2015-10-25, 19:21
Medlem
Har lnge haft funderingar p att infrskaffa mig en laptop d jag fr nrvarande endast besitter en stationr sdan. Har i princip enbart erfarenheter av PC, medan jag i telefonvg anvnt mig utav iphones sedan 6-7 r tillbaka.
Syrran kpte fr ngra r sedan en macbook pro som jag lnat flertalet gnger och kommit att tycka om. Jag funderar drfr p att kpa en http://www.webhallen.com/se-sv/dator...l=external:ref

Det jag framfrallt kommer anvnda datorn till r att lsa e-litteratur, surfa, streama sport, kolla film. Mjligt att jag klarar mig p mindre, men tilltalas av SSD och att den verkar relativt snabb.

sikter? Erfarenheter av denna dator?
Citera
2015-10-25, 19:28
Medlem
Sebzors avatar
Jag har en MacBook Pro. Det r de bsta valet jag gjort. Hade alltid haft PC innan, det tog en liten stund att vnja mig vid de nya kommandona, men nu skulle jag aldrig byta tillbaka.
Citera
2015-10-25, 19:33
Medlem
Kentaklumpfots avatar
Jag, precis som Sebzor innan, hade enbart anvnt mig utav PC innan. Spontankpte en macbook pro fr ver 3 r sen och lskar den n idag.

Jag streamar mest film och slsurfar med den. Och den funkar klockrent verkligen! Lika snabb idag som den var fr 3 r sen. Ltt bland de bsta tusenlapparna jag spenderat.
Citera
2015-10-26, 21:18
Medlem
Om det r det du anvnder din Macbook pro till, s lter det som om du skulle klara dig galant med en padda av tidigare modell...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in