Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-02, 21:57
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Någon som testat Pro oil testo c? Bytte från E till C för en månadsedan ungefär. Upplever mer trötthet och åkte på gyno dessutom på samma dos.

Ska kolla mina värden hos werlabs inom kort.
Har du tagit något blodprov? Känns som det blivit mycket tjafs på slutet gällande olika märken och aldrig ser man någon analys eller blodprov. Nu vet jag att man ofta är lite lat (även jag) vilket gör att man inte följer upp vad man skrivit. Men vore intressant att höra.

Kommer själv ta ett blodprov på PRO-OIL Testo E 250mg/ml när min nästa leverans kommer. Ska försöka ta mig till stockholm eller annat ställe där man får se mer än enbart >55nmol/L (om jag tar mig orken )

Är lite orolig över att dessa trådar ska stängas ned som det gjorts i narkotikadelen av forumet. Så kan väl hoppas att det blir bättre.
Senast redigerad av caeco 2019-09-02 kl. 22:09.
Citera
2019-09-04, 11:40
Medlem
caecos avatar
Idag damp det ned testoviron 250 Enanthate med grön "kork" (lock?).
L.O.T NUMBER 10
Mfg 10/18 Exp: 10/20

Ska sätta första sticket alldeles strax. Återkommer med en recension om huruvida den är lika lätt att sätta som övriga batcher jag kört från PRO-OIL. Ska som jag alltid säger... återkomma med ett blodprov med haha. Ibland händer det.
Citera
2019-09-05, 21:14
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nu tänker jag dra mig ur även denna ofruktsamma diskussion med oklart syfte då jag inte tycker det är befogat av mig att svara på mer inlägg i denna stil och det börjar bli väldigt långdraget att rätta dina citat av vad jag har skrivit eller inte skrivit.
Det är tråkigt att man ska behöva se så mycket fulspel på den här marknaden, särskilt när det gäller märken/shoppar man själv håller varmt om hjärtat efter många års trogen och toppklassad service.

Mvh,

-Alfred

Menlöst att bemöta då merparten ser vad detta handlar om. Genom detta meningsutbyte hyser jag förhoppningar om tendenserna där minsta kritik eller ens fundering runt en Pro-oil produkt möter en anstormning av hyllare, dum-i-huvudet förklarande och beskyllningar om smutskastning nu avtar och att en saklig diskussion kan föras om Pro-oil och shoppen som saluför dem.

Med det sagt så vill jag än en gång påpeka att jag har flera i min bekantskapskrets som har goda erfarenheter av Pro-oil och att märket generellt sett håller en hög kvalitet.
Citera
2019-09-09, 11:12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberslut
-KarlAlfred. Du är onekligen en person med rätt bred kunskap inom AAS och kommer ofta med sakliga inlägg och konkret information där det behövs vilket är uppskattat såklart.

Men att säga att Hypotesus slog huvudet på spiken gällande dig & ditt postande i trådar tillhörande/associerade med vissa shoppar eller märken vore en underdrift.
Du är ju jätteduktig på att formulera dig och skriva stiliga inlägg men det krävs varken att man är ett geni eller har ”en grov släng av konspirationsteoretikerfeber” för att få en känsla av att du högst sannolikt har ett samarbete eller tillochmed är delaktig i någon av shopparna.

Givetvis är detta inget som går att bevisa ändå & vidare diskussion är inte lönt, men ja, vi är nog många som sett dig och lagt märke till dessa tendenserna genom åren. Det var på tiden att någon addresserade det.
Jag räknar förstås kyligt med att ett sedvanligt sågande & dumförklarande inlägg i klassisk -KarlAlfred-stil kommer komma som svar på detta vilket jag ser fram emot!

I övrigt har jag varit nöjd med Pro Oil’s testo E, jag ska testa deras testo P nästa gång.

Det verkar vara många som har en skev syn av vem jag är, hur jag är eller vad som driver mig.
Den frågan kan vi ju lägga åt sidan av uppenbara skäl, men jag är verkligen intresserad av att höra hur resonemanget lyder när det kommer till ditt antagande om att det är uppenbart att jag har sammarbeten eller delaktighet i någon av shopparna jag grönar.

Som jag har sagt; jag handlar inte av alla som säljer utan har hållit mig till ett par-tre shoppar. Det borde ju vara lika uppenbart att jag håller mig till en shop som levererar kvalitét och om jag då delar med mig av mina erfarenheter så borde ju betygen vara goda, inte sant?

Fattar verkligen inte alla dessa oerhört tröttsamma anklagelser om att vara köpt eller sitta å ljuga eller förvanska sanningen om märken som alla vet levererar.
Enklast vore ju helt klart att bara avsluta fb-kontot eftersom det numer mest handlar om att försvara sin heder eller trassla runt i skeva diskussioner. F12 är inte längre riktigt vad det en gång var. Alla "vet" så förbannat mycket idag om hur allt ligger till och det skall hävdas till höger å vänster.

