2015-10-28, 07:46
Medlem
anapols avatar
Hall dr! frstr att det hr r en konstig frga men jag blev just hemls och bor i australien och har inga pengar.

jag lever i min polares bil (flyttade in idag), parkerad 5km frn hans hus. och jag har en hel del nudlar som jag r sugen p och undrar om man bara kan lgga dom i vatten ett tag s att dom mjuknar. det mste inte vara gott, bara s att jag kan kka ngonting.

r tacksam fr alla svar!
Citera
2015-10-28, 07:48
Medlem
Betteroffalones avatar
Kka nudlarna torra istllet och drick vattnet.
Citera
2015-10-28, 08:08
Medlem
bettygoesagogos avatar
Rimligtvis gr det, men frgan r hur lng tid det tar.
Citera
2015-10-28, 13:52
Medlem
Hax.Pains avatar
Om det r tunna risnudlar s tar det ca 10 min. Frukansvrt dligt att ta endast det dock!
Citera
2015-10-29, 18:28
Medlem
Buffedbygods avatar
Krossa dom i psen, hll ner kryddorna och skaka om. t som chips!
Citera
2015-10-29, 18:29
Medlem
r dina nudlar klara n ts ?
Citera
2015-10-29, 20:17
Medlem
lobstoks avatar
Lgg dom i magpsen p en knguru s blir dom lite lttare att ta. Sen kan du lika bra ta kngurun
Citera
2015-10-29, 20:20
Medlem
-=Damian=-s avatar
nu r ju nudlar s nringsfattigt att en gammal cykelslang r som en brakmiddag i jmfrelse..
hade satsat p ngot mer nringsrikt..
Citera
2015-10-30, 02:33
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
nu r ju nudlar s nringsfattigt att en gammal cykelslang r som en brakmiddag i jmfrelse..
hade satsat p ngot mer nringsrikt..
har levt p tv paket nudlar om dagen i ver tv mnader. s ska se om jag hittar en cykelslang.

frvrigt s tog det ungefr 20 minuter innan nudlarna var mjuka (absolut inte tbara), och det smakade som maskar.

fr mig att verleva nd. har man inget annat s fr man ta vad man har.
Citera
2015-10-30, 03:47
Medlem
stonedrecordss avatar
Fr jag g off topic och vara nyfiken och frga hur du kan befinna dig i Australien och pltsligt bli hemls? Du har ju bevisligen pengar att vara uppkopplad s du kan logga in p FB och posta dina inlgg!?? Kanske bttre att du lgger dina dollar p mat.
Citera
2015-10-30, 09:39
Medlem
Ja efter ett tag kommer de att mjukna. Men hoppas att din situation lser sig!
Citera
2015-10-31, 05:23
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedrecords
Fr jag g off topic och vara nyfiken och frga hur du kan befinna dig i Australien och pltsligt bli hemls? Du har ju bevisligen pengar att vara uppkopplad s du kan logga in p FB och posta dina inlgg!?? Kanske bttre att du lgger dina dollar p mat.
kom hit, jobbade, reste asien, kom tillbaka, hade svrt att f ett fast jobb, "bara" cash in hand jobb. kopplar upp mig 30minuter om dagen p mcdonalds fria wifi. har just nu 200:- i mitt namn och blev utkickad frn stllet jag bodde p fr ngra veckor sedan pga att jag inte hade rd med hyra.

alla pengar jag har gr till mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in