Du har nog tryckt mer än vissa "experter" här inne iaf.
Om du inte känner något på 400 mg Testo E e4d efter ett par veckor är det något som är välidgt fel och antagligen väldigt underdoserat, ja. Speciellt med en front på 800 mg som du körde hehe. Det krävs inte ett steroidgeni för att förstå det. Jag hade samma problem med Pro-Oil. Fick inget tryck alls och bytte märke direkt efter den känslan!
PS. Jag brukar också normalt få lite känningar efter varje injekt(ej smärta).
Dicken har vaknat till liv. Men fan vilken tid det tog. Har bytt märke men just nu är det pro oil som har hört av sig. Lite rundare i ansiktet så nånting finns helt klart
Senast redigerad av enjoy13 2016-02-10 kl. 16:25.
Dicken har vaknat till liv. Men fan vilken tid det tog. Har bytt märke men just nu är det pro oil som har hört av sig. Lite rundare i ansiktet så nånting finns helt klart
Ta testo-nivåer då? Enkelt och billigt på WerLabs.se så har du svart på vitt istället för att låta kuken avgöra vilka nivåer du har.
Har kört 3 spikar på testo prop från Pro Oil nu och är glatt överraskad över avsaknaden av PIP.
Normalt brukar jag alltid få mer eller mindre smärta efter starten på propp, brukar hålla sig i någon till några veckor. Var LITE öm i stjärten efter första spiken men vaknade morgonen efter utan en tillstymmelse till smärta. Stort plus!
Återkommer om någon vecka eller två med utlåtande om effekt.
Har legat på en månad nu och fått lab svar på min testosterone nivå vilket iaf bevisar att den mast p jag testar inte är testo Urkåt, vener som poppar upp överallt, ökat 15kg i mark trots att jag är fullständigt nertränad just nu efter en enormt intensiv träningshöst, aggressiviteten har ökat och jag får hela tiden tänka efter en gång till. Detta är bra skit och jag kan rekommendera det!
Vart lämna du blodprov? Jag menar VC eller? Sen är jag nyfiken kan blodprov visa vad man har för sort i blodet?
Har kört 20ml av Pro Oils testo prop nu och har inte upplevt en dipp från förra märket, snarare tvärtom. Trycket är kanon, alla lampor lyser grönt. Ingen pip och lätt att sätta med orange nål. Alla tummar upp!
Har kört 20ml av Pro Oils testo prop nu och har inte upplevt en dipp från förra märket, snarare tvärtom. Trycket är kanon, alla lampor lyser grönt. Ingen pip och lätt att sätta med orange nål. Alla tummar upp!