• 1
  • 2
2015-10-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det str tydligt - Download - lngst till hger p textraden vilket leder till en ny sida med samma besked, dr du scrollar lite, vilken utfr det om du trycker p "download" igen.

ja, fast den lnken leder tyvrr ingenstans. Blir frvirrad av att sidan frklarar att det finns mnga drivrutiner somfunkar men freslr bara en, som dessutom har annan tillverkare (HP - kan ju stmma iofs), somi sintur leder till en dd sida. Men det r vl kanske inte programmets fel att sidan r dd
Citera
2015-10-22, 13:43
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
ja, fast den lnken leder tyvrr ingenstans. Blir frvirrad av att sidan frklarar att det finns mnga drivrutiner somfunkar men freslr bara en, som dessutom har annan tillverkare (HP - kan ju stmma iofs), somi sintur leder till en dd sida. Men det r vl kanske inte programmets fel att sidan r dd

Jo infon p sidan kunde vara tydligare p den punkten eftersom det ibland bara blir ett frslag.

Okej, nu r jag med fr det hnde fr mig med det dr med dd sida.

Jag gjorde en snabb skning p den drivisen baserat p infon ifrn D.I och den gr att hitta p en del platser men hur tillfrlitliga de r kan man undra. Now you are on your own - som det heter.
Citera
2015-10-22, 13:51
Medlem
1FFs avatar
Lnk #1, 2 och 4 r intressant - https://www.google.se/search?q=Stand...18000+download . Enligt 4:de s ska det ordna sig om SP2 fr Vista r installerat.
Citera
2015-10-22, 17:25
Medlem
datorn funkar nu som en klocka. Jag tackar dmjukast fr all hjlp.
Citera
2015-10-22, 17:28
Medlem
1FFs avatar
Citat:
datorn funkar nu som en klocka. Jag tackar dmjukast fr all hjlp.

Hur lste du det ?
Citera
2015-10-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Hur lste du det ?
En 4 timmars-windows updates lste de sista grejorna, den frsta uppdateringen p skert 4 r nu blnker device managern som vore drivrutinerna gjorda i krom, och prestandamtningarna ger tummen upp efter att tidigare ha gett mig fingret
Citera
2015-10-22, 17:46
Medlem
1FFs avatar
Citat:
En 4 timmars-windows updates lste de sista grejorna, den frsta uppdateringen p skert 4 r nu blnker device managern som vore drivrutinerna gjorda i krom, och prestandamtningarna ger tummen upp efter att tidigare ha gett mig fingret

Menar du Sp2 d ?...fr du hade vl nd krt W.update innan utan att det hade hjlpt.
Citera
2015-10-22, 17:51
Medlem
Ja, men den var i s dlig form att updates inte verkade fungera, den verkade hnga sig. Kunde ju inte ens komma ut p ntet fr att hmta uppdateringar till att brja med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in