Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-30, 09:22
Medlem
BB_s avatar
Börjat med mast p. Hittills kan jag bara säga att oljan var lätt samt len att sätta.
Citera
2015-12-06, 14:23
Medlem
itsasins avatar
Några veckor in på kuren så har jag sänkt decan pga mitt fuckade psyke på deca. Blir alltid nedstämd och deppig så får se om det vänder. Inget annat anmärka angående oljan i övrigt, lätt att sätta med orange nål och ingen pip även i ovana muskelgrupper.
Citera
2015-12-07, 11:08
Medlem
SamBumBs avatar
Har legat på en månad nu och fått lab svar på min testosterone nivå vilket iaf bevisar att den mast p jag testar inte är testo Urkåt, vener som poppar upp överallt, ökat 15kg i mark trots att jag är fullständigt nertränad just nu efter en enormt intensiv träningshöst, aggressiviteten har ökat och jag får hela tiden tänka efter en gång till. Detta är bra skit och jag kan rekommendera det!
Citera
2015-12-15, 21:39
Medlem
Har någon något att säga om styrkan? Många har nämnt inget pip blabla men är det någon kräm i oljorna?
Citera
2016-01-15, 10:47
Medlem
Drog i 2ml 400mg/ml testo e i låret i Torsdags.

Kände ingenting, känner inget nu heller.
Inte ens ett tryck vid injektionsstället.
Kommer köra 2ml på Söndag också, sedan får vi se om det är någon effekt på det här.
Citera
2016-01-15, 12:23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoy13
Drog i 2ml 400mg/ml testo e i låret i Torsdags.

Kände ingenting, känner inget nu heller.
Inte ens ett tryck vid injektionsstället.
Kommer köra 2ml på Söndag också, sedan får vi se om det är någon effekt på det här.

Lugna dig nu.. Test e ger dig knappast tryck efter första injektionen.. (inte ens på injektionsstället, vad det nu skulle innebära)

Mvh
Citera
2016-01-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Lugna dig nu.. Test e ger dig knappast tryck efter första injektionen.. (inte ens på injektionsstället, vad det nu skulle innebära)

Mvh

Tryck och tryck..

Jag är nybörjare och kan förmodligen igenting, men..

Jag har kört fyra andra märken innan jag testa detta, stålmannen bamse AP och Svea.

Efter stick nr1 av alla dessa märken fick jag känningar vid injektionsstället.

Och med känningar menar jag att det kanske ömmade lite efteråt, dagen efter. Som någon slagit mig. Eller ett lätt tryck över låret på kvällen som sedan gett med sig.

Därför blir man lite brydd när man testar pro oils testo och trycket mer än dubbla doser jag gjort förut utan att känna nånting.

Har väl fått skit förut helt enkelt.
Citera
2016-01-15, 13:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Tryck och tryck..

Jag har kört fyra andra märken innan jag testa detta, stålmannen bamse AP och Svea.

Och med känningar menar jag att det kanske ömmade lite efteråt, dagen efter. Som någon slagit mig. Eller ett lätt tryck över låret på kvällen som sedan gett med sig.

Därför blir man lite brydd när man testar pro oils testo och trycket mer än dubbla doser jag gjort förut utan att känna nånting.

Det låter som inflammationer, alltså att oljan (eller nålen) varit kontaminerad. Jag har testat 3 olika batcher från Svea och de va kontaminerade allihop, så det märker tycker jag är riktigt uselt. Man kan också bli lite öm är om muskeln är ovan.

Att man inte känner någonting är skitbra, speciellt på högdoserade som är svårare att få smärtfria. Förutsatt att de faktiskt är högdoserade då.
Citera
2016-01-15, 14:23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tryck och tryck..

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det låter som inflammationer, alltså att oljan (eller nålen) varit kontaminerad. Jag har testat 3 olika batcher från Svea och de va kontaminerade allihop, så det märker tycker jag är riktigt uselt. Man kan också bli lite öm är om muskeln är ovan.

Att man inte känner någonting är skitbra, speciellt på högdoserade som är svårare att få smärtfria. Förutsatt att de faktiskt är högdoserade då.

Precis vad jag skulle säga. Det är ju knappast ett gott tecken att du får ont vid injektionsstället och har ingenting med hormon-mängden i oljan att göra.
Spara dina kommentarer tills om 3-4 veckor åtminstone då teston kan börja ge sig till känna. Eller så drar du ett testo-test och får det svart på vitt. Det är ju ändå det som räknas, inte att det känns illa på injektionsstället..

Mvh
Citera
2016-01-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Precis vad jag skulle säga. Det är ju knappast ett gott tecken att du får ont vid injektionsstället och har ingenting med hormon-mängden i oljan att göra.
Spara dina kommentarer tills om 3-4 veckor åtminstone då teston kan börja ge sig till känna. Eller så drar du ett testo-test och får det svart på vitt. Det är ju ändå det som räknas, inte att det känns illa på injektionsstället..

Mvh

Jag menade egentligen ingenting negativt med det , självklart är det perfekt om man inte känner nånting.

Så det ska vara, det var bara det att jag aldrig upplevt det förut.
Citera
2016-02-05, 08:19
Medlem
Citat:
Jag menade egentligen ingenting negativt med det , självklart är det perfekt om man inte känner nånting.

Så det ska vara, det var bara det att jag aldrig upplevt det förut.

Krigar på med 400mg e4d, känner mig fortfarande inte on. Händer inget inom två veckor är dessa vialer till salu for free.
Citera
2016-02-05, 09:09
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Krigar på med 400mg e4d, känner mig fortfarande inte on. Händer inget inom två veckor är dessa vialer till salu for free.

Citat:
Tryck och tryck..

Nybörjare och nybörjare.

Du har nog tryckt mer än vissa "experter" här inne iaf.

Om du inte känner något på 400 mg Testo E e4d efter ett par veckor är det något som är välidgt fel och antagligen väldigt underdoserat, ja. Speciellt med en front på 800 mg som du körde hehe. Det krävs inte ett steroidgeni för att förstå det. Jag hade samma problem med Pro-Oil. Fick inget tryck alls och bytte märke direkt efter den känslan!

PS. Jag brukar också normalt få lite känningar efter varje injekt(ej smärta).
Senast redigerad av chebmami 2016-02-05 kl. 09:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in