2015-10-22, 20:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Anders W Jonsson(C) skuldbelägger SD för skolattacken.

Allt började med att Henrik Sjöholm på Twitter skrev.

Citat:
Lyssnade igenom Ekeroths tal i Trelleborg i veckan. Iskylan. Hatet. Hetsen. "Vi ska visa dem att det är dags. Nu smäller det". Fy fan!

Då fyllde Anders W Jonsson(C) i sitt inlägg med Henrik Sjöholm's länk i sin tweet.

Citat:
Att SD lämnat riksdagsarbetet och ägnar sig åt "kampanj" börjar märkas.

https://twitter.com/anderswjonsson/status/657264996435566593

Hur lågt kan svenska politiker sjunka egentligen? De verkar ju vara mer intresserad utav att smutskasta SD. Nu menar Anders W Jonsson(C) att SD's kampanj börjar märkas...dvs skolattentatet är SD's påhitt.

Hur kan dem ens göra så här? Varför är intresset att smutskasta SD och Åkesson högre prioriterat än att sörja för offren, när det gäller skolattentatet?

Borde inte Anders W Jonsson(C) skämmas för att göra detta? Snacka om att utnyttja offren för att tjäna politiska poäng. Om han ens gör det...

EDIT:

Tog en printscreen: http://i59.tinypic.com/f4o2n5.png
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2015-10-22 kl. 21:03.
Citera
2015-10-22, 20:57
Medlem
MentosFruitcores avatar
Ja, otroligt lågt att utnyttja denna tragedi till politisk smutskastning.
Citera
2015-10-22, 20:58
Bannlyst
Vad för väntat man sej av bondeförbundet drägg till politiker.
Citera
2015-10-22, 20:59
Medlem
Bajsfacistens avatar
Riktigt jävla lågt.

Iofs så visste jag att han är en invandringsvurmare och extrema mått men trodde inte att han var en twitterpajas. Kunde förväntat mig något liknande från någon journalist på SVT eller liknande med en riksdagspolitiker. Någon borde ta ifrån honom telefonen och ge honom den hink och spade och visa honom närmsta sandlåda där han tydligen hör hemma, där kan han väl leka med traktorer. Brum brummm.

Var finns värdigheten och sakligheten hos politikerna?
Citera
2015-10-22, 21:00
Medlem
YP4XQs avatar
Meh det är ju skitenkelt att ställa anti-vita mot väggen. "Varför, hur menar du" Brukar räcka. Så kommer fortsatt svammel. De har inga riktiga svar som oftast mer än något hittepå som de lurat ut i sin masspsykos.
Citera
2015-10-22, 21:00
Medlem
vim.s avatar
Tröttsamt.

Det politiska klimatet i Sverige liknar en sandlåda på dagis. Bara en massa smutskastning.
Citera
2015-10-22, 21:01
Medlem
Valsus avatar
Värsta är att karln inte bara är ett svin, utan ser dessutom ut som ett : http://www3.centerpartiet.se/Global/lokal/Osthammar/2012-08-08%20Val%C3%B6-Forsmark%20Anders%20W%20Jonsson.jpg?maxwidth=566
Citera
2015-10-22, 21:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280

Jag blir fan förbannad och äcklad när jag ser han skriva så där. Jag brukar sällan bli arg när något hemskt händer. Men när man försöker tjäna politiska poäng så blir jag förbannad på riktigt.

Tog en printscreen.

Även @beckmansasikter (Lars Beckman(M)) retwittra
http://i59.tinypic.com/f4o2n5.png
Citera
2015-10-22, 21:14
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
För politikerklubben som hänger sig till inbördesbeundran är det internt mycket kreddigt att reagera mot de som kritiserar tidigare och rådande politik.

Allt handlar om pengar och mat i magen på andras bekostnad och arbete.

Människor är inte viktiga. Det handlar om "Trust" och rätt utspel vid rätt tillfällen.

Makt, pengar och mat är det enda fokuset.

Någon annan betalar.
Citera
2015-10-22, 21:21
Medlem
dANiis avatar
Jäkla osmakligt, och dessa ska "styra Sverige"
Citera
2015-10-22, 21:26
Medlem
SD startar en kampanj. Sedan börjar asylboenden brännas och en attack sker på en skola med dödlig utgång. Se bara tweet ett och fyra här. Det är många som ser SD som en av anledningarna till att sådant här sker nu. Jag är en av dem. Jag är en av väldigt många.
Citera
2015-10-22, 21:26
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280

De som är bönder idag har sedan länge övergett Centerpartiet. Det är så det är. Bönder (dvs jordbruksföretagare) idag har sina sympatier hos Moderaterna och Sverigedemokraterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in