Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Polisen gjorde rätt eller hur?

Ingen aning jag var inte där men det förutsätter jag
Citera
Moderator
Meijis avatar
Expo skriver:

Citat:
Expo kan avslöja att gärningsmannen under den senaste månaden visat tydliga sympatier med högerextrema och invandringsfientliga rörelser. På sin youtube-kanal har han gillat flera filmer av en tongivande svensk nyfascistisk bloggare och opinionsbildare som är verksam i både svenska och internationella högerextrema medier.

I youtube-filmerna talar bloggaren om "det multikulturella helvetesprojektet" och beskriver sig som en motståndare till "judisk mediekontroll i den västerländska civilisationen" och betonar "betydelsen av ras i samhället".

Vad är det som åsyftas??

https://www.youtube.com/user/HiphopD...66?app=desktop
Citera
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negroboll
Förstår inte varför polis sköt ihjäl gm. Beväpnad med ett svärd kunde de väl ha skjutit mot benen? Var det Södertörns inkvoterade feministblattar som stod för insatsen?

Om en galning med draget svärd springer emot dig så ställer du dig inte och siktar mot de rörliga delarna (benen). Speciellt inte i en situation där det finns en massa underåriga civila i närheten. Då siktar man mot överkroppen. En polisinsats är inte en brottningsmatch där man ska väga in för att det ska vara rättvist. I väg och få F på Södertörnkurser med dig.
Senast redigerad av Blundetto 2015-10-22 kl. 22:47.
Citera
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Rykterna kommer från expo: http://expo.se/2015/skolmordaren-vis...dier_6954.html
De hade hans youtubekanal som källa: https://www.youtube.com/channel/UCl-...eynKrdl2y5-97g

Jag personligen tycker att deras analys är väldigt svag. De hänger upp allt på att han har gillat två videos av the golden one.

Efter att ha gått igenom hans likes så finns det väldigt lite som styrker Expo- och MSM-analysen. Ingenting alls faktiskt. Om man ska bygga ett case på hans youtubevideos så är det gamergate-ateism-nihilism kombinerat med idéer om att social justice warriors/feminister är dumma i skallen och djupt korrupta ögontjänare. Inga konstiga åsikter då väldigt många unga som följer trender i USA tycker ungefär så.

Gissar att han helt enkelt hamnat i nån sorts nihilistisk kris och helt plötsligt fick lust att utföra ett idiotdåd i amerikansk schoolshooting-stil av ungefär samma värdelösa skäl so sådana dåd brukar utföras. Blir intressant att se hur fallet utvecklar sig. Att så många vänstermiffon vill politisera det här på så svaga grunder bara för att kunna kleta ner sina fiender tycker jag säger mer om deras karaktär än om fallet.
Citera
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanElias
Precis. Makt! Jag väljer...och låter de som ser upp till mig ta ett foto med mig.
Ja, precis. Där fick han vara kung för en sekund.

Riktigt obehagligt. Och iskallt. Vilket bara gör det ännu obehagligare.
Citera
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rkp
Det här är helt åt helvete, jäkla dåre. Tragiskt som bara dem men varför dök inte Lövén upp i Västerås efter IKEA dramat? Nu vet man vem som gärningsmannen var och vad han gjorde men varför hängdes inte afrikanen som härjade loss på IKEA ut?
Den här killen ser ut som en etnisk Svensk, vem ska försvara etniska svenskar nu??

Jag undrar också varför det inte är något fokus på miljontals svenskar som nu är rädda för hämndaktioner från rasistiska invandrare.

Efter IKEA morden var det fullt fokus på att invandrare var rädda för hämnd. Idag är svenskar lika rädda men det är inte nån som nämner svenskarnas rädsla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Isåfall bör ju denna polis bli åtalad för dråp...
Dock tycker jag till skillnad ifrån de flesta andra här inne att idioten till GM fick vad han förtjänade, jag önskar bara polisen kunde gjort samma rådiga aktion på idioten på IKEA
Men han var ju invandrare, det var ju synd om honom så det säger väl sig självt varför han fick en egen gräddfil i media.
Grabben i Trolhättan var ju Svensk, det är skillnad på folk ock folk.
Citera
2015-10-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
kj
Är du inavlad eller bara en hjärntvättad blatte ?
Fatta att SD inte har ett skit med att en idiot hugger hejvilt på en skola.

Jo, det har SD visst. http://aktuelltfokus.se/bildextra-gr...facebook-sida/
Citera
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Hur många poliser var det på platsen som kunde övermannat GM?

Får intrycket att de tagit för vana att leka bödlar alltför ofta precis som de gjort denna gång och det är inte så vi vill att samhället ska utvecklas. Lösningen är att polisen i större utsträckning får stå till svars för sina handlingar och inte hyllas som hjältar, de mördade återigen en människa och det ska inte försvaras genom GM brott.

"Det är inte så jag vill att samhället ska utvecklas". Sådär fixat. Själv vill jag att poliser ska ha rätt att avrätta kriminella, gängmedlemmar, kaosblattar osv på fläcken. Har någon exempelvis en HA-väst borde personen skjutas på plats och användas som biobränsle.
Citera
Medlem
Vi får hoppas att det här skolmordet är en engångshändelse. Jag vill verkligen inte att vi ska få det som i USA.
Citera
Medlem
har ej gått igenom allt men ngn som rett ut om de var en kniv eller ett svärd gm använde? hittar ingen klart svar...
Citera
2015-10-22, 22:46
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Jimmie har uttalat sig. Ta en valium och gå och lägg dig!
tar han ansvar? Nä, men länk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in