2015-11-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Skulle du möjligen ha lust att slänga upp ett par bilder på dina skor?

Nej jag har ingen möjlighet till det!
Citera
2015-11-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mascaraslyna
När man har sex med mig så är 20 cm klackar vardagsmat. Älskar att ha höga klackar när man har benen i vädret, kuken i hålet och killen tittar begeistrat på dem :-). Jag har länge sökt efter stövlar eller klackskor som har 30 cm eller högre platå och klack men inte hittat några som funkar. Skor är ett underbart bränsle vid sex, dom flesta killar har ju börjat onanera som tokiga och flygit på mig direkt när jag stapplat omkring i klackarna hemma :-)

Själv tycker jag inte det är så sexigt med för höga klackar, speciellt inte 20 cm och med platå, jag gillar 5-10 cm stiletter så man ser när kvinnan går sådär sexigt och feminint.

Svarta, spetsiga läderpumps/stövlar med supersmal stilettklack ska det vara, dom får även vara välanvända och slitna, ju mer desto sexigare!
Citera
2015-12-01, 10:57
Medlem
vitapumpss avatar
WooW!!! Va härligt att ni killar gillar att ha sex med tjejer i pumps. Jag har alltid pumps vid sex tillsammans med häftiga underkläder och sexiga strumpor. Helst har jag vita pumps (är döförälskad i vita pumps)men jag kan också ha röda eller gula pumps, någon gång silver. Dom färgerna går fint ihop med mina strumpor som är svarta och ibland mörkbruna gärna med en silverslinga eller söm. Med denna dress blir det ett jättehäftigt sex.
Citera
2015-12-01, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
WooW!!! Va härligt att ni killar gillar att ha sex med tjejer i pumps. Jag har alltid pumps vid sex tillsammans med häftiga underkläder och sexiga strumpor. Helst har jag vita pumps (är döförälskad i vita pumps)men jag kan också ha röda eller gula pumps, någon gång silver. Dom färgerna går fint ihop med mina strumpor som är svarta och ibland mörkbruna gärna med en silverslinga eller söm. Med denna dress blir det ett jättehäftigt sex.

oj, vilken färgrann liten fågel. Ingen av dom färger du nämner kan jag tänka mig ser så värst bra ut. Är såklart beroende på person. Men vit är svåra att hålla kliniskt rena, blir lätt fläckiga. Röda och gula färger skriker OCH är svåra att hålla rena, samt har en tendens att se plastiga ut. Hur löser du dessa små problem? Och går svart helbort?
Citera
2015-12-01, 17:37
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
oj, vilken färgrann liten fågel. Ingen av dom färger du nämner kan jag tänka mig ser så värst bra ut. Är såklart beroende på person. Men vit är svåra att hålla kliniskt rena, blir lätt fläckiga. Röda och gula färger skriker OCH är svåra att hålla rena, samt har en tendens att se plastiga ut. Hur löser du dessa små problem? Och går svart helbort?

Inga problem att hålla de vita pumpsen fräscha. Går inte på blöta gator i pumps vid den här årstiden utan i vita stövlar med medelhög klack. Det finns dessutom jättebra rengöringsmedel för att pumpsen skall behålla sin lyster. Jag har ett flertal pumps i svart också som jag b.la använder i mitt jobb. Att sätta fötterna i svarta lackpumps inför sex känns inte så upphetsande. Mitt ex tog mig i örat och tvingade mig att byta till vita när jag en gång skulle försöka med svarta lackpumps med sylvassa klackar.
Citera
2015-12-01, 19:08
Medlem
Det känns lite extra horigt och slynigt helt enkelt. Gillar det!
Citera
2015-12-01, 21:03
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det känns lite extra horigt och slynigt helt enkelt. Gillar det!

Visst kan man som tjej känna sig lite skönt horig och slynig när man klär sig för sex i sensuella underkläder och sticker fötterna i pumpsen.
Citera
2016-03-05, 18:12
Medlem
Separatists avatar
Idag har jag överraskat min hustru med dessa skor:
https://fyndiq.se/product/84792-suga...kade-svartorm/

Hon har lovat att ha på sig dem ikväll när vi ska ha sex 😀

Till det har jag bett henne ha en svart glittrig kjol, stay ups, vit skjorta, långa målade lösnaglar och hästsvans.

Själv ska jag ha på mig snickarbyxor och ett slitet linne.

Är extremt kåt och inväntar att ungarna ska somna 😀

Fan va härligt det är med utklädnad vid sex alltså. Så jävla schysst!!
Citera
2016-03-05, 18:47
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Du är en ljuvligt läcker slyna du!

Min favorit är nog ormskinnsmönster. Även leopard eller röda eller svarta. Gärna till skinnkjol eller skinnbyxor.

Spetsiga gillar jag mest. Med smal klack. Ska helst inte vara platå & trubbigt för jag vill se det där smäckra stuket.

Vita är såklart jättesnyggt också men ofta knepigt att matcha kanske. Passar fint till klassiska dräkter, typ 50-& 60-talsstuk. Det var väl också då som vita pumps var som vanligast. Blir även jävligt sexigt till tajta jeans & vit skinnjacka. 80-talsstuket med vit skinnjacka med fransar. Pudelfrissa & jätteörhängen! Blir kåt bara jag tänker på det.

EDIT: Just det ja, du brukar köra svart tajt klänning till vita pumps. Det är såklart suveränt också!
Senast redigerad av Stivali 2016-03-05 kl. 18:49.
Citera
2016-03-05, 18:52
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatist
Idag har jag överraskat min hustru med dessa skor:
https://fyndiq.se/product/84792-suga...kade-svartorm/

Hon har lovat att ha på sig dem ikväll när vi ska ha sex 😀

Till det har jag bett henne ha en svart glittrig kjol, stay ups, vit skjorta, långa målade lösnaglar och hästsvans.

Själv ska jag ha på mig snickarbyxor och ett slitet linne.

Är extremt kåt och inväntar att ungarna ska somna 😀

Fan va härligt det är med utklädnad vid sex alltså. Så jävla schysst!!

Bra grejer det där! Lycka till din lyckliga jävel!
Citera
2016-03-05, 19:08
Medlem
Min KK hade bara lårhöga svarta high hells på sig...funkade oxå
Citera
2016-03-05, 20:16
Medlem
Separatists avatar
Jävlar vad det blev åka av precis.

Satte på henne precis, shit vad sexigt det är att knulla sin fru och hålla i hennes nylonklädda ben i vädret, och låta hennes fötter med höga klackar vila på mina axlar.

Knullet var värt all väntan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in