Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
WooW!!! Va härligt att ni killar gillar att ha sex med tjejer i pumps. Jag har alltid pumps vid sex tillsammans med häftiga underkläder och sexiga strumpor. Helst har jag vita pumps (är döförälskad i vita pumps)men jag kan också ha röda eller gula pumps, någon gång silver. Dom färgerna går fint ihop med mina strumpor som är svarta och ibland mörkbruna gärna med en silverslinga eller söm. Med denna dress blir det ett jättehäftigt sex.
Du är en ljuvligt läcker slyna du!
Min favorit är nog ormskinnsmönster. Även leopard eller röda eller svarta. Gärna till skinnkjol eller skinnbyxor.
Spetsiga gillar jag mest. Med smal klack. Ska helst inte vara platå & trubbigt för jag vill se det där smäckra stuket.
Vita är såklart jättesnyggt också men ofta knepigt att matcha kanske. Passar fint till klassiska dräkter, typ 50-& 60-talsstuk. Det var väl också då som vita pumps var som vanligast. Blir även jävligt sexigt till tajta jeans & vit skinnjacka. 80-talsstuket med vit skinnjacka med fransar. Pudelfrissa & jätteörhängen! Blir kåt bara jag tänker på det.
EDIT: Just det ja, du brukar köra svart tajt klänning till vita pumps. Det är såklart suveränt också!