Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-08-30, 12:36
  #97
Medlem
Hahaha detta var en rolig tråd. Är halvarab och halvsvensk, man skäms lite faktiskt. Har släktingar som bor här i sverige men de borde man verkligen kasta ut.

Den bästa arabtypen som jag känner till är de som pluggar till något stort såsom läkare, civilingejör och inte kebabingenjör. De sköter sig själva, skriker inte som en jävla apa, är artiga och välklädda. Med välklädd menar jag inte att de springer runt i Louis Vuitton, 3kg hårgele och sen en fet rolexklocka på handen utom har en presentabel stil.
Citera
2017-08-30, 13:47
  #98
Medlem
Centralstimulantias avatar
Alla som inte är mussejävlar
Citera
2017-08-30, 16:56
  #99
Medlem
brianmolkos avatar
De som skjuter varandra för någon har fel keps på sig, eller bor i Röda husen istället för de gula och råkade gå på cykelväg som tillhör det gula hood...
Samt alla SDare som blir superledsna och plötsligt då tycker om dem så mycket att de inte bryr sig om andras hobbies och intressen. Polisen ska fram och fram med ymnighetshornet över en utredning om ändå bara petar på ytan av ett isberg lika stort som Olympos mons
Citera
2017-09-11, 22:01
  #100
Medlem
"Babbelina-araben" Av kvinnligt kön. Gillar svenska snubbar som köper saker till henne, shoppar med henne och bjuder ut henne på restaurang. Dyr restaurang, det spelar ingen roll om maten smakar skit, bara den är dyr. Pratar förortssvenska och jobbar halvtid som frisör men tror sig passa in bäst bland svensk övre medelklass ändå. Har en ungefärlig IQ på 85 men tror sig vara smartast i världen och kunna lösa alla världens problem. Att göra sig snygg för en kväll ute kräver 5 timmars förberedelser och att hon marinerar sig i ett badkar med parfym. Har hetsigt temperament, är enormt krävande och vill ha 110%s total uppmärksamhet hela tiden.
__________________
Senast redigerad av mr.gegge 2017-09-11 kl. 22:04.
Citera
2017-09-11, 22:14
  #101
Medlem
Sara.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
"Babbelina-araben" Av kvinnligt kön. Har hetsigt temperament, är enormt krävande och vill ha 110%s total uppmärksamhet hela tiden.
Är detta en Babbelina-arab? Helt klart också min favorit.

https://www.youtube.com/watch?v=IjZApbGC0To
Citera
2022-10-16, 11:56
  #102
Medlem
Politice-Rectams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Det finns otroligt mycket Italienar-araber i den lilla staden där jag bor och jag håller med om att de är komiska. Alltså, vad är det med vissa araber och att utge sig för att vara Italienare/sydeuropéer?

Men säger de sig vara italienare eller har de bara just italienska flaggor och sådant?
Citera
2022-10-16, 13:01
  #103
Medlem
PalmeKillers avatar
Den som har en spottluva på huvudet och är på väg.
Citera
2022-10-16, 13:02
  #104
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Dom som åker hem.

Jöjö.
Citera
2022-10-16, 13:08
  #105
Medlem
Milldues avatar
Du skriver "arab typer" då faller kanske Perser utanför även om många anser att de är "arab typer".

Perserna är dock de som jag upplevt minst störande och mest civiliserade här i Sverige. Många Perser avskyr dessutom Araber och negrer och i den SD avdelning jag tillhör så finns det flera med Persisk bakgrund som är väldigt aktiva.
Citera
2022-10-17, 13:34
  #106
Medlem
PalmeKillers avatar
Den som ligger död i ett köpcentrum i Malmö och har bajsat på sej.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback