2015-10-23, 17:26
Medlem
Separatists avatar
En av de saker jag tänder mest på är pumps och högklackade skor, och på sista tiden har min hustru gått med på att ha det när vi har sex. Jag är vanligtvis kåt på henne, men när hon tar på sig det så blir det 100 gånger bättre och kåtare sex.

Någon som känner igen sig? och vilka skor tänder ni mest på?

Personligen älskar jag lackpumps, gärna vita eller röda med spännen över ankeln.
Citera
2015-10-23, 17:27
Medlem
Parkours avatar
I like it..

Satte på ett koksluder som jobbade som strippa för några år sedan.. Hon brukade få behålla dojorna PÅ.. Något upphetsande med det.
Citera
2015-10-23, 17:59
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Jag läste någonstans att upplyfta hälar är en signal att kvinnan är sugen och det är däför som män gillar kvinns i högklackat.

Ah, kollade upp det, det kallas lordosis:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lordosis_behavior

Citera
2015-10-23, 18:02
Medlem
Jag var tillsammans med en tjej när jag gick i gymnasiet, jag fick henne att ibland ett par svarta sexiga läderpumps med spetsiga tår när vi hade sex, sjukt kåt blev man då när hon red av mig medan man höll i hennes klackar och man rörde på pumpsen.
Citera
2015-10-23, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag var tillsammans med en tjej när jag gick i gymnasiet, jag fick henne att ibland ett par svarta sexiga läderpumps med spetsiga tår när vi hade sex, sjukt kåt blev man då när hon red av mig medan man höll i hennes klackar och man rörde på pumpsen.

Är du då kåt på själva skon??

Funkar det med vanliga sport dojjor oxå tro ? Måste de va klackar mm mm
Citera
2015-10-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskrospojken
Är du då kåt på själva skon??

Funkar det med vanliga sport dojjor oxå tro ? Måste de va klackar mm mm

Nej det är ju kombinationen min tjej (som jag var tillsammans med då) och sexiga skor.
Pumps, stövlar och ballerina ska det vara, sandaletter är med ok, men inte sportskor, eller det finns sneakers som jag faktiskt gillar, så dom skulle funka om dom är väldigt välanvända och slitna.
Jag har skosmaker som JAG gillar och du har säkert skor som DU gillar.
Citera
2015-10-24, 20:43
Medlem
POTATISHACKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Jag läste någonstans att upplyfta hälar är en signal att kvinnan är sugen och det är däför som män gillar kvinns i högklackat.

Fan!
Har för mig att jag sett nått naturprogram där det blev förklarat om att rådjurshonor får något som heter ståreflex när de vill bli befruktade. De står still med med spända lår. Som ett kvinnolår i höga klackar.
Tydligen är vi fortfarande på däggdjursstadiet.
Citera
2015-11-15, 15:49
Medlem
BigPlanss avatar
Bland det bästa jag vet.

Framförallt om hon har högklackade Stövlar på sig?
Någon mer här som har erfarenhet utav såna på tjejer/kvinnor under sex?
Citera
2015-11-15, 15:57
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Fast det står ju "non-primate animals".
Citera
2015-11-15, 16:45
Medlem
Hemulis avatar
Det är riktigt hett. Var många år sedan sist, men detta måste en ju åter införa, stövlar & högklackade skor på frugan!
Citera
2015-11-15, 18:16
Medlem
Citat:

Intressant. Ja, tjejer får något över sig med högklackat. Nu har jag fått en bra förklaring.
Citera
2015-11-16, 03:06
Medlem
HobbyHitlers avatar
Det första jag skaffar åt en ny KK är en snygg strumpebandshållare, lite olika nylonstrumpor och ett par svarta lackpumps med ankelrem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in