2015-10-21, 11:34
Medlem
kekkajavels avatar
Hej har skulder på ca 30 000 min morfar ska ta ett lån med mig på swedbank kommer dom kolla mitt kontoutdrag då? Har ett annat lån på 15 000 som jag inte vill han ska veta dom drar autogiro varje månad så kommer dom kolla mitt kontoutdrag då?
Citera
2015-10-21, 11:40
Medlem
Ja. Dom kollar båda. Om det är i samma bank du tar lånet. Plus att dom kör uc på båda.
Citera
2015-10-21, 18:06
Medlem
Dom vill alltid se kontoutdrag just för att hitta sånt här. Alla lån poppar inte upp på ett UC och då är det här enda sättet för bankerna att veta ifall man betalar något mer.
Citera
2015-10-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Dom vill alltid se kontoutdrag just för att hitta sånt här. Alla lån poppar inte upp på ett UC och då är det här enda sättet för bankerna att veta ifall man betalar något mer.
Dumheter. Jag har lånat säkert 10 gr i fem olika banker och har aldrig visat kontoutdrag.
Citera
2015-10-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Dumheter. Jag har lånat säkert 10 gr i fem olika banker och har aldrig visat kontoutdrag.
Mycket möjligt, och jag har tagit ca fem st och vart tvungen att varenda gång visa kontoutdrag för tre månader tillbaka. Tillägger att jag har en anmärkning, stor möjlighet att det är pga denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in