• 1
  • 2
2015-10-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det står tydligt - Download - längst till höger på textraden vilket leder till en ny sida med samma besked, där du scrollar lite, vilken utför det om du trycker på "download" igen.

ja, fast den länken leder tyvärr ingenstans. Blir förvirrad av att sidan förklarar att det finns många drivrutiner somfunkar men föreslår bara en, som dessutom har annan tillverkare (HP - kan ju stämma iofs), somi sintur leder till en död sida. Men det är väl kanske inte programmets fel att sidan är död
Citera
2015-10-22, 13:43
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
ja, fast den länken leder tyvärr ingenstans. Blir förvirrad av att sidan förklarar att det finns många drivrutiner somfunkar men föreslår bara en, som dessutom har annan tillverkare (HP - kan ju stämma iofs), somi sintur leder till en död sida. Men det är väl kanske inte programmets fel att sidan är död

Jo infon på sidan kunde vara tydligare på den punkten eftersom det ibland bara blir ett förslag.

Okej, nu är jag med för det hände för mig med det där med död sida.

Jag gjorde en snabb sökning på den drivisen baserat på infon ifrån D.I och den går att hitta på en del platser men hur tillförlitliga de är kan man undra. Now you are on your own - som det heter.
Citera
2015-10-22, 13:51
Medlem
1FFs avatar
Länk #1, 2 och 4 är intressant - https://www.google.se/search?q=Stand...18000+download . Enligt 4:de så ska det ordna sig om SP2 för Vista är installerat.
Citera
2015-10-22, 17:25
Medlem
datorn funkar nu som en klocka. Jag tackar ödmjukast för all hjälp.
Citera
2015-10-22, 17:28
Medlem
1FFs avatar
Citat:
datorn funkar nu som en klocka. Jag tackar ödmjukast för all hjälp.

Hur löste du det ?
Citera
2015-10-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Hur löste du det ?
En 4 timmars-windows updates löste de sista grejorna, den första uppdateringen på säkert 4 år nu blänker device managern som vore drivrutinerna gjorda i krom, och prestandamätningarna ger tummen upp efter att tidigare ha gett mig fingret
Citera
2015-10-22, 17:46
Medlem
1FFs avatar
Citat:
En 4 timmars-windows updates löste de sista grejorna, den första uppdateringen på säkert 4 år nu blänker device managern som vore drivrutinerna gjorda i krom, och prestandamätningarna ger tummen upp efter att tidigare ha gett mig fingret

Menar du Sp2 då ?...för du hade väl ändå kört W.update innan utan att det hade hjälpt.
Citera
2015-10-22, 17:51
Medlem
Ja, men den var i så dålig form att updates inte verkade fungera, den verkade hänga sig. Kunde ju inte ens komma ut på nätet för att hämta uppdateringar till att börja med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in