Förklara som sagt gärna hur ditt resonemang lyder till varför jag är delaktig i shoppar eller har samarbete med shoppar, enkom för min underhållning i att veta hur du tänker. I övrigt får jag väl återigen påpeka att ni får tro vad ni vill om den här saken, de som vet hur det ligger till vet hur det ligger till och de som inte vet bekommer mig inte vad de tror sig veta.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-09-09, 22:20
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Det verkar vara många som har en skev syn av vem jag är, hur jag är eller vad som driver mig.
Den frågan kan vi ju lägga åt sidan av uppenbara skäl, men jag är verkligen intresserad av att höra hur resonemanget lyder när det kommer till ditt antagande om att det är uppenbart att jag har sammarbeten eller delaktighet i någon av shopparna jag grönar.

Som jag har sagt; jag handlar inte av alla som säljer utan har hållit mig till ett par-tre shoppar. Det borde ju vara lika uppenbart att jag håller mig till en shop som levererar kvalitét och om jag då delar med mig av mina erfarenheter så borde ju betygen vara goda, inte sant?

Fattar verkligen inte alla dessa oerhört tröttsamma anklagelser om att vara köpt eller sitta å ljuga eller förvanska sanningen om märken som alla vet levererar.
Enklast vore ju helt klart att bara avsluta fb-kontot eftersom det numer mest handlar om att försvara sin heder eller trassla runt i skeva diskussioner. F12 är inte längre riktigt vad det en gång var. Alla "vet" så förbannat mycket idag om hur allt ligger till och det skall hävdas till höger å vänster.

Förklara som sagt gärna hur ditt resonemang lyder till varför jag är delaktig i shoppar eller har samarbete med shoppar, enkom för min underhållning i att veta hur du tänker. I övrigt får jag väl återigen påpeka att ni får tro vad ni vill om den här saken, de som vet hur det ligger till vet hur det ligger till och de som inte vet bekommer mig inte vad de tror sig veta.

Mvh,

-Alfred

Lägg inge krut på idioter kalle
Citera
2019-09-10, 13:52
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Lägg inge krut på idioter kalle

Och där kom svansen.
Citera
2019-09-10, 13:53
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:

Alla andra, förutom du själv Alfred, har förstås en skev syn på dig. Eller så är du fullblods narcissist eftersom du till och med lyckas får en recensionstråd om Pro-Oil att börja handla om dina ädla motiv och drivkrafter som människa.
Citera
2019-09-10, 15:08
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Idag damp det ned testoviron 250 Enanthate med grön "kork" (lock?).
L.O.T NUMBER 10
Mfg 10/18 Exp: 10/20

Ska sätta första sticket alldeles strax. Återkommer med en recension om huruvida den är lika lätt att sätta som övriga batcher jag kört från PRO-OIL. Ska som jag alltid säger... återkomma med ett blodprov med haha. Ibland händer det.
Noll pip i låret, vilket kan ge mig lite pip ibland. Upplever att denna batch är lite trögare än tidigare, eller så är det jag som blivit svagare efter sjukhuset haha. Kör insulinnålar vilket ändå fungerar bra. Fått trycka lite hårdare bara.
Citera
2019-09-10, 20:05
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Och där kom svansen.

Va då svansen !!!?
Kalle är en av få som har tämligen bra koll på AAS här på f12.
Sen har jag gått en hel del på Pro oils prepp själv och har dessutom labbtestat deras Primo inte bara en utan 2 ggr.
Så försök till att svartmåla MAX blir bara fånigt , då han har en av de mest seriösa shoppar vi har
Citera
2019-09-11, 07:22
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Va då svansen !!!?
Kalle är en av få som har tämligen bra koll på AAS här på f12.
Sen har jag gått en hel del på Pro oils prepp själv och har dessutom labbtestat deras Primo inte bara en utan 2 ggr.
Så försök till att svartmåla MAX blir bara fånigt , då han har en av de mest seriösa shoppar vi har

Ditt inlägg - som enbart bestod av "Lägg inge krut på idioter kalle" - tillförde ingenting sakligt till det som diskuteras i den här tråden utan du idiotförklarar en/flera användare och ger lite stöd till "Kalle". Det var precis ett sådant beteende som Cyberslut och för den delen jag själv uttryckligen inte ville se i den här tråden på grund av att det tar gör att trådens syfte går om intet.

