Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-08, 23:15
Medlem
Bumbisaftens avatar
Stick 4 med testo e 400mg/ml.

Ingen dipp hittills vilket jag borde känt av nu om den skulle varit underdoserad ( låg på rotexmedica innan ) . Fortsatt hög sexlust, bra välmående och svettas om nätterna.

Känns mycket bra hittils
Citera
2015-11-10, 18:55
Medlem
TheMouses avatar
Ligger på deras testo e 250. Har bara positiva erfarenheter av den än så länge!
Citera
2015-11-11, 15:16
Medlem
chebmamis avatar
Kört deras testo p och cutmix i 25 dagar nu. Funkar extremt bra och doseringen känns korrekt.
Citera
2015-11-12, 22:06
Medlem
SamBumBs avatar
Fått Mast P idag, satte 2ml direkt. Lättsatt olja, ingen direkt smärta och nu 5 timmar senare känns det helt ok. Återkommer om ngn vecka med effekt!
Citera
2015-11-23, 00:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nu har jag och några vänner testat PRO-OIL testo E, 400 mg/ml. Nyfiken på att testa denna då högdoserat oftare kan ha en tendens att göra ont, av egen erfarenhet.

INGET PIP över huvud taget (trots hög densitet), vilket även alla mina vänner som testat oljan erfarit. Vi är imponerade!

Menar du hög koncentration eller menar du att oljan är tjock? .zemun skriver ju i sin rapport om att han sätter Pro-Oil med grå nål utan svårigheter.

Mvh
Citera
2015-11-23, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Menar du hög koncentration eller menar du att oljan är tjock? .zemun skriver ju i sin rapport om att han sätter Pro-Oil med grå nål utan svårigheter.

Mvh

Hur tjock/trögflytande ett ämne är mäts i viskositet, tex Galenika hög visk, Alpha Pharma lågt..
Citera
2015-11-23, 23:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Hur tjock/trögflytande ett ämne är mäts i viskositet, tex Galenika hög visk, Alpha Pharma lågt..

Tack för infon. Nu var det inte riktigt det min fråga handlade om. Jag vet redan vad skillnaderna är, jag frågade om Fenjal var medveten om sina ordval och att det var vad han menade då jag har hört uppgifter som hävdar motsatsen.

Mvh
Citera
2015-11-24, 11:55
Medlem
Citat:
Tack för infon. Nu var det inte riktigt det min fråga handlade om. Jag vet redan vad skillnaderna är, jag frågade om Fenjal var medveten om sina ordval och att det var vad han menade då jag har hört uppgifter som hävdar motsatsen.

Mvh

Hm blir yr själv högt doserat = hög koncentration? Och inte hög densitet?.. Trodde han mena att oljan var högt doserat med hög densitet , men han menar kanske att den var tjock.. Ajja han kan väl svara själv

Ontopic; petat in PRO-OIL deca tsm med bamses testo, ingen smärta att anmärka, återkommer om en 7-8 veckor då decan börjar visa sig
Citera
2015-11-24, 15:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Hm blir yr själv högt doserat = hög koncentration? Och inte hög densitet?.. Trodde han mena att oljan var högt doserat med hög densitet , men han menar kanske att den var tjock.. Ajja han kan väl svara själv

Ontopic; petat in PRO-OIL deca tsm med bamses testo, ingen smärta att anmärka, återkommer om en 7-8 veckor då decan börjar visa sig

Viskositet betecknar "tjockheten" i vätskor och gaser och densitet betecknar en volymmassa, dvs ett mått av ett ämnes täthet. Det är väl nästan samma saker men ändå inte. Det har iaf ingenting med andelen av en verksam substans i en lösning att göra, såsom till exempel hur många mg testo det finns i 1 ml lösningsmedel.

Mvh
Citera
2015-11-24, 22:31
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Mvh

Nja, densitet kanske va missvisande. Koncentration är nog ett bättre ord, många mg per ml. Tjockheten är det inga problem med.
Citera
2015-11-27, 16:14
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nja, densitet kanske va missvisande. Koncentration är nog ett bättre ord, många mg per ml. Tjockheten är det inga problem med.

Jag är med!
Citera
2015-11-28, 22:41
Medlem
Börjat med deras testo p, 200mg eod! Fin olja att trycka, lite lätt öm bara! Återkommer angående dipp osv. Legat på testo e, tren och EQ innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in