Citat:
Ursprungligen postat av
plasticitet
Nej varken SD eller hatsajter uppmuntrar till detta, men dom har en negativ effekt på människor om är sköra vilket resulterar i illdåd i GMs fall.
Invandringskritiska och högerextrema siter kan absolut haft en katastrofal effekt på GM och andra mycket psykiskt sjuka människor, men på vilket sätt skulle det vara relevant för just högermedia? då det samma gäller för all annan politisk media med andra ideologisak utgångspunkter också.
Tilll exempel så skapar de andra partierna och deras medier, ett starkt hat mot mig och de övriga 25% av Sveriges befolkning, som vi får känna av dagligen på olika sätt, de skapar också ett starkt hat mot svenskar och svensk kultur.
Dock är det inte är det troligt att någon sosse går ut och dödar mig på grund av detta, liksom det inte är troligt att jag går ut och dödar någon sosse pga avpixlat.
GM och andra galningar är inte normen, och inget man kan ha som utgångspunkt för hela samhället. De är helt enkelt undantagsfall vi alltid kommer få dras med, om vi inte ska omvandla hela samhället till en madrasserad cell.