Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Va då svansen !!!?
Kalle är en av få som har tämligen bra koll på AAS här på f12.
Sen har jag gått en hel del på Pro oils prepp själv och har dessutom labbtestat deras Primo inte bara en utan 2 ggr.
Så försök till att svartmåla MAX blir bara fånigt , då han har en av de mest seriösa shoppar vi har
Ditt inlägg - som enbart bestod av "Lägg inge krut på idioter kalle" - tillförde ingenting sakligt till det som diskuteras i den här tråden utan du idiotförklarar en/flera användare och ger lite stöd till "Kalle". Det var precis ett sådant beteende som Cyberslut och för den delen jag själv uttryckligen inte ville se i den här tråden på grund av att det tar gör att trådens syfte går om intet.
Det är ingen här som, åtminstone på sistone, försökt svartmåla Max eller Pro-Oil. Om du ser belägg för annat så peka gärna på vad. Istället har jag själv i ett flertal poster framhållit att Pro-Oil är ett generellt sett bra och stabilt märke. Cyberslut gör likadant i sitt inlägg. Men - och det här är den springande punkten i det hela - bara för att det är ett bra märke är det inte ett
OFELBART märke. Detsamma gäller Mshop och Apoteksbutiken. Båda är
BRA shoppar men det är inte
OFELBARA. Mshop har ett flertal märkeslanseringar bakom sig som sedan visat sig vara underdoserat skräp. Samtidigt har de ett flertal märken, Pro-Oil exempelvis, som
OFTAST men inte
ALLTID presterat bra.
Fattar du skillnaden? Det borde du göra eftersom du säger dig besitta en sådan urskiljningsförmåga att du kan vem som har och vem som inte har koll här inne.
Sen att du har labtester osv är helt ok för mig, delge dem till den bredare massan. Att du har testat flera av Pro-Oils preparat är bra men har du testat alla batchar av alla preparat?
Så tillbaks till ditt ursprungliga inlägg, var det ett så jävla klyftigt inlägg som bidrog så där evinnerligt mycket till tråden eller hade du inte kunnat visa ditt moraliska stöd till "Kalle" per PM?
Med handen på hjärtat tror jag att inlägg så som dina gör mer skada än nytta för Pro-Oil i dagsläget.