Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-23, 11:47
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Har varit lite deprimerad ett längre tag. Inte så farlig depression men jag känner att det var längesen jag hade riktigt kul och jag tycker att alla spännande år är förbi. När man var yngre och mycket var nytt. Nu är allt samma lika varje dag.

Jag tränar och sover/äter bra. Ändå är jag alltid trött och hängig och har sällan lust att träffa folk, även mina kompisar.

Jag tar några koffeintabletter varje dag och då får jag den här känslan att allt blir kul och jag blir pigg och känner mig glad. Det är den känslan jag vill ha hela tiden. Koffeintabletterna varar inte länge.

Någon som har en teori om varför jag är så trött och seg hela dagarna? Känslan jag beskrev ovan, är det så man borde känna om dagarna eller har jag för höga krav?
Citera
2015-10-23, 11:54
Medlem
Nej det är väl egentligen inte klart att man ska behöva känna sig trött. Äter du normalt? Kan ju finnas ganska många faktorer som det kan handla om ang din trötthet tänker jag.
Citera
2015-10-23, 12:01
Medlem
Samma sak här förutom vissa korta euforiska perioder då man kan sprattla till och umgås i grupp. Blir du trött av folkmassor tex gå och handla på stan bland mycket folk?
Citera
2015-10-23, 13:20
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryggaRekan
Samma sak här förutom vissa korta euforiska perioder då man kan sprattla till och umgås i grupp. Blir du trött av folkmassor tex gå och handla på stan bland mycket folk?

Ja jag blir ofta trött av att gå i affärer osv. Har varit ganska folkskygg och jag är väl det fortfarande men inte lika farligt som förr.
Citera
2015-10-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Ja jag blir ofta trött av att gå i affärer osv. Har varit ganska folkskygg och jag är väl det fortfarande men inte lika farligt som förr.
Om det känns som du laddar batterierna och hämtar energi när du drar dig undan folk och får egentid kan introvert personlighet vara värt att kolla på. Det stämmer på mig, fast å andra sidan stämmer en massa andra grejor ochså in
Citera
2015-10-24, 20:29
Medlem
Känner ungefär likadant, kan vara trött och slö och sedan slå om till att nästan bli för mycket om jag t.ex. tränar eller träffas kompisar. Det blir liksom allt eller inget och jag fattar inte varför
Citera
2015-10-25, 01:00
Medlem
Hälsoundersökning. Anemi, sköldkörtelhormoner, depression, you named it. Men som sagt.. dra inte ut på det. Kontakta vårdcentralen och beskriv dina symptom och att du vill göra en hälsoundersökning. Är du kvinna så se till att pröva järntabletter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in