in?
Är det en relation värd att offra om det skulle gå åt helvete i akten? (både med tjejen och killen)
Tänder tjejen på killen i fråga?

I din fantasi är det lite våltäktsvibbar över eftersom du vill minska hennes chanser att kunna försvara sig och du vill visa upp henne naken utan hennes tillstånd samt låta någon annan ha sex med henne utan hennes godkännande.
Är det tankar hon går igång på?

Är killkompisen med på att det finns en risk för att istället få sex får han en spark på nötterna?
Informera killen om att hon inte vet om något och att han är överraskningen.

För att detta ska lyckas vilket såklart kan bli helt awesome om det är något alla tänder på. Att det är en fantasi alla delar och vill uppleva.
Tänk på att hon kan ha fantasier som hon inte vill uppleva, endel saker gör sig bäst i fantasin.
Om det inte är något hon vill uppleva våldtar du och din kompis din flickvän, det gäller att vara säker på vad hon vill.

Är killen med på att om hon ändrar sig mitt i så måste han lämna utan att få något mer.

Vad upplever hon, du och han som okej?
Vaginalt? Analt? Kyssar? Smek? Får han komma i henne? Spruta på henne?

Han måste ha tydliga regler som är förankrade med din tjej för att det ska bli lyckat. Du måste alltså vara helt säker på vad hon tycker är okej och vad som inte är det. O det kan ingen svara på förutom hon tyvärr.

Viktigaste av allt. Du måste veta om hon verkligen vill ha en trekant eller om hon bara tycker det passar i fantasin med en plast leksak och för att poängtera det igen att hon vill ha en trekant med just honom.
Citera
2015-12-29, 19:01
Medlem
tejpa fast hennes händer och ha inte snopp eller pung nära munnen. risken är ju stor att hon annars försöker freda sig från våldtäkten.
var beredd på finkan sedan... kompisen med givetvis.
är både du o han efterblivna?
Citera
2016-02-05, 13:31
Medlem
HepatitBerits avatar
Nå? Slutade du upp som singel efter ditt experiment?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in