Citat:
Ursprungligen postat av
NinoRojo
Gärningsmannen stödde SD:s "utomparlamentariska antiinvandrarkampanj" och ville väl bidra till kampanjen på sitt sätt, brinnande flyktingförläggningar är ett annat fenomen som måste förstås i kontexten av bl.a. SD:s upptrappade rasistiska hets. "Nu smäller det!" som Kent Ekeroth sa i sitt tal i Trelleborg. Nu har järnrörs-Kent och Flashbacks högerextrema avskräde mycket att fira, och man kan redan se massor av inlägg från rasister som hyllar gärningsmannen och dådet.
Så om jag startar en kampanj där man ska varna framtida asylsökare vad för asylhjälp som kommer ges i Sverige samt att uppmana folk för att stödja en folkomröstning om invandringen.
Och sedan går en tok med svärd och dödar två barn.
Är jag då medskyldig då och är jag orsaken till mordet?
Jag märker att du vill plocka politiska poäng. Du bryr dig inte ett piss om offrerna. Du är precis som globalisterna och politikerna. Nämligen ett svin som är ute efter att trycka ned folk för din egen vinning.
Du borde skämmas, kommunist. Äcklig som du är. Det är ingen här som stödjer morden. Du sprider desinformation.
P.S Det är ingen utomparlamentarisk kampanj. Det är en kampanj om demokratisk och folklig folkomröstning.