Citat:
Ursprungligen postat av
Ritinkin
Hur går din tankegång att hitta en kvinna (eller man) när du själv inte mår bra?
Ursäkta för sent svar. Har varit lite upptagen dels med skolan och dels med att vara deppig

.
Alltså visst, det kanske är svårare. Jag är väl inte mitt charmigaste jag just nu . Å andra sidan kan jag känna att jag är mer mitt äkta jag på något sätt nu än när jag går runt och flinar på krogen och försöker att verka spännande och sexig. Det är ju inte som att jag inte är talbar, och jag kan le och skämta nu också i mitt deprimerade tillstånd även om jag är lite dämpad och inåtvänd.
Jag tänker att det skulle få mig att må bättre av att känna bekräftelse av en kvinna. Dels bara den sexuella delen, det skulle betyda mycket. Jag skulle känna mig mer som en man, nu känner jag mig mer som ett barn. Men framför allt att känna att hon tycker om mig för den jag är som person. Vore trevligt att få uppleva det någon gång. Och att jag tycker om henne såklart.
Är det så konstigt? Som det är nu så känner jag mig nästan osynlig, som en vandrande vålnad. Om en kvinna skulle ge mig bekräftelse så är jag nästan övertygad om att mina konturer skulle bli tydligare och jag skulle komma tillbaka in i verkligheten mer. Jag tror att det skulle bli en positiv spiral, istället som nu, en negativ.