Kan du inte typ kompromissa med de skeva delarna av din hjärna? Först försöka få till ett så säkert försök till en no-surprise-threesome? Se om hon går med på det, om hon går med på att använda den kompisen och sedan se hur slutresultatet blir? Kanske upprepa några gånger?
Det du beskriver i trådstarten är inte applicerbart i verkligheten, iaf inte med 99.9% av svenska tjejer. Och risken att den där 0.1% hade fått en negativ vibe av det pga valhänthet är nog ganska stor. Det krävs fan skillz av alla inblandade när det kommer till sick things.
PS: DP ska väl inte vara så svårt att ordna med en dildo o din johnson... Knulla henne redigt i båda hål först, och använd bra med glid och en mjuk dildo. Dildo är bättre än plugg iom att den är jämn i tjockleken. Dildon/pluggen behöver ändå hållas på plats om det inte rör sig om en riktigt saftig plugg, och det gör fan ont i dasen att "bo granne" med en sån. Det kan vara lite trixigt med vinkeln för att få in kuken då det lediga hålets utrymme begränsas rätt ordentligt av leksaken, men proba henne med fingrarna så känns det var du får plats. Håll en dialog hela tiden om hur det känns, vad som känns tokigt o hur det kan lösas. Det gör henne lugnare om hon förstår att du inte tänker trycka in den på vinst och förlust, och att du är mån om att hon inte får ont/får onödigt mycket ont, och kan hon säga till när saker behöver revideras är chansen mycket bättre att ni får till det.
DP med dildo är grymt, den tjej jag missbrukar/utnyttjar sexuellt för tillfället kommer hela tiden i riktiga krampanfall av det, och det blir en satans massa slabbiga fontänorgasmer (tips är lacklakan, sabbat en madrass vilket är lite onödigt...). Dessutom blir det grymt tight.
Det är ruggigt nice att knulla henne med en dildo i samma hål som man knullar henne i oxå

Men då får man töja på rätt bra innan med stooora pluggar/dildos, ha mycket glid (crisco vegetabiliskt bordsfett eller J-Lube för hästveterinärer hihi) och vara rätt försiktig i början. Meckigt som fan, men jag anser mig i alla fall vara en engagerad mekaniker specalicerad på att vidga rör...