2022-07-05, 22:17
Medlem
Detta var vll bra en gng i tiden.
Senast var de nog bara matolja som de skickade ut
Undvik
Citera
2022-07-08, 16:35
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Detta var vll bra en gng i tiden.
Senast var de nog bara matolja som de skickade ut
Undvik

Senast?
Du pratar om EN batch fr 5 r sedan som var matolja enligt ett visst forum som har intresse i andra shoppar.

Ligger p 300mg testo E var fjrde dag nu frn pro oil, gr det den ska rtt trkiga etiketter om jag ska klaga p ngot.
Citera
2022-07-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Senast?
Du pratar om EN batch fr 5 r sedan som var matolja enligt ett visst forum som har intresse i andra shoppar.

Ligger p 300mg testo E var fjrde dag nu frn pro oil, gr det den ska rtt trkiga etiketter om jag ska klaga p ngot.

Kan det vara batch 5 jag tnker p 2r sedan.
Kul att det funkar fr dig.
Men efter att lst FUP:n om detta mrke och deras "krypteringar" str jag fast med min "undvik"

MVH
Citera
2022-07-16, 10:35
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Kan det vara batch 5 jag tnker p 2r sedan.
Kul att det funkar fr dig.
Men efter att lst FUP:n om detta mrke och deras "krypteringar" str jag fast med min "undvik"

MVH

Det r vl det som r det hrliga med att det finns endel shoppar att kunna vlja mellan. Handlar rtt frekvent av dessa plus cirka tre aktrer till.

Dock r det OT i denna trd d det handlar om mrket pro oil.

Mvh
Citera
2022-07-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Det r vl det som r det hrliga med att det finns endel shoppar att kunna vlja mellan. Handlar rtt frekvent av dessa plus cirka tre aktrer till.

Dock r det OT i denna trd d det handlar om mrket pro oil.

Mvh

Okej sry fr OT.
Men en sammanfattning av mrket, underdoserade prepp.
Testo 250mg innehller 100mg. S ha det i tanke nr du planerar din kur
Citera
2022-07-26, 00:30
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Okej sry fr OT.
Men en sammanfattning av mrket, underdoserade prepp.
Testo 250mg innehller 100mg. S ha det i tanke nr du planerar din kur

Vart har du ftt den infon?

Mvh
Citera
2022-07-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Vart har du ftt den infon?

Mvh
Fup:n s testerna r krda hos NFC
Citera
2022-07-26, 13:22
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Fup:n s testerna r krda hos NFC

Jaja, men det r den gamla fr ngra r sedan? Trodde det var ngot nytt.

Spelar inte s stor roll dock, skerhet r frmodligen det viktigaste fr mig och inte handlat dr sen det uppdagades.

Mvh
Citera
2022-07-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jaja, men det r den gamla fr ngra r sedan? Trodde det var ngot nytt.

Spelar inte s stor roll dock, skerhet r frmodligen det viktigaste fr mig och inte handlat dr sen det uppdagades.

Mvh
Hmm, detta skedde 2021-09/10..
Citera
2022-12-01, 14:25
Medlem
nero1s avatar
Ngon som kr/krt Pro Oil Testoviron Enanthate 320mg, med LOT Nr: 14 och mfg 06/20, samt expdate: 12/23?

Har krt SIS-Lab Testex Cypionate 200mg med Batch: 002-3530 (296mg enligt analys frn en amerikanska sida, och det lr nog stmma!) som TRT med 0,5ml (~150mg) var 7e dag i snart tv r och kan bara lovorda den hr batchen frn SIS, men d dessa tog slut s har jag nu gtt ver till Pro-Oil.
Har krt tv injektioner p ca 0,5ml vardera av den hr LOT Nr 14 och har ftt PIP frn helvetet bde frsta sticket och nu ven det andra sticket. Frsta sticket orsakade PIP som satt i nstan en vecka med och sticket jag tog fr 10 timmar har orsakat en rejl bula och smrtan har brjat kicka in rejlt. Jag injekterar alltid i lr muskeln och gjort s sen 90-talet utan problem. Helt rena verktyg. Brjar misstnka att skiten r kontaminerad av nt, har aldrig problem med PIP i vanliga fall. Och 0,5ml skall ju fan inte orsaka sn lrkaka..
Har nog aldrig heller haft en testo enanthate vars olja har s lg viskositet, brukar mest vara snabbare estrar som r s lttflytande. Lite skumt.

S ngon som kan dela med sig om sikter angende LOT 14, 320mg?

Btw: Har krt en hel del Pro-Oil och aldrig haft problem med deras tidigare batcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in