2015-10-27, 20:20
Medlem
Min partners födelsedag närmar sig och jag börjar fundera på hur jag ska fira honom på bästa sätt.
Jag ger honom normalt sätt alltid sex, vi går ut minst 3 gånger i veckan på restaurang och liknande så det känns ju inte som en bra "present" då det blir som typ vanligt.

Han saknar inget som han inte skulle kunna köpa själv redan, så en "fysisk" present blir ju också svårt.

Så jag måste planera något stort, något riktigt bra. Något mer i stil med en privat helikoptertur över Stockholm eller något mer genomtänkt. Samtidigt vill jag inte att det ska verka för mycket heller.

Så vad önskar sen en medelålders man i present av sin partner?
Citera
2015-10-27, 20:24
Medlem
En upplevelse som fallskärmshoppning eller luftballong-flygning (beroende på grad av äventyrslystnad) kanske är något?
Citera
2015-10-27, 20:27
Medlem
srednaeifoss avatar
Sätt på gubben ögonbindel o bjud dit nån kampsportare som smäller till han o säg grattis gubb jävel nu lämnar jag dig hoppas du har en skön 40 års kris
Citera
2015-10-27, 20:28
Moderator
tobess avatar
Jag ger samma tips som i en annan tråd.

En riktigt bra middag, en schysst whisky och en avsugning
Citera
2015-10-27, 21:14
Medlem
calmsolutions avatar
Gå ihop 5-10 personer och köp en schysst klocka. Min egen favorit som jag nyss fått är Breitling Superocean, en bra instegsklocka för ca 30k. Patek Philippe står som nästa på önskelistan, då har man både en bra sportklocka och dressklocka.
Citera
2015-10-27, 22:46
Medlem
ge han en trekant
Citera
2015-10-29, 16:55
Bannlyst
Klocka var ett bra förslag. Jag var inne på en radiostyrd bil för utomhusbruk. 40 är som 14.
Citera
2015-10-29, 16:57
Medlem
en tidsmaskin

nemen fallskärmshoppning låter ju jävligt kul om man inte gjort det förut. Men det skulle ju inte vara så kul om han fega ur :P
Citera
2015-10-29, 17:08
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srednaeifos
Sätt på gubben ögonbindel o bjud dit nån kampsportare som smäller till han o säg grattis gubb jävel nu lämnar jag dig hoppas du har en skön 40 års kris

Suprise suprise älskling.

En klocka som calmsolution skrev eller en resa Amsterdam för en helg När en bekant fyllde 40 hade hans fru planerat en resa till Tallinn med massor av aktiviteter, utgång och god mat inplanerat. Hans närmaste familj och vänner var såklart med. Dom betalar självklart för sig själva. Han blev kidnappad från jobbet på fredagsförmiddagen och hemma på söndag.
Senast redigerad av telefonforsaljaren 2015-10-29 kl. 17:16.
Citera
2015-10-29, 17:12
Medlem
Köp en weekend resa, säg bara att ni ska åka och vad han ska packa, inget mer.
Kanske bättre på våren dock..

Jag köpte boken Änglar & Demoner till ett ex, hon såg lite besviken ut, sen rasade det ut 2 biljetter till Rom när hon började läsa den
Citera
2015-10-29, 17:29
Medlem
PiusXIIIs avatar
Helikoptertur är bra.
Citera
2015-11-18, 07:25
Medlem
Spela in en porr film med ditt KK och ge han den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in