• 1
  • 2
2015-10-22, 03:07
Medlem
Hej.

Då och då när jag röker tobak så kittlar det skönt i snoppen en stund. Det är absolut inget jag lider av men det skulle vara intressant att veta ifall det finns någon förklaring till varför och ifall någon annan upplever detsamma?
Citera
2015-10-22, 03:10
Medlem
Corralejos avatar
Möjligtvis spermierna som spontanexploderar av alla trevliga ämnen i ciggen
Citera
2015-10-22, 03:13
Medlem
Mr.Mittenss avatar
Din avatar + "kittlar det skönt i snoppen en stund"

Har aldrig hört något liknande men det låter väldigt skumt. Har det varit så en längre tid?
Citera
2015-10-22, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mittens
Din avatar + "kittlar det skönt i snoppen en stund"

Har aldrig hört något liknande men det låter väldigt skumt. Har det varit så en längre tid?

Hehe. Har väl varit så i alla fall runt ett halvår. Som nu till exempel. Ligger i sängen och röker ett härligt pipstop och nu är det extremt.
Citera
2015-10-22, 03:37
Medlem
Garanterat HIV/AIDS.
Citera
2015-10-22, 03:38
Medlem
Aldrig hört något liknande. Låter behagligt
Citera
2015-10-22, 03:39
Medlem
Kanske inte samma grej, men när jag var ung och tjuvrökte blev jag ofta kåt.. nåt psykologiskt om att det var förbjudet antar jag
Citera
2015-10-22, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
Kanske inte samma grej, men när jag var ung och tjuvrökte blev jag ofta kåt.. nåt psykologiskt om att det var förbjudet antar jag
Samma här, minns att jag fick råstånd
Citera
2015-10-22, 06:51
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Tror det är dags att börja röka :-D
Citera
2015-10-22, 19:46
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Låt mig först upplysa min herre om att det förvisso är mycket behagligt när det "kittlar i snoppen". Dock har jag tyvärr aldrig haft den äran att få uppleva detta till följd av piprökning!
Citera
2015-10-27, 11:51
Medlem
Arkades avatar
Hade detta problem för några år sedan, trots att jag inte är rökare. Även om det var skönt på ett sätt så var jag orolig att jag höll på att bli steril. Det var nämligen denna känsla man hade i det tidiga tonåren när man började onanera, då man inte kunde få någon utlösning. Detta gick dock över efter ett tag.
Citera
2015-10-27, 13:39
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Hej.

Då och då när jag röker tobak så kittlar det skönt i snoppen en stund. Det är absolut inget jag lider av men det skulle vara intressant att veta ifall det finns någon förklaring till varför och ifall någon annan upplever detsamma?

Cigaretten bör rökas med hålet under din näsa, inte hålet längst ut på din kuk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in