Det är ingen här som, åtminstone på sistone, försökt svartmåla Max eller Pro-Oil. Om du ser belägg för annat så peka gärna på vad. Istället har jag själv i ett flertal poster framhållit att Pro-Oil är ett generellt sett bra och stabilt märke. Cyberslut gör likadant i sitt inlägg. Men - och det här är den springande punkten i det hela - bara för att det är ett bra märke är det inte ett OFELBART märke. Detsamma gäller Mshop och Apoteksbutiken. Båda är BRA shoppar men det är inte OFELBARA. Mshop har ett flertal märkeslanseringar bakom sig som sedan visat sig vara underdoserat skräp. Samtidigt har de ett flertal märken, Pro-Oil exempelvis, som OFTAST men inte ALLTID presterat bra.

Fattar du skillnaden? Det borde du göra eftersom du säger dig besitta en sådan urskiljningsförmåga att du kan vem som har och vem som inte har koll här inne.

Sen att du har labtester osv är helt ok för mig, delge dem till den bredare massan. Att du har testat flera av Pro-Oils preparat är bra men har du testat alla batchar av alla preparat?

Så tillbaks till ditt ursprungliga inlägg, var det ett så jävla klyftigt inlägg som bidrog så där evinnerligt mycket till tråden eller hade du inte kunnat visa ditt moraliska stöd till "Kalle" per PM?

Med handen på hjärtat tror jag att inlägg så som dina gör mer skada än nytta för Pro-Oil i dagsläget.
Citera
2019-09-12, 07:51
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Ditt inlägg - som enbart bestod av "Lägg inge krut på idioter kalle" - tillförde ingenting sakligt till det som diskuteras i den här tråden utan du idiotförklarar en/flera användare och ger lite stöd till "Kalle". Det var precis ett sådant beteende som Cyberslut och för den delen jag själv uttryckligen inte ville se i den här tråden på grund av att det tar gör att trådens syfte går om intet.

Det är ingen här som, åtminstone på sistone, försökt svartmåla Max eller Pro-Oil. Om du ser belägg för annat så peka gärna på vad. Istället har jag själv i ett flertal poster framhållit att Pro-Oil är ett generellt sett bra och stabilt märke. Cyberslut gör likadant i sitt inlägg. Men - och det här är den springande punkten i det hela - bara för att det är ett bra märke är det inte ett OFELBART märke. Detsamma gäller Mshop och Apoteksbutiken. Båda är BRA shoppar men det är inte OFELBARA. Mshop har ett flertal märkeslanseringar bakom sig som sedan visat sig vara underdoserat skräp. Samtidigt har de ett flertal märken, Pro-Oil exempelvis, som OFTAST men inte ALLTID presterat bra.

Fattar du skillnaden? Det borde du göra eftersom du säger dig besitta en sådan urskiljningsförmåga att du kan vem som har och vem som inte har koll här inne.

Sen att du har labtester osv är helt ok för mig, delge dem till den bredare massan. Att du har testat flera av Pro-Oils preparat är bra men har du testat alla batchar av alla preparat?

Så tillbaks till ditt ursprungliga inlägg, var det ett så jävla klyftigt inlägg som bidrog så där evinnerligt mycket till tråden eller hade du inte kunnat visa ditt moraliska stöd till "Kalle" per PM?

Med handen på hjärtat tror jag att inlägg så som dina gör mer skada än nytta för Pro-Oil i dagsläget.

Vad du vill se i tråden skiter väl för fan jag i.
Du där imot spammar sönder hela jävla tråden med helt ointressanta inlägg.
Klart ingen är ofelbar , vart vill fröken komma egentligen med alla jävla inlägg i tråden ?
Har delgivet labbresultatet till flera olika medlemmar som kan styrka de jag säger.
Du ställer så helvetes dumma frågor, tror du verkligen la ner dryga 2000 kr per test för att testa samma batch….
Citera
2019-09-12, 10:27
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Vad du vill se i tråden skiter väl för fan jag i.
Du där imot spammar sönder hela jävla tråden med helt ointressanta inlägg.
Klart ingen är ofelbar , vart vill fröken komma egentligen med alla jävla inlägg i tråden ?
Har delgivet labbresultatet till flera olika medlemmar som kan styrka de jag säger.
Du ställer så helvetes dumma frågor, tror du verkligen la ner dryga 2000 kr per test för att testa samma batch….

Gustav lille, att du tycker att jag "spammar sönder hela jävla tråden med helt ointressanta inlägg" skiter väl för fan jag i.

Om du inte förstår vart jag vill komma med inläggen är uppenbart. För att ta det i klarspråk: Jag vill komma till en saklig diskussion om märket i fråga. Men eftersom du skiter i det så kommer jag att fortsätta driva min linje så får du driva din linje.

Så, räcker det där eller ska vi fortsätta argumentera på den nivå som du sänker dig och tråden till?

Sen, om du nu sitter på labbresultat och betalat 2000 kr för dem så upp med dem. Vad skadar det att delge dessa till den breda massan? Det gagnar väl mest din trovärdighet och Pro-Oils trovärdighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in